Gå til innhold

Noen som såg "10 år yngre på 10 dager" i går?


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ops, såg ikke at det var en egen TV-underkategori her... Kanskje noen med admin-rettigheter kan flytte?

Flyttet :)

Scorpina

(mod)

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare begynnelsen på episoden og WOW - for en forandring! Han ble skikkelig "hunk" etter litt opprensking :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Litt off topic, men synes det er veldig teit at det fremdeles heter "10 år yngre på 10 dager" på norsk, på engelsk har jo tittelen blitt forandret til kun "10 years younger", ganske enkelt fordi de ikke gjør det på 10 dager lengre, men bruker mye lengre tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elbereth i.i.

Wow - han ble skikkelig lekker!

Nigo - kan du ikke bare skrive ut bildet av denne karen og vise frisøren? Håper ikke gubben din ser ut som før-bildet her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var litt av en forandring :overrasket: Hvem kunne gjettet at under alt det håret og skjegget så gjemte det seg en kjekkas? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt off topic, men synes det er veldig teit at det fremdeles heter "10 år yngre på 10 dager" på norsk, på engelsk har jo tittelen blitt forandret til kun "10 years younger", ganske enkelt fordi de ikke gjør det på 10 dager lengre, men bruker mye lengre tid!

Det har jeg tenkt på også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men synes det er veldig teit at det fremdeles heter "10 år yngre på 10 dager" på norsk, på engelsk har jo tittelen blitt forandret til kun "10 years younger", ganske enkelt fordi de ikke gjør det på 10 dager lengre, men bruker mye lengre tid!

Er dette samme program som tidligere reklamerte med at de ikke brukte kosmetiske inngrep etc? Noen av episodene er til forveksling lik extrem make-over nå.. Særlig alle de tannlege-episodene som gir meg lyst til å pusse tenner bare jeg tenker på dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette samme program som tidligere reklamerte med at de ikke brukte kosmetiske inngrep etc? Noen av episodene er til forveksling lik extrem make-over nå.. Særlig alle de tannlege-episodene som gir meg lyst til å pusse tenner bare jeg tenker på dem :ler:

Ja! I starten var det bare klær, hår og sminke, nå er det extreme makeover :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er dette samme program som tidligere reklamerte med at de ikke brukte kosmetiske inngrep etc? Noen av episodene er til forveksling lik extrem make-over nå.. Særlig alle de tannlege-episodene som gir meg lyst til å pusse tenner bare jeg tenker på dem :ler:

Hehe, jo. Likte det litt før av den grunn, føltes som en fin motvekt til ekstrem forvandlig. Og den gang klarte de jo å fikse opp folk sånn at de så ti år yngre ut med hjelp av litt hårfarge, litt sminkehjelp og noen nye klær. Kanskje lærte de noe ansiktsgymnastikk eller fikk en dyprens til hudpleieren. Nå er det jo full pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........kjæresten hans. Først ser han 15 år eldre ut enn henne- så ser han fem år yngre ut og kjempehipp... :legrine:

Ja, hun så jo nesten ut som mora hans, etter at han fikk makeover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rubin

Før makeoveren så han litt skummel ut.. Og det så ut som at han var et godt stykke over 40år, men stygg ville jeg ikke kalt han.

Men hallo, nå ser han superfemi-ekkel-slesk ut. Det eneste positive er at han ser yngre ut...

Men hvis han er fornøyd selv så er jo det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med skallfasetter er ikke min greie nei. Det ser forferdelig uekte ut! Ikke fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis det var det som var det opprinnelige konseptet, så har de jo begynt å "jukse litt".

Og når det gjelder tenner, så er det ikke alltid like vellykket. For eksempel i Simons tilfelle, så lyste jo tennene "FAKE!" lang vei. Håret og klærne var kjempestilige, men tennene så fryktelig falske ut...

Ehm...Simon who??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...