Gå til innhold

Folat


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Eg er klar over at ein bør ta folat, når ein er prøvar. Så langt har eg altså ikkje kome.

Var ein tur innom apoteket ein dag, for å kjøpa EL-testar, og då kikka eg litt etter folat. Såg liksom ingenting, kun eit eller anna kosttilskudd med både folat og noko anna (fiskeolje?) i. Det er vel ikkje dette prøvarar skal ta?

Er det nokon som kan fortelja meg kva som står på den folatpakingen, som prøvarar skal ta? Reknar med det er å få kjøpt på apoteket.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kaller det nok sikkert Folsyre. Det er vanlig å bruke navnene om hverandre. Hvis du lurer på slike ting er det bare å spørre på apoteket. De er veldig dyktige der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket er Prevent (fra Midelfart), og det er en hvit sånn typisk apotekboks med hvit og blå merkelapp. "FOLAT - Før og under graviditet" står det på den, og det er 90 tabletter.

Vi kjøpte samtidig en tube Glid, så det var ikke tvil om hva vi skulle tenkte damen på apoteket sikkert. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Du kan gjerne ta den typen med både fiskeolje og folat, det gjør ingenting. Omega-3 er bra for dannelsen av hjerne og nerver hos fosteret, så med mindre du spiser fet fisk mange ganger i uka er det bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar disse vitaminbjørnene, og der er Folsyre også inni. Så får jeg flere vitaminer for andre ting i tillegg til denne folsyren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjon, alle saman. :)

Eg tek meg nok ein ny tur til apoteket ein dag i nærmaste framtid, for å kjøpa folat! No veit eg jo litt meir kva eg skal sjå etter. ;)

Kor lang tid før ein blir gravid, er det lurt å begynna med folat? Tippar eg er litt seint ute allerede, sidan me er i gang med prøvinga. Skal ein stoppa å ta folat så fort ein opdagar at ein er gravid, eller bør ein fortsetja å ta det også etter at ein har blitt gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ein bør begynne å ta folat ei stund før ein blir gravid. Nokre sei 1 mnd, andre sei 3 mnd. Berre begynn med ein gong, du. Dersom det tek lang tid før du blir gravid, gjer det ingenting å ta folat heile tida. Du bør ta folat ei stund ut i svagerskapet, ca 12 veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein bør begynne å ta folat ei stund før ein blir gravid. Nokre sei 1 mnd, andre sei 3 mnd. Berre begynn med ein gong, du. Dersom det tek lang tid før du blir gravid, gjer det ingenting å ta folat heile tida. Du bør ta folat ei stund ut i svagerskapet, ca 12 veker.

Ja, då får eg berre koma meg avgårde og kjøpa folat med ein gang!

Gjer det noko om eg blir gravid no denne månaden, uten å ha tatt folat på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje godt å vite. Millionar av barn blir født utan at mor har tatt folat først, og det går heilt fint. Det finst folat i ein del matvarer også (utan at eg veit kva slag mat).

Virkninga av folat er også omdiskutert. Enkelte meiner at risikoen for ryggmargsbrokk ikkje er signifikant høgare utan folsyretilskot. På pakningsvedlegget til tilskotet eg tek, står det at "det har vært fokusert på mulig sammenheng mellom folsyremangel hos gravide og ryggmargsbrokk hos nyfødte"

Hvis eg var deg, ville eg ha begynt å ta folsyre no, og ikkje avbrutt prøvinga sjølv om du ikkje har tatt tilskot tidlegare. Sannsynlegvis har du ikkje folsyremangel uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg allerede vore på apoteket og kjøpt folat, og eg tok dei første tablettane i dag.:) Så no burde kroppen min vera godt forberedt til ein graviditet!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...