Gjest DyneTryne Skrevet 21. juni 2007 #21 Del Skrevet 21. juni 2007 Ring henne og lat som du er kunde! Spør "Hvor har jeg kommet til?" så lurer du henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 21. juni 2007 #22 Del Skrevet 21. juni 2007 Ho er vel hjemmeværende ellr trygdet vil jeg tro...Bare sinnsykt glad i å prate i tlf i stedet for å møte folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #23 Del Skrevet 21. juni 2007 Ring henne og lat som du er kunde! Spør "Hvor har jeg kommet til?" så lurer du henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #24 Del Skrevet 21. juni 2007 Husk bare å skru av vis nummer funksjonen på mobilen, så nummeret ditt ikke kommer fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 21. juni 2007 #25 Del Skrevet 21. juni 2007 Inviter også noen venner over, en kan spille kåt sexkunde, en annen som lurer på hvordan tyren vil få det i juli osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 21. juni 2007 #26 Del Skrevet 21. juni 2007 Ring henne og lat som du er kunde! Spør "Hvor har jeg kommet til?" så lurer du henne. Jeg er paranoid. Dessuten har jeg blitt opplært til at det er uhøflig å ikke presantere seg først. Så da sier jeg alltd: Hvem er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå