Gå til innhold

Tungekyssing når man har sex..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg lurer på hvor vanlig dette er?

Eksen min hatet tungekyss generellt og likte det ihvertfall ikke når vi hadde sex, selv elsker jeg det og lurer på hva andre syns om det.. Litt for å kalkulere sjansen for å møte på en som ikke liker det igjen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor tungekysser man? Fordi man har lyst til det, fordi man liker det og synes det er litt digg.... Og skulle ikke du like det, så la vær, enkelt og greit.

Jeg nyter tungekyssing, ikke offentlig men i tosomhet sammen med kjæresten min. Under selve sexakten så er det enkelte ganger litt vanskelig å kline da, kropper i bevegelse og sånn, ja du vet.... ;)

Men jeg kan nyte å "kline" under innledende runde, oppvarmingen.... Kline, kjæle stryke og beføle samtidig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Flere som liker/ikke liker det?

Og, en ting til...om jeg møter en ny fyr og merker ganske fort at han heller ikke er spes glad i tungekyssing.. er det overfladisk å dumpe han? Var i et forhold med han forrige i mange år og savnet tungekyssing i alle årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Flere som liker/ikke liker det?

Og, en ting til...om jeg møter en ny fyr og merker ganske fort at han heller ikke er spes glad i tungekyssing.. er det overfladisk å dumpe han? Var i et forhold med han forrige i mange år og savnet tungekyssing i alle årene.

Tja hvorfor ikke dumpe han ? Det er jo vanlig å dumpe mennesker for hver minste lille bagatell idag, så.. sett i gang !

Dumparump, dumparump

Hey !

Dumparump, dum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Tja hvorfor ikke dumpe han ? Det er jo vanlig å dumpe mennesker for hver minste lille bagatell idag, så.. sett i gang !

Dumparump, dumparump

Hey !

Dumparump, dum..

Tungekyssing er ikke nødvendigvis en bagatell og om dette er noe man har savnet i tidligere forhold så er det jo dumt å gå inn i et forhold uten tungekyssing igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde sex med en fyr som ikke ville kysse.

For å si det pent så manglet noe vesentlig.

Han syntes tydligvis at sexen var ok for han vil gjerne ha mer. Jeg sier nei takk. Følte meg faktisk avvist. God nok å knulle, men ikke god nok å kysse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tungekyss..jatakk :sprettoy:

både før under & etter som nevnt før,i passe mengde!

Om han kan kysse vel og merke!

Hadde meg engang med en som burde kunne det (utifra hans egne utsagn & erfaring) Tunge gikk bred og pågående som en mixmaster rundt i kjeften på meg mens han siklet og omtrent kilte drøvelen min..i tillegg slikket han meg i trynet som en hund..

dævven..voksne mannen burde vite bedre så erfaren som han skrøt seg selv.

Han fikk ikke mer av meg iallefall!!

:slåss:

Endret av CiZi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor vanlig dette er?

Eksen min hatet tungekyss generellt og likte det ihvertfall ikke når vi hadde sex, selv elsker jeg det og lurer på hva andre syns om det.. Litt for å kalkulere sjansen for å møte på en som ikke liker det igjen.. :ler:

jeg elsker tungekyssing, og noen ganger under sex er det en faktor for å få orgasme! :tommel: hmmm, generelt: kyssing er DEILIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest beekeeper
tungekyss..jatakk :sprettoy:

både før under & etter som nevnt før,i passe mengde!

Om han kan kysse vel og merke!

Hadde meg engang med en som burde kunne det (utifra hans egne utsagn & erfaring) Tunge gikk bred og pågående som en mixmaster rundt i kjeften på meg mens han siklet og omtrent kilte drøvelen min..i tillegg slikket han meg i trynet som en hund..

dævven..voksne mannen burde vite bedre så erfaren som han skrøt seg selv.

Han fikk ikke mer av meg iallefall!!

:slåss:

Dette hørtes nesten ut som en sex og singelliv episode! Så komisk! :ler:

Tungekyssing er flott. Men best uten snus :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes nesten ut som en sex og singelliv episode! Så komisk! :ler:

Tungekyssing er flott. Men best uten snus :sjenert:

Ja :popcorn:

fullstendig avtennende!!

Jeg måtte jo si til han at han måtte slutte å slikke meg i ansiktet på den måten,han minnet meg om en hund...tungekyssingen fikk jeg meg ikke til å si noe om,det ville vært for mye for fyren.

Kunne nok fortalt ett par andre ting om mannen også som i ettertid kan ses på som særdeles komisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Ja :popcorn:

fullstendig avtennende!!

Jeg måtte jo si til han at han måtte slutte å slikke meg i ansiktet på den måten,han minnet meg om en hund...tungekyssingen fikk jeg meg ikke til å si noe om,det ville vært for mye for fyren.

Kunne nok fortalt ett par andre ting om mannen også som i ettertid kan ses på som særdeles komisk :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...