Gå til innhold

Hva jobber naboen min med?


Gjest Gjest_sahara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sahara_*

Nå er jeg blitt skikkelig nysgjerrig på naboen min. Hun er en dame i 40-50-årene. Og hun snakker i telefonen hver eneste gang jeg kommer hjem fra jobb, butikken etc.. Har kommet frem til at hun må jobbe med noe telefon-relatert, ellers så er hun tidenes mest forelska person..

Men hva tror du hun jobber med?

a) Telefonsex?

b) Spåkone som reklamerer på KG?

c) Annet? Kom med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg blitt skikkelig nysgjerrig på naboen min. Hun er en dame i 40-50-årene. Og hun snakker i telefonen hver eneste gang jeg kommer hjem fra jobb, butikken etc.. Har kommet frem til at hun må jobbe med noe telefon-relatert, ellers så er hun tidenes mest forelska person..

Men hva tror du hun jobber med?

a) Telefonsex?

b) Spåkone som reklamerer på KG?

c) Annet? Kom med forslag!

None of the above. Hun driver eget firma og snakker med leverandører og kunder dagen lang for å få ting til å gå rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sahara_*
None of the above. Hun driver eget firma og snakker med leverandører og kunder dagen lang for å få ting til å gå rundt.

Men tingen er at hun snakker i telefonen på kjøkkenet..ofte mens hun lager mat faktisk. Ser ikke så businessaktig ut. Det gjør forsåvidt ikke dama heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tingen er at hun snakker i telefonen på kjøkkenet..ofte mens hun lager mat faktisk. Ser ikke så businessaktig ut. Det gjør forsåvidt ikke dama heller..

Jasså, ja! Du er en sånn en som snoker på naboene med kikkert? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en hemmelig agent som avlytter telefonsamtaler.

Ja, på oppdrag av slarvekjerringene i nabolaget. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sahara_*
Jasså, ja! Du er en sånn en som snoker på naboene med kikkert? :popcorn:

Kjøkkenet hennes er i første etasje ved inngangspartiet vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er "hjelper" for Kirkens nødhjelp eller en annen hjelpeorganisasjon som snakker med mennesker som har det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Krisepsykolog, helt enkelt en som har hjemmekontor, arbeidsledig men selskapssyk eller sextelefondame med sprettrumpe og rød neglisje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sextelefondame med sprettrumpe og rød neglisje ;)

Som hun i reklamen for Telenor? :ler: De burde sende den fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Som hun i reklamen for Telenor? :ler: De burde sende den fortsatt

Jepp, det var den reklamen jeg hadde i tankene da jeg skrev det :ler: morsom den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, dette minte meg om den sangen "What's he building in there? We have the right to know".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, dette minte meg om den sangen "What's he building in there? We have the right to know".

Ahh, Tom Waitz... Vanvittig morsom sang.

----

Ellers er kanskje jeg sånn som hun dama, jeg og gubben er firmafolk, sjonglerer litt med ymse bedrifter og har mye styr med det, vi samarbeider til tross for at han ofte bor andre steder. Han skal alltid ringe meg når det er noe nytt, mye action for tiden, så jeg står og prater og diskuterer over klesvask og over oppvask (takk og pris for Telenors "familie og venner"...). Ellers ser jeg ut som en jentunge, tror ingen mistenker meg for å være noe innen "bizniz"...

Jeg synes ellers også det er morsomt å fundere over folk rundt meg, hva driver hun egentlig med (hva bygger han inni der) Da jeg hadde en jernvarehandel og folk kom og kjøpte øks, gaffateip og varmluftspistol, kunne jeg ofte la fantasien utforme rene krim-plott (hm, skal han kidnappe noen, skal den øksa brukes til noe annet...) Bare for å ha det litt mer interessant i hverdagen...

Endret av Serene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bøllefrøet

Jeg tror hun er som hun Østfold-dama i den reklamen som må ringe "Hjørdis" hele tida :tunge1: Dvs. sladrekjerring.

Oooh. Spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart middelaldrende telefonssexdame med 2,5 barn som steker kjøttkaker og lager kålstuing mens hun prater dirty med menn som "innbiller" seg at hun er 16 år, og ligger naken på jenterommet med et bredt utvalg av sexleketøy tilgjengelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun nordlending? I så fall går hun på trygd.

Jeg hadde nemlig en trygdet nabo som opprinnelig var fra Nord-Norge. Hun snakket i telefonen hele tiden, spesielt på verandaen. (Jeg tror hun savnet Nord-Norge og ringte til folk og fe for å høre hvordan det var der oppe.)

Hm... Snakk om skråblikk og generaliseringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...