Loevinna Skrevet 19. januar 2008 #181 Del Skrevet 19. januar 2008 Heisann! Hvordan går det med deg om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har iallefall en mye bedre helg nå enn forrige helg, da var jo alt kattastrofe Men har hatt en flott uke, jeg har vært på 3d ultralyd og sett det perfekte lille ansiktet til babyen min. Han er så nydelig at jeg må innrømme at jeg rett og slett er forelsket allerede. Jeg kunne telle 10 fine fingre, han hadde hendene oppe i ansiktet hele tiden og koste. For tiden kjenner jeg også at han presser på inne i magen så han begynner nok å få litt mindre plass. *kremt* + at han er litt over gjennomsnitt. Har nok ingen ting med at jeg er blitt så sinnsyk glad i softis og i hele dag har jeg drømt om gulerotkake!! MAT er blitt veldig viktig!! Det hjelper nok på at jeg for det meste nå klarer å holde på maten. Jeg har og bestilt time til jordmor, men det var lang ventetid, fikk ikke før i februar. Men det er fødselen jeg er intressert å snakke med henne om og det er nå enda noen mnd igjen selv om tiden fyker nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. januar 2008 #183 Del Skrevet 19. januar 2008 Så koselig å ha fått sett babyen din da! Kan tenke meg den er skjønn! Gulrotkake!! det skulle du ikke ha sagt... Er så sulten om dagen at jeg har lyst på absolutt alt, men når det kommer til stykket så orker jeg ingenting... Når er det du egentlig har termin? Det har jeg glemt jeg... Men du er iallefall over halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #184 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har termin 8. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. januar 2008 #185 Del Skrevet 19. januar 2008 ååååh!! 8 mai er jo ikke lenge til!!!!!! :juhu: (og jeg blir tante i slutten av denne mnd... Må bare juble litt for det også :juhu: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 19. januar 2008 ååååh!! 8 mai er jo ikke lenge til!!!!!! :juhu: (og jeg blir tante i slutten av denne mnd... Må bare juble litt for det også :juhu: ) Ja det er lov å juble for. Det må jo være kjempestas! Det er nok lenge til vi blir tante og onkel for ingen av oss har jevngamle søsken, men jeg gleder meg til den gang det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. januar 2008 #187 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er yngst av tre søsken, så jeg håper på flere tantebarn etterhvert jeg Greit å ha noe å "øve" seg på før man får barn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. januar 2008 #188 Del Skrevet 19. januar 2008 Det går bare fint med deg, leser jeg. Godt å få bekreftet at alt er i rute. Og jeg forstår godt at man kan bli forelsket i et kommende nurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 22. januar 2008 25 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. januar 2008 #190 Del Skrevet 22. januar 2008 også for 25 uker!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. januar 2008 #191 Del Skrevet 23. januar 2008 Se der har du også rukket å bli 25 uker, hurra Hvordan står det til ellers da? fin i formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. januar 2008 #192 Del Skrevet 24. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. januar 2008 #193 Del Skrevet 26. januar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #194 Del Skrevet 27. januar 2008 I dag står det at det er 100 dager igjen til jeg skal få mitt lille nurk... hehe + - overtid eller tidlig fødsel. Men 100 dager er da ikke all verden!! Han spenner og er så aktiv noen ganger at jeg faktisk våkner om natten, det gjør meg stolt! :rødme: I dag fikk også en venninne kjenne sparkene av den lille. Vi har to navn vi tenker på, men jeg vil ikke legge de ut her i tilfelle jeg blir gjenkjent Nå er jeg inne i en god periode der jeg føler meg trygg og sterk, så nå skal jeg nyte det. For jeg vet at det kan snu! Jeg har mine hormonutbrudd som skremmer meg selv til og med, men jeg har litt mer kontroll nå. I dag har jeg også betilt ett broderibilde på internett som jeg skal lage på rommet til lillemann! Det er så kjekt å dulle med noe som han skal ha. Jeg skulle lært meg å strikke etter oppskrift... Men lillemann har besteforeldre, tanter og mine arbeidskolleger som allerede er i god gang på det område! God helg til der esom har stukket hodet innom, jeg er litt treig på oppdateringsfronten for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 #195 Del Skrevet 27. januar 2008 Så hyggelig med en oppdatering fra den fronten igjen da Veldig koselig å lese at du trives som gravid, og at du har en bra periode nå. Synes du fortjener det etter det du har vært igjennom Ha en fortsatt fin søndag! Og du skal se at de 100 siste dagene kommer til å gå kjempe fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 28. januar 2008 #196 Del Skrevet 28. januar 2008 Godt å høre at det går så bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå skal jeg lage vafler og ha det med rømme og syltetøy til farmen! Det er litt stillig å se på at magen hopper av og til, jeg tror det er da lillemann har hikke. Det er liksom ikke noen spark i siden eller noe, men magen bare hopper litt. Jeg har enda ikke sett når magen krøller seg som andre har beskrevet, men jeg tror jeg kan føle at det skjer noen ganger. Men da er det så lavt nede på magen at jeg ikke lenger klarer å se ned dit. Blir spennende å se hvor mye jeg har lagt på meg på neste kontroll. Forrige kontroll hadde jeg bare lagt på meg 2 kilo, det er ca to uker siden. Da hadde jeg også gått ned litt i meg selv de første tre månedene så egentlig har jeg vel lagt på meg mer men ikke fra startvekten. Men nå buler magen ut! Håper bildet jeg har bestilt kommer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 28. januar 2008 #198 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Åh, nå fikk jeg vann i munnen altså, vaffler Kjekt når magen buler, elsker å kjenne livet i magen Off, har gått opp 11 kg ca. jeg, lurer på hvor mye jeg kommer til å ende på. Det skal hvertfall av etter fødselen. Kos deg med farmen Endret 28. januar 2008 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 #199 Del Skrevet 28. januar 2008 Vafler! det er det lenge siden vi har hatt her egentlig... Kanskje jeg skal lage noen til helgen... får se Kos deg med farmen, vafler og en hoppende mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. januar 2008 #200 Del Skrevet 28. januar 2008 Skulle bare mangle om ikke magen begynte å synes nå. Og at du merker bevegelser. Klart nurket kan ha hikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå