Gå til innhold

Murfedager


Murf

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Haha Murfern, dette var vel ikke den mest oppdaterte dagboka jeg har vært i i det siste. :P

Neida, skjønner problemet.

Åssen går'e nede på sørlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håkei, når dagboka mi er borte fra mine innlegg, så skjønner jeg at jeg ikke har oppdatert på all den tid.

Vi fikk brev i posten idag om at vi nå offisielt er ute av barnehagekøen i Oslo, sparket ut fordi vi har flyttet. Så nå trenger vi ikke lure mer på om vi får plass. :fnise: Tassen trives i bhg her, hører at han er en empatisk tass som trøsterandre som griner, selv om vi tror at versjonen er at han prøvde å snike seg inn på den andre ungen og skremme ham.

Snike seg innpå, og si "hysj, liste, liste, liste!" er slagerparaden i huset for tiden. Huset! Stas!

Jobben: personal er no' dritt. Sutre er folk flinke til, og jeg må jobbe med å ikke ta det personlig. Særlig når jeg har lyst til å sutre selv, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk igjen.

Denne gangen bihulebetennelse som gjorde så "#%¤&#¤"& vondt at jeg tuslet til legen og fikk antibiotika. Men med null vikarerledige måtte jeg være på jobb idag allikevel. Satt i en krok og var kvalm, kvalm, kvalm, ulldott i hodet, feber og lengtet etter senga. Det er kjipeste forskjellen på leder og ansatt. Jeg må sørge for at det er folk der, kan ikke lenger bare ringe inn syk. Og vikarer har jeg så innmari få av.

Sutreinnlegg, men litt glede; i morgen har jeg vikar! Og skal få kommet meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe-uff, sykdom er kjipt! Godt du har fått medisin da, men man trenger tid til å komme seg. Håper du blir bra snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Her er det høy aktivitet om dagen :fnise:

Ullbuksa er fantastisk og er masse i bruk. Hvilken oppskrift brukte du?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...