Gå til innhold

Skikkelig spent


turbogirl

Anbefalte innlegg

Ja da sitter jeg her å funderer på om det gikk denne gangen igjen da... er bare 7 dager igjen til en test kan være positiv :sol:

Etter at jeg spontanaborterte bestemte vi oss for å prøve igjen, krysser fingrene for at det gikk denne gangen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh krysser fingrene for deg...pleier det ikke å skje veldig raskt igjen etter en spontanabort?har iallefall hørt det.Når hadde du el.løsning?en uke siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Takk takk... jeg hadde EL den 20 Juni ca:sol: Jeg vet ikke om det er lett å bli gravid etter spontanabort,har aldri hørt noe om det :-D Kansje noen andre som vet??

Nå er det bare å få dagene til å gå, det går såååå tret mens man venter. Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skalbli spennende å følge deg da turbogirl...Vet akkurat hvordan du har det :) Er i samme situasjon som deg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skalbli spennende å følge deg da turbogirl...Vet akkurat hvordan du har det :) Er i samme situasjon som deg.

Lykke til :)

Takk likens LaraC. :klem: heheh nå er det bare 6 dager igjenne. Har fått ømme bryst,men det hender jeg får rett før mens også da :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skalbli spennende å følge deg da turbogirl...Vet akkurat hvordan du har det :) Er i samme situasjon som deg.

Lykke til :)

Takk likens LaraC. :klem: heheh nå er det bare 6 dager igjenne. Har fått ømme bryst,men det hender jeg får rett før mens også da :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...