Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Del Skrevet 26. juni 2007 For en stund tilbake fantes det vel en "singeltråd" her inne. Kan vi ikke starte en på nytt? En fellestråd for oss single, hvor vi kan føle litt "fellesskap" og dele store og mindre tanker. Jeg for min del leeeengter etter å være forelsket nå og syns generelt sett at det er altfor få kjekke menn med det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg for min del leeeengter etter å være forelsket nå og syns generelt sett at det er altfor få kjekke menn med det lille ekstra Akk..jeg lengta etter det jeg også..Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg er forelska men veldig betatt av en person og det er bare slitsomt merker jeg..Vet ikke hvor jeg har han og analyseringer av alt går på høygir. Og kjenner han ikke så alt for godt så man skulle tro at jeg ga litt f men jeg klarer det ikke.. Mannfolk med det lille ekstra..hva tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 26. juni 2007 #3 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg lengter ikke, bare noen ganger. Men er ikke så alene her - alle menn blir slått i svime av et skrømt og så ser de på meg, og jeg sitter der alene... De trur jeg er ei heks, men når jeg rister på hodet, vet de at jeg ikke er det. Det er de som er troll.... Dumme menn og dumme meg, og dumme uvirkelighet. Hva gjør et spøkelse her i mitt hus? jada, vet jeg høres gal ut nå, men det er tilfelle. ghost skader aldri meg, men hater når jeg flørter og da er han ikke mild. I går måtte jeg si at jada, jeg ser det, men ikke skyld på meg. Han vart skremt gitt, men ...jeg hadde ikke noe med det å gjøre og da ble han enda mer redd... Jeg ba han gå. SEx passer ikke for meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg lengter ikke, bare noen ganger. Men er ikke så alene her - alle menn blir slått i svime av et skrømt og så ser de på meg, og jeg sitter der alene... De trur jeg er ei heks, men når jeg rister på hodet, vet de at jeg ikke er det. Det er de som er troll.... Dumme menn og dumme meg, og dumme uvirkelighet. Hva gjør et spøkelse her i mitt hus? jada, vet jeg høres gal ut nå, men det er tilfelle. ghost skader aldri meg, men hater når jeg flørter og da er han ikke mild. I går måtte jeg si at jada, jeg ser det, men ikke skyld på meg. Han vart skremt gitt, men ...jeg hadde ikke noe med det å gjøre og da ble han enda mer redd... Jeg ba han gå. SEx passer ikke for meg nå. Kanskje du bør uttrykke deg litt mer i klartekst så vil kanskje omverden forstå deg bedre? Dette innlegget kunne ha vært noe jeg har skrevet engang..men mannfolka blir skremt. de liker ord som Ja,nei..de liker svart på hvitt..iallefall de jeg har truffet på hittil..men jeg taler kun utifra mine egne erfaringer (ikke at de er så mange heller..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 26. juni 2007 #5 Del Skrevet 26. juni 2007 Gi meg gjerne en høy, mørk og kjekk mann med "blikket" og den attituden jeg faller for Jeg føler heller ikke at det er så overdrevent mange av dem nei. Jeg håper gammel statistikk blir gjort til skamme i sommer (fantastisk dum smiley må sies) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg vil bare le og ha nærhet. Jeg faller ofte for dem som ser litt snål ut Det hørtes kanskje litt stygt ut men jeg liker at de ser litt annerledes ut enn typisk kjekkas. Han jeg har "hengt" meg opp i nå f.eks.vi ler masse av de samme tinga. Pluss at jeg syntes jeg for min del iallefall kjente et lite klikk..dere vet,når man bare aner en eller annen greie som gjør at du føler dere er på nett. Men er jo ikke sikkert han merker noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CiZi Skrevet 27. juni 2007 #7 Del Skrevet 27. juni 2007 de finnes,jeg har sett'n han har jeg vanvittig lyst på.. men vet nå ikke om jeg skal ta den gata der gitt men guu' for en tiltrekning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 27. juni 2007 #8 Del Skrevet 27. juni 2007 Akk..jeg lengta etter det jeg også..Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg er forelska men veldig betatt av en person og det er bare slitsomt merker jeg..Vet ikke hvor jeg har han og analyseringer av alt går på høygir. Og kjenner han ikke så alt for godt så man skulle tro at jeg ga litt f men jeg klarer det ikke.. Da er vi to! Men det er litt gøy også da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bulla_* Skrevet 27. juni 2007 #9 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg er gjesten som skreiv innlegg nr 2..føler jeg kommer til å skrive endel på denne tråden så likesågreit å finne seg et liksom-navn slik at folk "skjønner" hvem som skriver. Jeg skreiv han en mld på fjesboka.jeg ser at han har vært pålogga men har ikke svart. Enn at en så liten ting kan få deg til å føle deg helt megadum.Er jo bare en liten mld! Hva er det jeg er redd for? At han skal si det til kompisene sine hvor ufattelig teit jeg er som skreiv han en mld på fjesboka?..Har da gjort værre tabber enn dette..men dette handler jo om at jeg liker fyren.det handler om følelser man har (selv om de ikke er så enormt deg-skal-jeg-gifte-meg-med-følelser..) og man føler seg litt trampet på når man ikke får svar. Jeg tenker,enn at jeg innbilte meg at når jeg sendte den mld så ville han ofre meg et svar! Er jo ikke verdt et svar jeg. Ja,bare tenk psyko om meg..men dette er nået for min del..og jeg tenkte jeg skulle skrive litt om nået her inne. Forhåpentligvis le av det senere og tenke at jeg skulle bare ha slappet av..Jeg klarer ikke å slappe av! Det var jo bare en liten mld..trenger ikke å miste hodet av den grunn.. Eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 27. juni 2007 #10 Del Skrevet 27. juni 2007 Da er vi to! Men det er litt gøy også da :-) Herlig da klart det er gøy - nyyyyyyyyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. juni 2007 #11 Del Skrevet 27. juni 2007 Herlig da klart det er gøy - nyyyyyyyyt det ÅÅÅÅ Misunnelig!! Jeg blir jo ALDRI forelska! Og blir helt frustrert over hvor få jeg finner interessante eller kjekke der ute. Og når jeg først ser noen, så kan du ta det en bolle på at de er off limits av en eller annen grunn. Blir helt smådesp jeg. Det må jo være meg det er noe galt med som ikke ser noen. Jeg har tom intet mindre enn to knakende bra menn som vil innlede noe med meg men jeg er bare ikke interessert. Skjerp meg!!! Men kan jo ikke late som heller.. Jeg vil bare ha de som er vanskelige jeg. Liker tydeligvis jakten og spenninga. Jeg vil bli forelska... :rødme: Gøy at dere er det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr. D Skrevet 27. juni 2007 #12 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg lengter ikke, bare noen ganger. Men er ikke så alene her - alle menn blir slått i svime av et skrømt og så ser de på meg, og jeg sitter der alene... De trur jeg er ei heks, men når jeg rister på hodet, vet de at jeg ikke er det. Det er de som er troll.... Dumme menn og dumme meg, og dumme uvirkelighet. Hva gjør et spøkelse her i mitt hus? jada, vet jeg høres gal ut nå, men det er tilfelle. ghost skader aldri meg, men hater når jeg flørter og da er han ikke mild. I går måtte jeg si at jada, jeg ser det, men ikke skyld på meg. Han vart skremt gitt, men ...jeg hadde ikke noe med det å gjøre og da ble han enda mer redd... Jeg ba han gå. SEx passer ikke for meg nå. Unnskyld meg, men dette er så usammenhengende og merkelig av en helt annen sveveverden at jeg må spørre hva du går på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 27. juni 2007 #13 Del Skrevet 27. juni 2007 ÅÅÅÅ Misunnelig!! Jeg blir jo ALDRI forelska! Og blir helt frustrert over hvor få jeg finner interessante eller kjekke der ute. Og når jeg først ser noen, så kan du ta det en bolle på at de er off limits av en eller annen grunn. Blir helt smådesp jeg. Det må jo være meg det er noe galt med som ikke ser noen. Jeg har tom intet mindre enn to knakende bra menn som vil innlede noe med meg men jeg er bare ikke interessert. Skjerp meg!!! Men kan jo ikke late som heller.. Jeg vil bare ha de som er vanskelige jeg. Liker tydeligvis jakten og spenninga. Jeg vil bli forelska... :rødme: Gøy at dere er det da. Jeg er i samme båt som deg jeg altså! Så ikke misunn meg Kjenner meeeget godt til tankene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 27. juni 2007 #14 Del Skrevet 27. juni 2007 Gi meg gjerne en høy, mørk og kjekk mann med "blikket" og den attituden jeg faller for Jeg føler heller ikke at det er så overdrevent mange av dem nei. Jeg håper gammel statistikk blir gjort til skamme i sommer (fantastisk dum smiley må sies) Finnes gjør de, men de er nok kapret av drømmedama alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 27. juni 2007 #15 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Finnes gjør de, men de er nok kapret av drømmedama alt Man får da enda håpe at det finnes en eller flere som fortsatt leter, og som har til gode å treffe Drømmedama enda.. jeg mener de mennene som har store krav og ikke slår seg ned med det første og beste Endret 27. juni 2007 av sjarmtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #16 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg er i samme båt som deg jeg altså! Så ikke misunn meg Kjenner meeeget godt til tankene dine Dere kan jo gjøre som menn alltid har gjort: selv om de ikke er drømmemenn for dere og dere ikke er forelsket: ha sex med dem til dere finner drømmeprinser da vel. Menn har sex når de kjeder seg. Kan ikke dere ha sex med beundrerne deres mens dere venter? Dere behøver jo ikke å gifte dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. juni 2007 #17 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg er også singel. Er forelska og lengter etter en kjæreste. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 28. juni 2007 #18 Del Skrevet 28. juni 2007 Problemet mitt er at jeg aldri møter noen som fasinerer meg. Jeg er ute på masse forskjellig, og er blid og imøtekommende, men treffer jo ingen jeg er i nærheten av å bli betatt av engang. Det er ikke noe morsomt. Vi er en venninnegjeng på 7-10 jenter, og alle er single. Og ingen kjenner single, hyggelige gutter. Enten finnes de ikke, eller så har de en hemmelig koloni vi burde ha oppdaget snart... Vi bor midt i Oslo, hadde skjønt at utvalget varlite ahdde vi bodd på et lite sted. Er ikke desperat helt ennå, men begynner jammen å bli frustrert! Og ONS er ikke helt min greie. Dessverre, må jeg nesten si. Ønsker meg en morsom fyr i sommergave!!! Kunne virkelig ønske at det ble en romantisk sommer i år. Veldig lenge siden sist, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bulla_* Skrevet 28. juni 2007 #19 Del Skrevet 28. juni 2007 Sikkert endel som har hørt uttrykket "det skjer når man minst venter det.."..Vel,kan noen si noe om at det stemmer? Og hvordan iallverden blir man kvitt den tanken om at man har lyst på kjærest? Blir ikke det uttrykket brukt som en dårlig trøst for oss single om at livet og kjærligheten er som på film eks Notting hill..? Oisann,søla visst litt kaffe på deg jeg..Gifte oss?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmo Skrevet 28. juni 2007 #20 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg er også i den gjengen som sliter med å finne noen som er fasinerende. Kan jo ha noe å gjøre med at jeg er litt for ufasinerende kanskje? (sånn at de fyrene jeg gjerne skulle møtt møter andre jenter eller noe sånt) Vel, jeg håper det endrer seg. Jeg har vært singel i over et år, og føler meg vel klar for å finne noen å ha det gøy sammen med (sånn i første omgang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå