Gå til innhold

Utroskap, den andre kvinnen.


Gjest anonym nå

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Jeg trenger hjelp.

Jeg vet hva noen av dere mener og trenger ikke å få høre om hvor egoistisk jeg er å slike ting. Jeg trenger å få høre om jeg nå er i ferd med å gjøre det rette. Det har seg sånn at jeg har vært den andre kvinnen i over 4 år, han har hele tiden framholdt for meg at han skal gå fra henne og jeg har trodd han. Nå har samboeren hans fått vite om ryktene som går om meg og han via brev, meldinger og bilder. han benekter alt overfor henne og sier at det bare er noen som er ute etter å ødelegge for dem. Dette med at hun får tips om oss to har foregått i over en måned nå og jeg er sliten og lei av at han skal lyve for henne. jeg synes at hun har rett til å få vite sannheten slik at hun kan ta sine valg om hvordan hun ønsker livet sitt. Dette har jeg sagt til han flere ganger men han vil fortsette å lyve og han vil også fortsette sitt forhold til meg. I går sa jeg til han at nå syntes jeg det var nok og enten kunne han fortelle henne sannheten eller så kom jeg til å gjøre det. Han reagerte med å bli sint på meg og sa at jeg hadde vel ikke noe med det å gjøre og at hvis jeg gjorde det kom han aldri til å tilgi meg. Jeg svarte bare at jeg er så innblandet at jeg faktisk har noe med det å gjøre. Så, hva skal jeg egentlig gjøre? Skal jeg fortelle henne det etter at jeg nå har gitt han sjansen til selv å gjøre det? Hvor mye tid skal jeg gi han? Dumme meg satte jo ikke en frist for han... Hva hadde dere gjort her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er en reell sjanse for at damen hans etterhvert, kanskje allerede, vil finne ut hva du heter og kontakte deg.

Da hadde jeg fortalt henne sannheten. Men jeg tror ikke jeg hadde oppsøkt henne.

Er det ikke et tankekors at denne mannen dere deler på for all del ikke vil at hun skal få vite om dere, og blir sint på _deg_ om du forteller det?

Virker som han er mere interessert i å beskytte forholdet til henne enn å satse på deg. Hva har han å tape på at det blir kjent når det betyr at det er fritt fram for dere to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nå

Hun vet hva jeg heter og hvor jeg bor, hun fersket oss for 3 år siden men ga han da en ny sjanse. Den benyttet han jo til å være mer sammen med meg og utvikle forholdet til meg. jeg vet også at hun har fått flere tips om at han fremdeles holdt på med meg opp gjennom årene etter det. Han har bortforklart det for henne med at det bare er rykter. Jeg vet at han beskytter forholdet men klarer ikke å se at det er fordi kjærligheten til henne er så stor. Det han sier er at det vil bli så mye snakk i omgangskretsen og han vil bli "uthengt" av folk. Det jeg tenker er at hun nå baserer hele livet sitt på noe som er usant og hvordan skal hun kunne gjøre sine livsvalg når hun ikke vet sannheten om hvordan de har det. Om han har meg nå vet hverken han eller jeg. Er ikke så sikker på at jeg ønsker meg det hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Personlig synes jeg du gjør henne et stor tjeneste ved å kontakte henne. For hun har jo bare ett liv som hun nå kaster bort på en fyr som ikke respekterer henne.

Men om hun blir takknemlig for at du forteller henne sannheten er vel tvilsomt,siden det er du som har "tatt" mannen hennes.

Slikt er forferdelig ydmykende. Om hun vet om deg og får stadige hint,så kan det jo være en mulighet for at hun ikke vil innse fakta.

Tror jeg hadde holdt meg langt unna,om jeg var deg. Du har vel vært med på å ødelegge nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes ikke at du skal oppsøke henner. Jeg må faktisk si meg enig med kjæresten din, dette har ikke du noe med i grunnen. Du har hele tiden vært klar over hvordan ting har ligget an og du har valgt å bli selv om du vet at du ikke er den eneste kvinnen i hans liv. Det er han som må ta dette valgte, hvordan i fohold til hva han vil foreta seg. Du kan selvsagt argumentere med at du er involvert, og jeg ser poenget ditt, men dette e hans forhold, og hans kone (?). Du har sikkert hørt uttallige ganger at menn sjelden forlater ektefellene sine for den andre kvinnen, og du har, uansett hva du har trodd eller ikke trodd, visst at det er en reell sjanse for at han aldri forlater henne. jeg synes da at det blir feil av deg å oppsøke henne og fortelle ting som gjør at han tvinges til å ta et valg han ikke vil ta eller ikke ønsker å ta riktig ennå. Av respekt for henne ville jeg også holdt meg unna. Jeg kan neppe tenke meg noe verre enn at elskerinnen til mannen min kommer og forteller meg at han er utro. Hold deg unna og la de rydde opp i sitt forhold. Du kan ikke tvinge han til å ta et valg rundt dette. Helt maktesløs og prisgitt han ønsker må du vite at du heller ikke er. Hvis det å være den andre kvinnen ikke er nok for deg etter fire år (noe jeg i så tilfelle har stor forståelse for) kan du ta valget om å la være å være det. Du er ansvarlig for ditt liv, han er ansvarlig for sitt, og du er nødt til å foreta de valgene som gjør deg lykkelig. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Utroskap, den andre kvinnen., hva skal jeg gjøre?

Troskap , din egen herre(kvinne) så slipper du å spørre vilt fremmede mennesker hva du skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Hvis hun får vite, og det gjør hun vel av en eller annen heller før enn senere sånn som det høres ut til å være akkurat nå. Og hvis hun kaster ham ut. Tror du han vil fortsette forholdet med deg? Hvis ikke så er det vel ikke noen vits i å kaste bort mer tid på ham!? Du er verdt mer enn det her jente, det er vi alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes denne mannen bør ta et valg. Han må finne ut om han vil være sammen med deg eller henne. Hvis han velger deg må han forlate sin samboer. Han bør avslutte forholdet på en best mulig måte. La henne få være sint og fortvilet, ta selvkritikk, svare ærlig på spørsmål. Hvis hun får vite om hans utroskap vil jeg tro at hun kommer over han fortere. Hvis han velger henne, bør du la det være opp til han om han skal fortelle om dere. Hun vil sikkert hate deg for det du har gjort. Hvis hun vil spørre deg om noe er det best at hun selv tar kontakt med deg. Du må da kutte all kontakt med denne mannen, og la dem få tid til å rydde opp i dette uten din innblanding.

Dessverre tror jeg det er mest vanlig at mannen velger sin samboer. Trist for deg. Men siden du hele tiden visste at han var i et annet forhold burde du være forberedt på det. Uansett tror jeg ikke jeg ville klare å stole på en mann som hadde bedratt sin forrige samboer i så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syns at om du syns så synd på henne så kan du gjøre slutt på forholdet og si til han at han kan komme tilbake når han bestemmer seg for å satse bare på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det mest riktige du kan gjøre overfor den andre kvinnen, er å avslutte forholdet med mannen hennes. Utroskap er galt, også for den "andre kvinnen" når hun vet om at mannen hun er sammen med er gift. Eventuelt kan du gi ham et ultimatum: be ham velge mellom deg eller henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synst absolutt ikkje synd på deg for det dilemmaet du har kome opp i, altså om du skal fortelja kona hans at du og mannen hennar har eit forhold.

Du gjorde noko heilt idiotisk den dagen du innleda eit forhold til ein gift mann! Fattar ikkje at du orkar å halda på slik.Tenk om du var gift, og mannen din hadde eit forhold til ei anna dame bak din rygg. Tippar du hadde hata både dama og mannen din for det!

Damer som innledar forhold til gifte menn, har eg null respekt for!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Tror du virkelig han kommer til å være trofast mot deg om han velger deg?

Jeg hadde iallefall ikke ville satset på han!

Han lyver for kona si, han blir sikkert å gjøre det til deg også når hverdagen innhenter dere og fristelsen blir for stor til å få seg ei ny elskerinne.

Nei bryt med han og finn deg en ordentlig mann som kun vil satse på deg og kun vil ha deg og ingen andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Dette synes jeg hans kone skal få vite. Å ikke ubedt dumpe utroskapssannheter i fanget på uvitende ektefeller som aldri har gjort en noe, er noe annet enn å tilby informasjon til en kone som går rundt med mistanken, hører ryktene og prøver så godt hun kan å få vite hva som skjer. Det må jo være fortvilende for henne å ha så sterke indisier og en historie med utroskap, og veksle mellom å tro han er utro igjen, og å tro at han er offer for bakvaskelser som han påstår.

Men om du får ham, er en annen sak. Han vil fortsette med henne, så hvis hun gir ham sjansen, velger han kanskje det. Nei, ikke sikkert han elsker henne, det kan like godt være hans rasjonelle valg, men hun er førstevalget okke som. Vil anbefale deg å prøve å komme over ham, enten han blir singel eller ikke.

Endret av =tentacle=
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som om han liker å holde på med to damer på en gang. Når det har pågått i 4 år er det tydelig at han ikke har noen soleklar intensjon om å forlate henne for deg.

Jeg tror ikke dette er noe å satse på for din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som denne fyren ønsker å få både i pose og sekk, og det fortjener han vel ikke? Synes du skal avslutte forholdet, og si at han får finne ut av hva han vil etter å ha tenkt seg godt om. Han bør fortelle kona si om det selv, og om han ikke gjør det, er det ikke mye tæl i ham. Synes ikke det skal være din oppgave å fortelle kona hans om dette.. Pause forholdet og se hva han gjør, så kan du bestemme deg for hva du skal gjøre videre etter at du har sett hvordan han takler å face problemet. Nå høres han bare dritfeig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided

Dette virker som drømmemannen.........

Ønsker du å fortsette forholdet til en mann som lyver til deg om at han ønsker å leve med deg, og det har han gjort i 4 år - og som samtidig lyver til sin kone om at det er bare noen som setter ut rykter for å ødelegge for dem. Er dette en mann å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vimselot

Fortell det til kona og dump han.

Du fortjener bedre enn dette og det gjør også hun. Var jeg henne, ville jeg faktisk satt pris på å få høre fra deg, men jeg ville selvfølgelig stilt meg skeptisk. Det ville i så fall vært mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel gitt deg et godt svar, på at det ikke vil bli dere to i fremtiden. Han er mer urolig for at samboeren skal finne det ut, enn å miste deg.

Derfor ville jeg bare gått ut av det forholdet, uten å gjøre noe mer med saken. Samboeren vil få vite det før eller siden, men jeg ville ikke vært den som fortalte det til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Enig med Snasen, men for din egen del bør du fortelle det til henne. Da er det lettere å bli kvitt problemet. Du kan nesten sammenligne det med å komme ut av skapet om du er homofil... Fire år. Det er lang tid, og den har du sløst bort på en mann som er utro mot minst to...

Du kan selvfølgelig la være å fortelle henne, men bare om du selv vet at du ikke vil mer med han. Du må ta ett oppgjør med deg selv, men det vet du vel.

Hun vil ikke tro deg, men er det ditt problem? Du tar hensyn til han, og hans behov, det er da vel ikke ditt problem det heller?

Gå videre. Glem han. Hva du velger, står du for selv, men velger du å ringe dama hans, har du samtidig gjort det slutt med han (men ikke vær så naiv at du tror at han vil hate deg så mye og ikke fortelle henne flere løgner, han kommer til å kontakte deg igjen. )

Så det er opp til deg selv hva du vil videre.

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg trenger hjelp.

Jeg vet hva noen av dere mener og trenger ikke å få høre om hvor egoistisk jeg er å slike ting. Jeg trenger å få høre om jeg nå er i ferd med å gjøre det rette. Det har seg sånn at jeg har vært den andre kvinnen i over 4 år, han har hele tiden framholdt for meg at han skal gå fra henne og jeg har trodd han. Nå har samboeren hans fått vite om ryktene som går om meg og han via brev, meldinger og bilder. han benekter alt overfor henne og sier at det bare er noen som er ute etter å ødelegge for dem. Dette med at hun får tips om oss to har foregått i over en måned nå og jeg er sliten og lei av at han skal lyve for henne. jeg synes at hun har rett til å få vite sannheten slik at hun kan ta sine valg om hvordan hun ønsker livet sitt. Dette har jeg sagt til han flere ganger men han vil fortsette å lyve og han vil også fortsette sitt forhold til meg. I går sa jeg til han at nå syntes jeg det var nok og enten kunne han fortelle henne sannheten eller så kom jeg til å gjøre det. Han reagerte med å bli sint på meg og sa at jeg hadde vel ikke noe med det å gjøre og at hvis jeg gjorde det kom han aldri til å tilgi meg. Jeg svarte bare at jeg er så innblandet at jeg faktisk har noe med det å gjøre. Så, hva skal jeg egentlig gjøre? Skal jeg fortelle henne det etter at jeg nå har gitt han sjansen til selv å gjøre det? Hvor mye tid skal jeg gi han? Dumme meg satte jo ikke en frist for han... Hva hadde dere gjort her?

Det eneste riktige du kan gjøre nå, er å trekke deg ut av hele forholdet.

Jeg fatter ikke at du vil utsette deg selv for å bli så til de grader utnyttet som du blir av denne mannen.

Han har jo ikke tenkt å gå fra sin samboer, du får ikke blande deg inn, å sånn som jeg ser det så er du kun elskerinne, å det er hva han har tenkt å fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...