Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Kan ta over eg Svimle sånn at du får sove, kan vere våken ei stund eg ;)

:klemmer:

Flott, da tar du neste skift ;)

:kose: på gojentene og labbe til sengs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuuuuuuuuuuusen takk for alle klemser, det var godt!

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer: tilbake!

Nå tror jeg faktisk at jeg har tenkt å være slitt slem og si at jeg ikke orker å høre om babyer på etpar dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Jeg er litt sint på meg selv også, for jeg vet jo veldig godt at vi ikke har prøvd lenge, det er mange som har prøvd betydelig lengre enn oss før de har lykkes, og O har en usvikelig magefølelse for at vi kommer til å få det til. Nå tror jeg kanskje at jeg skal slutte å fokusere sånn på saken, bare leve livet, se litt framover mot jul (jeg er ikke noe særlig glad i vinteren,så det er godt med en jul inni der) og heller bare ta ting som de kommer. Jeg følte jo at jeg var ganske avslappet denne mnd, det var bare de siste dagene jeg fikk fikse idèer.Jo, èn ting har jeg gjort:Bestilt time hos legen for å få sjekket stoffskifte, hormonnivå etc. Sånt burde man jo gjøre innimellom uansett.

I dag skal jeg en tur til byen før jeg skal jobbe seinvakt. Tror jeg skal unne meg en cardigan,hvis jeg finner en fin en, helst èn uten noe som helst akryl. Fat chance. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble skuffet da. Man får jo forventninger, og spesielt når mensen er sen.

Men det ordner seg sikkert om ikke så lenge. :klemmer:

Men dukker ikke mensen opp så kan du jo ta en ny test på morgenurin i morra. Jeg fikk jo to negative tester før jeg fikk positiv denne gangen... :sjenert:

Kos deg i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kopierer oppskrift på god dessert jeg... Håper det ikke gjør noe :sjenert:

Håper du får en finfin dag til tros for dumme mensen :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta pillene før en operasjon jeg hadde i februar (Operasjon Durt) og siden har vi bare latt det "stå til", men ikke bevisst prøvd å fange egget. Roet litt ned i forkant av bryllupet, og nå har vi vært målbevisste i 4 måneder. Ikke akkurat rekord. Men jeg er en sånn type som liker å ha litt kontroll på ting, og når jeg ikke har det,kjenner jeg litt lett på frustrasjoner.

...og så lenge ingen kjip tante dukker opp, så er det jo i hvertfall en teoretisk håp.Eller så er det Skiæbnen som erter meg fordi jeg kikket på altfor dyre og altfor lekre mammaklær i går. Google "Isabella Oliver" så får dere de opp. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kopierer oppskrift på god dessert jeg... Håper det ikke gjør noe :sjenert:

Håper du får en finfin dag til tros for dumme mensen :klemmer::klemmer:

Det er selvsagt fritt fram å kopiere alle gode desserter, shatika! :klemmer:

Jeg får nok en kjempedag,skal du se! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde være vår tur nå, Glow, men vi får bare "Live life to the Max" i mellomtiden (ser for meg meg og deg sitte i hver vår sofa og pimpe Pepsi mens vi planlegger neste strikkhopp eller noe....).

Nå skal jeg komme meg avgårde. Hjelper å ha små prosjekter utenom, spm for eksempel dagens ulljakt.Jeg er en frysepinne, og helt avhengig av ullplagg (som jeg bruker til de er helt lasete) hver høst/vinter/vår.

IO er villt dyrt,ja, men spørs om jeg ikkke flipper ut og kjøper en lekker omslagskjole og/eller en genser når det blir min tuuur. Vil jo se lækker ut, forfengelig som jeg er...:sjenert:

Hei så lenge, gøøøørls! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabella Oliver hadde mye stilig ja...

Gjør jo ikke noe om en kjøper en eller to ting... :sjenert: Men kan fort bli dyrt hvis en går helt bersherk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,berserk,ja....skal prøve å la være når det blir tid for shoppings. :fnise:

Nå har jeg vært på shopping oooog på jobb. Skulle være flink og se etter en cardigan, men likte ikke de jeg hadde blinket meg ut (Benetton), så da ble det ikke noe av. Kjøpte en alpelusesak og votter i samme strikkemønster på Indiska, og så endte jeg opp på Voice of Europe (baaaaare for å kikke), hvor jeg utrolig sjeldent er, og så ble jeg overtalt til å prøve ei kåpe.Den satt perfekt, og de hadde 30% rabatt, så der var dèn saken avgjort. Så slipper froulou å fryse denne vinteren. Kåpa er forresten grå og offwhite i et slags "diamantmønster" og har store grå knapper.Går til knærne.Og så er det et lite pufferme og en slags puff på selve armen. Kjempefornøyd! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuuuuu.....? :sjenert:

For ett år eller to siden snakket vi om i boka di hvor godt muggost er. Da snakket du om en pastasaus med muggost i! :sikle: Har du en oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings! :kaklehone:

Takk for dagbok-kompliment, det var koselig. Ha en deilig dag,du også, shatika! :klemmer:

Svimlis, det er ei stund siden sist jeg mekka sånn saus, men jeg mener jeg gjorde omtrent sånn: Kokte opp en boks matfløte, smuldret inn en passe mengde (mestparten av en sånn "halvmåne" med blåmuggost) og raspet ett fedd hvitløk (eller mer) og hadde i. Smaker til med salt/pepper og skviser i litt sitronsaft, for å få inn litt syre. Bland gjerne inn opphakket gressløk eller vårløk rett før servering. Si fra hvordan dette går! :juhu:

Og her snør det....jeg skal seinfrokoste med grovgrovt grovbrød med eplesyltetøy og en kopp te, og så kaller husets plikter, hurrais for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa det var greit, frulou, så jeg fortsetter å kuppe:

Min alternative blåmuggost -saus: kok inn hvitvin, buljong (50-50 vin og buljong), hvitløk, hakket sjalottløk og passende urter til halv mengde. Sil fra hvitløk osv. Jevn til passe sausekonsistens. Tilsett ost til du får så sterk ostesmak som du ønsker. Tilsett gjerne friske urter eller valnøtter. Mmmm

Denne er forresten uuuuutmerket som saus på kjøtt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa, du må bare superkuppe! Den sausen hørtes überdupergod ut, og gjett om den skal stå på menyen i helga ! :juhu:

Shank ju! :blomst::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...