Gå til innhold

Blåmeisa

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har verdens søteste mann!! Selv om han ville foretrekke at jeg fortalte dere hvor sinnsyk barsk han var! :gjeiper:

Natten har vært slitsom. Jeg har hatt så halsbrann, og det sleit jeg med i flere timer. Til slutt kastet jeg opp masse... Det var så ekkelt. Jeg var så sliten på slutten at jeg sovnet i rein utmattelse med en lovehearts i munnen. De tablettene legen sa jeg skulle ta kaster jeg opp av. I dag merker jeg at kroppen er slapp og skjelven - litt i ubalanse. klarer liksom ikke å spise noe særlig med mat. Men nå har sambo tatt seg av bollebakingen så håper det frister når det nærmer seg. For både meg og lillemann trenger litt næring nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

kjedelig med oppkast. Er det pga bolle i ovnen eller er det omgangssyke? Er flere som har det for tiden. Mannen er snill som lager boller. Hos oss er mannen syk så det er jeg som står for bakingen, men jeg elsker å bake så da er det jo bare fint :) God bedring, og får håpe det hjelper med litt bakst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en ting som hjelper veldig bra mot halsbrann.. Men vet ikke helt hvordan det fungerer når man er gravid.. Men det er å blande ut natron i litt vann.. Det smaker pyton, men det hjelper.. Men som sagt, så vet jeg ikke hvordan det er når man er gravid.... :sjenert:

Håper kvalmen gir seg snart iallefall. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig med oppkast. Er det pga bolle i ovnen eller er det omgangssyke? Er flere som har det for tiden. Mannen er snill som lager boller. Hos oss er mannen syk så det er jeg som står for bakingen, men jeg elsker å bake så da er det jo bare fint :) God bedring, og får håpe det hjelper med litt bakst.

Det er nok på grunn av babyen, indirekte iallefall. Hvis jeg spiser sterk mat (tror jeg, vet egentlig ikke for av og til får jeg det uansett hva jeg har spist. Men når jeg da går og legger meg blir livmoren presset oppover og det lager halsbrann og det er så sinnsykt ekkelt og ubehagelig. Og i natt var det så ille at jeg til slutt kastet opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig lesing! :)

Heldig du som har en så søt mann!

Skikkelig ekkelt med halsbrann, var skikkelig plaget under mine svangerskap, men hva holder man ikke ut for å få en liten baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig lesing! :)

Heldig du som har en så søt mann!

Skikkelig ekkelt med halsbrann, var skikkelig plaget under mine svangerskap, men hva holder man ikke ut for å få en liten baby! :)

Faktisk akkurat det jeg lå i sengen og sa til meg selv i natt! DET ER VERDT DET, selv om det er grusomt vondt akkurat nå! :fnise:

Jeg kommer til å bli superkvinnen etter dette, iallefall etter fødselen. Det er helt utrolig hva en kropp kan klare seg gjennom så en halsbrann bør jeg vel bare fnyse av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrann er jo ikke godt. Håper du ikke får for mye av det gjennom resten av svangerskapet.

Flott at du har en samboer som er så opptatt av dere. Det tyder godt for en framtidig pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg skikkelig pjusk... tung i hodet og begynnende ekkel hoste. Jeg som har vært så motstandsdyktig gjennom hele graviditeten.

Det er tid for lege igjen i morgen så jeg får høre hva han mener om det!

Ikke noe broderi i posten enda! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det minner meg om at jeg skulle bestille et broderi eller to selv det. Får se om jeg finner det jeg hadde tenkt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen har vært flott den, men hektisk. En del problemer i familien som ikke er så kjekke. Men vi har bestemt oss for å fokusere på oss selv og det som hender oss. Selv om det ikke alltid fungerer å skubbe vekk vonde tanker!

Jeg har ikke lyst å være på side 13, det er jo ulykke. Jeg må skravle meg bort herfra!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...