Gå til innhold

jeg krangler med han for å ha makeup sex.


Gjest giske

Anbefalte innlegg

Gjest giske

jeg kan sette i gang krangler med kjæresten min. krangle skikkelig med han slik at vi skriker, smeller i dørene og alt. eller det vil vel si. han blir sint men jeg er jo ikke sint. han gråter og jeg "gråter".

jeg bare spiller sint og får han sint fordi jeg elsker den følelsen av at han har makeup sex med meg.

jeg vet ikke om dette er en fetish jeg? alt har jo et navn på alt for tiden. kjenner noen seg igjen?

i går lagde jeg en kjempe krangel om at han kom fem minutter for sent. bare for st vi skulle krangle, og ha makeup sex. han er faktisk bedre i senga da også. :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dette kan ha noe å gjøre med at menn generelt sett er litt kjedelige og rutinemessige...de tror alt er bra hele tiden så lenge ingen sier noe annet! (Snakke om å bomme...) :sprettoy:

Derfor må man nesten som kvinne trigge litt sinne i dem for at de skal bli nogenlunde gode elskere. Hadde ikke kvinner skapt litt dramatikk ville alt ha vært kjedelig, inkludert sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde ikke orka en slik krangling hele tiden, er det virkelig verdt forholdet for å få mer makeup-sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giske
Jeg hadde ikke orka en slik krangling hele tiden, er det virkelig verdt forholdet for å få mer makeup-sex?

jeg lurer kanskje litt på om jeg har trådd litt over grensa.

for han er jo uttafor og sa her om dagen at han fikk ereksjonsproblemer pga kranglingen. men ja jeg føler at det må til for å tenne meg kanskje. vi må krangle skikkelig. så jeg ser han såra, men har skjønt at jeg faktisk bryter han veldig ned nå da. kanskje jeg bryter ut av det heel og finner likesinnede. det må da være noen med lignende erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er i såfall sokker og pingler som ikke tåler stort.

denne mannen her i hvertfall :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du på denne måten, kommer du til å ende opp som singel. Det er grenser for hva en person tåler, for det går en stund men så har han nok fått nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lentic
Menn er i såfall sokker og pingler som ikke tåler stort.

Ja, snakk om pingle som ikke tåler at den egoistiske kjæresten hans starter kranger for den minste ting på grunn av et kynisk ønske om forsoningssex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fortsetter du på denne måten, kommer du til å ende opp som singel. Det er grenser for hva en person tåler, for det går en stund men så har han nok fått nok.

Menn skal liksom være så sterke? Men de tåler ikke stort? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

TS...seriøst...skjerp deg.

Enten finn noen som liker det samme som deg, eller fortell typen du vil ha mer intens sex enn dere har til vanlig. Slutt å sår kjæresten din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin
jeg kan sette i gang krangler med kjæresten min. krangle skikkelig med han slik at vi skriker, smeller i dørene og alt. eller det vil vel si. han blir sint men jeg er jo ikke sint. han gråter og jeg "gråter".

jeg bare spiller sint og får han sint fordi jeg elsker den følelsen av at han har makeup sex med meg.

jeg vet ikke om dette er en fetish jeg? alt har jo et navn på alt for tiden. kjenner noen seg igjen?

i går lagde jeg en kjempe krangel om at han kom fem minutter for sent. bare for st vi skulle krangle, og ha makeup sex. han er faktisk bedre i senga da også. :slåss:

Hehe.. Skulle ikke prøvd å hintet eller snakket med han da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er i såfall sokker og pingler som ikke tåler stort.

Menn skal liksom være så sterke? Men de tåler ikke stort? :popcorn:

Vi er sterke nok til å knekke nesa på et fittetryne ihvertfall, hvis det er det som skal til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Vi er sterke nok til å knekke nesa på et fittetryne ihvertfall, hvis det er det som skal til......

Litt :overrasket: og litt :klappe: .

For noen av kommentarene her som går på menn.... De er ganske drøye, altzå.

Jeg blir litt usikker på om dette er en tulletråd, men hvis ikke synes jeg faktisk trådstarter bedriver psykisk terror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt :overrasket: og litt :klappe: .

For noen av kommentarene her som går på menn.... De er ganske drøye, altzå.

Jeg blir litt usikker på om dette er en tulletråd, men hvis ikke synes jeg faktisk trådstarter bedriver psykisk terror.

Jeg beklager mitt verale uttrykk litt lengre oppe, men jeg ble litt forbannet å se det noen skrev.... Hvis de mener at det å bedrive psykisk terror bare for å få seg litt heftigere sex er riktig, og at menn er svake fordi vi kan gråte når vi blir såret, ja da er tanken på å knekke en nese i frustrasjon ikke så langt unna....

Men, jeg er ikke den som tyr til vold i virkeligheten, det er kun i tankene at vold kan dukke opp enkelte ganger...

Men ærlig talt, det å starte krangler bare for at sexen skal blie heftigere, er mildt sagt sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
jeg kan sette i gang krangler med kjæresten min. krangle skikkelig med han slik at vi skriker, smeller i dørene og alt. eller det vil vel si. han blir sint men jeg er jo ikke sint. han gråter og jeg "gråter".

jeg bare spiller sint og får han sint fordi jeg elsker den følelsen av at han har makeup sex med meg.

jeg vet ikke om dette er en fetish jeg? alt har jo et navn på alt for tiden. kjenner noen seg igjen?

i går lagde jeg en kjempe krangel om at han kom fem minutter for sent. bare for st vi skulle krangle, og ha makeup sex. han er faktisk bedre i senga da også. :slåss:

Synes du bør innrømme for mannen at du har et behov for krangling og kamper, og prøve å finne en måte å løse det på uten å angripe ham for filleting. Regn med at han blir sint for å ha blitt herset med (og ikke utnytt det denne gangen også). Hva med å leke med rollespill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Mannen Tore:

Tror nok de fleste skjønte at ditt utsagn her var ment for å "parkere" noen av innleggene.

Det kan jammen ikke være lett å være mann alltid heller, nei...

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt, det å starte krangler bare for at sexen skal blie heftigere, er mildt sagt sykt!

Ja, opg det er veldig mildt sagt! Stakkars mann som må leva saman med eit slikt krangelavhengig kvinnemenneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...