Gå til innhold

Har ikke noe lyst på alkohol..vil prøve å bli gravid


Gjest Gjest_Sarah_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sarah_*

Vi er akkurat begynt å prøve. Sluttet på pillen for 3 mnd siden og mensen har vært "på timen" med en syklus på 28 dager siden da. Noen som vat om dette er en fordel?

Vi er ikke så volsomt ivrige enda, men "skjer det så skjer det". Jeg vil det nok aller mest, og det frister rett og slett ikke å drikke alkohol lenger. Problemet er at jeg skal på utdrikkingslag og bryllup flere ganger nå i sommer. Hva sier dere til folk hvis noen spør. I min alder tror jo alle at da ER jeg gravid. Vil heller ikke at typen skal bli stresset over at jeg tar det litt mer alvorlig en han foreløpig...

Huff... skal da alltid være noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke ER gravid, så kan du jo ta imot et glass vin/en øl, el.l.

Og så små-drikke av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva med “nei takk”? Behøver ikke gjøre det vanskeligere enn det er, og om du begynner nå så får de nok falske forvarsler til at du kan holde det skjult lettere når det er alvor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva med “nei takk”? Behøver ikke gjøre det vanskeligere enn det er, og om du begynner nå så får de nok falske forvarsler til at du kan holde det skjult lettere når det er alvor ;)

Sånt funker ikke på mine venner og min familie..

Jeg sier at jeg slanker meg (noe jeg jo også har gjort i det siste, så de ser jo at det stemmer) og derfor ikke har lyst til å ødelegge den nye livsstilen med alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at en av dere må kjøre da?? Bruker den vi... :sol:

Den hadde aldri funket i vår gjeng. Hvorfor MÅ en kjøre liksom... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei!

Er i samme situasjon selv... hittill har jeg kjørt bil, brukt evigheter på et glass vin, latt sambo (eh, mest mulig diskret..) drikke opp det meste av en cognac, sagt nei takk når jeg kunne det uten at noen ville stusse, eller bare sagt jeg ikke har lyst på akkurat nå.. alt har funket fint.

Men lurer på om søstra mi har mistanke... hun tilbydde sambo en liten cognac sist vi var innom, og spurte, nærmest i en bisetning, etterpå, og jeg skulle ha noe.... :sjenert: Og hun vet at jeg liker denne brune drikken godt...

Ellers kan man kanskje si at man går på penicilin? Er vel noen sorter man blir anbefalt å unngå alkohol ved bruk? Men kan jo ikke "gå på" det en hel sommer da... Men en trukket visdommstann eller en urinveisinfeksjon i løpet av sommeren kan vel funke :ler:

Ellers er jeg som mange mest forsiktig i tiden fra eggeløsning til mensen kommer. Da kjører jeg eller noe sånt ;)

Ellers så burde det vel ikke være slik at noen stusser fordi man ikke drikker?? Men er desverre slik i visse sammenhenger...

Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...