Gjest vimselot Skrevet 4. juli 2007 #41 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Takk. Jeg har også heldigvis venner irl som støtter meg. Men å få skrive om dette her, hjalp meg, jeg var veldig nervøs på det verste. Snek meg til å skrive her mens hun dundra på døra osv... Jeg ser nå at hun har glemt en t-skjorte før hun skulle til terapi (jeg tviler på henne nå, så tror det var bare et påskudd for å låne dusj sisst uke og da var det om å gjøre¨å få seg en dusj, noe hun fikk her, til og med låne klær av meg), men da kunne hun vel bare sendt en sms om dette og unnlatt alt dette tullet. Den t-skjorten regner jeg med at hun aldri husker, men jeg skal ikke bruke den selv om den er fin. For om jeg møter henne i byen så har vi det i gang igjen, men jeg er ikke ofte ute på bylilvet mer. Er trett, men legge meg nå, er for tidlig...fikk noen tlf fra folk som er edru og det var hyggelig. De er faktisk mer morsomme og ok enn folk som girer løs på pulver. Sånn helt sinnsyk humor... edru.. he he. Det er jo den beste rusen det da, å være edru, men å komme dit, jeg er ikke kommet helt dit, jeg jukser litt av og til, men vel...når jeg er edru er jeg mer gal enn på rus, dvs. jeg sier så mye rart og ... Denne tråden handler ikke om meg men om aggresive menneskers opptredsel overfor venner og /eller familie. Og om hvordan jeg har slitt med dette, men jeg håper det går over nå, at hun kommer seg ¨på bena først og fremst, og for det andre at hun lar meg være i fred. Endret 4. juli 2007 av vimselot
Gjest vimselot Skrevet 4. juli 2007 #42 Skrevet 4. juli 2007 Nå fikk jeg vite at hun har ringt min familie og, hun vet ikke tlf.nr. til alle, men det rådet jeg fikk - om å ringe henne, sa jeg tvert nei til. De har hørt om henne, de får takle dette selv. Hun påstår at jeg er ruset, og alt jeg har skrevet her, ...mulig hun leser her? Det driter jeg i. Jeg ringer henne ikke. Men jeg skal ringe politiet selv om jeg vet at de sier jeg må komme og levere inn en anmeldelse eller noe sånt om de da hører hva jeg sier i det hele tatt... Har opplevd da jeg levde med en mann som slo meg, og ringte politi, så truet en av politimennene å anmelde meg for falsk anmeldelse...mens han yngre stod og ikke turte se på meg... Han jeg var sammen med, lå på sofaen og lot som han snorket... Så mye gir jeg for det. Men når hun faktisk har ringt min familie (bare en av dem), så jeg venter og ser hva som skjer, hun har gjort dette før, og jeg leker ikke mer. Jeg er lei.
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2007 #43 Skrevet 4. juli 2007 Jeg forstår at tilliten til politiet er litt "tynn". Jeg tenkte på en telefon av anonym type der du sier hva som er problemet og hvordan du skal forholde deg, hva de kan gjøre? Det er selvsagt irriterende at hun nå er "løs" på familien din. Men jeg er litt enig med deg i at så lenge de er advart mot henne må de være i stand til å ta vare på seg selv. Kanskje de blir lei nok til å kontakte politiet?
Gjest vimselot Skrevet 4. juli 2007 #44 Skrevet 4. juli 2007 Jeg forstår at tilliten til politiet er litt "tynn". Jeg tenkte på en telefon av anonym type der du sier hva som er problemet og hvordan du skal forholde deg, hva de kan gjøre? Det er selvsagt irriterende at hun nå er "løs" på familien din. Men jeg er litt enig med deg i at så lenge de er advart mot henne må de være i stand til å ta vare på seg selv. Kanskje de blir lei nok til å kontakte politiet? Min tillit til politiet trenger ikke være verken tykk eller tynn. Jeg stoler på at de er der om det er noe alvorlig som har skjedd, faktisk. Og ville ringt de selv. Det finnes ikke noen tlf av anonym type til politiet, enten er det helvete løs eller så er det bare surr (og bagateller for de). De har lite ressurser, og egentlig burde de hatt bedre samarbeid med psyk.vakt-tjeneste, men dette vet jeg ikke fungerer. Bortsett fra at politiet i oslo er drittlei av å måtte hente psykisk syke, som egentlig ikke er innenfor deres ansvarsområde i det hele tatt. Men denne dama bor ikke i oslo. Jada. Min familie er i stand til å ta vare på seg selv. Beklager om jeg høres sinna ut, men har mest lyst til å ta av røret til det neshornet med de blondinekrøllene sine og si at nå er det like før jeg hvir om nesa hennes...
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2007 #45 Skrevet 4. juli 2007 Min tillit til politiet trenger ikke være verken tykk eller tynn. Jeg stoler på at de er der om det er noe alvorlig som har skjedd, faktisk. Og ville ringt de selv. Det finnes ikke noen tlf av anonym type til politiet, enten er det helvete løs eller så er det bare surr (og bagateller for de). De har lite ressurser, og egentlig burde de hatt bedre samarbeid med psyk.vakt-tjeneste, men dette vet jeg ikke fungerer. Bortsett fra at politiet i oslo er drittlei av å måtte hente psykisk syke, som egentlig ikke er innenfor deres ansvarsområde i det hele tatt. Men denne dama bor ikke i oslo. Jada. Min familie er i stand til å ta vare på seg selv. Beklager om jeg høres sinna ut, men har mest lyst til å ta av røret til det neshornet med de blondinekrøllene sine og si at nå er det like før jeg hvir om nesa hennes... Forstår deg godt jeg. Ringer hun fra sin egen mobil forresten? Kan politiet få sperret telefonen hennes pga at hun bruker den til å sjikanere andre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå