Gå til innhold

Blåmeisa

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akk for en kjedelig dag. De blir litt kjedelig når jeg må slappe så veldig av! Selv om jeg bruker litt tid her og leser god påskekrim og ser på TV. Det er jo drømmen når man ikke kan gjøre det... men litt kjedelig når man må!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk for en kjedelig dag. De blir litt kjedelig når jeg må slappe så veldig av! Selv om jeg bruker litt tid her og leser god påskekrim og ser på TV. Det er jo drømmen når man ikke kan gjøre det... men litt kjedelig når man må!

Forstår det veldig godt. Men må vi slappe av så må vi :fnise:

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hurra for 33 uker i dag. Blodtrykket økte fortsatt... og han tok kontakt med fødeavdelingen men de mente at det var lite annet som tydet på sf så jeg skal bare fortsette å slappe av og komme ned hvis jeg får hodepine eller magesmerter. Litt betryggende at jeg hørte hjertelyden og alt ellers var som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått appetitten igjen. Det var noen dager nå jeg synes all mat var frastøtende. Men det kan ha hatt noe med at jeg har spist mye søtt - tjuvstarting på påskeegget er :nei:

Jeg har bekymret meg litt for sparkene er så svake, men det er vel kanskje slik at det er så trangt nå at så vidt har plass til å bevege litt på seg der inne. Men da er det jo veldig rart at han skal være der inne i 7 uker til?? Jeg kjenner han jo flere ganger for dagen og hjertelyden var veldig fin i går så jeg bruker nok alt for mye energi på å engste meg. Dårlig sirkel jeg er inne i når jeg i tillegg har høyt blodtrykk.

Har også hatt noen grinetokter i det siste som er rett og slett flaue. M trøster så godt han kan og bare sier godord til meg, nå som gjør meg enda tristere. Det er godt han jobber med andre menn som har fortalt han hvordan gravide kvinner er. For som han selv sier så var han forbredt på dette. Når ansiktet mitt er forvrengt og det er så vidt man kan se øynene mine i det opphovnede ansiktet mitt - forteller han meg hvor vakker han synes jeg er... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøve å ikke bekymre deg altfor mye da :kose:

Kjenner til grinetoktene ja, men har heldigvis ikke hatt så mye av dem. Av og til er liksom bare alt galt :fnise:

Gleder meg til å få kroppen tilbake jeg.

Er ivertfall ikke såå lenge igjen for oss nå blåmeisa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har hele tiden sagt at det er fantastisk å gå gravid og det er jo det. Det er fantastisk at våre kropper har klart å produsere en baby, men det skal jaggu bli godt å kvitte seg med noen kilo og diverse ondter.

Bekymret meg nok litt unødig for sparkingen for i går når ejg la meg var det reine festen hos meg. Han skraper sånn i underlivet mitt så jeg tror han har skjønt veien ut. :fnise: Han kommer nok til å grave seg ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunnen ikke så mye å si om graviditetssnakket her inne... Men jeg kan iallefall legge igjen :klemmer:

Du har helt rett i det at kroppen vår er helt fantastisk. Jeg var jo nettopp og besøkte min 8 uker gammel nevø. Og jeg sa til min bor: Er det ikke fantastisk at dere to faktisk har laget denne søte krabaten?

Jeg finner det helt utrolig iallefall.

Og nå har du ikke mange ukene igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunnen ikke så mye å si om graviditetssnakket her inne... Men jeg kan iallefall legge igjen :klemmer:

Du har helt rett i det at kroppen vår er helt fantastisk. Jeg var jo nettopp og besøkte min 8 uker gammel nevø. Og jeg sa til min bor: Er det ikke fantastisk at dere to faktisk har laget denne søte krabaten?

Jeg finner det helt utrolig iallefall.

Og nå har du ikke mange ukene igjen! :hoppe:

Ja lucky deg som har vært og sett nevøen din. han er sikkert en nydelig baby. Det hjalp vel ikke på lysten til å få barn selv :gjeiper: Tipper broren din var ganske stolt! De er jo så små og. Tror ikke jeg helt har skjønt hvor små de faktisk er. Jeg brettet noe tøy til lillemann i går og det var noen bodyer der som jeg tenkte måtte være til små dukker ikke til en baby. Det var så smått :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lucky deg som har vært og sett nevøen din. han er sikkert en nydelig baby. Det hjalp vel ikke på lysten til å få barn selv :gjeiper: Tipper broren din var ganske stolt! De er jo så små og. Tror ikke jeg helt har skjønt hvor små de faktisk er. Jeg brettet noe tøy til lillemann i går og det var noen bodyer der som jeg tenkte måtte være til små dukker ikke til en baby. Det var så smått :rødme:

Både bror min og svigerinna mi lyste av stolthet, og det gjorde nok denne tanta også. For han var bare sååå god! :rødme: Og ja, det kriblet litt i eggstokkene mine også ja :ler: Men jeg har god tid, så kan jeg heller dulle med nevøen min en stund fremover :) Han var jo egentlig ikke så liten lenger.. Strekt seg til over 60 cm, og over 6,5 kg.. Og de målene var på 5 ukers kontrollen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg og slapper av i påsken :)

Kan jeg spørre om hvor mye ditt BT lå på på sist kontroll? Går du også oftere til kontroller pga. det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var det faktisk ganske høyt 150/ 98... Blir fulgt opp ekstra pga av det, ja! Det er veldig betryggende. Men mamma hadde det med meg og mormor hadde det med førstemann. Det er kjekt å vite at det er flere i familien at det er kanskje er litt normalt for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

ops.. hehe.. leste litt feil så nå må jeg endre på innlegget mitt her.

Babyklær er jo utrolig nusselig da. Har du alt du trenger?

Endret av Revenka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops.. hehe.. leste litt feil så nå må jeg endre på innlegget mitt her.

Babyklær er jo utrolig nusselig da. Har du alt du trenger?

Der var du tilbake! :vinke:

Akkurat nå holder M på å male andre strøket på soverommet til lillemann. der inne står det meste av tingene hans så når rommet er ferdig skal jeg vaske resten av klærene og da må jeg klare å få meg en oversikt over hva jeg har og hva jeg ikke har. Akkurat nå har jeg fått litt her og litt der gjennom hele svangerskapet så da er det vanskelig å holde oversikt.

Men det viktigste jeg trenger er madrass til sengen hans og dyne og pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt våknet jeg klissblaut på armen. Trodde jeg skikkelig hadde begynt å sikle. Men oppdaget at hele singleten var like våt på den ene siden. Så da har jeg nok begynt å lekke melk. Kunne kanskje tenkt å ventet litt med det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg klissblaut på armen. Trodde jeg skikkelig hadde begynt å sikle. Men oppdaget at hele singleten var like våt på den ene siden. Så da har jeg nok begynt å lekke melk. Kunne kanskje tenkt å ventet litt med det. :sjenert:

Har ikke merket noe til det enda jeg, heldigvis kan jeg vel si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en pussig opplevelse. Lå lenge i sengen og lurte på hva i alle dager som hadde skjedd med meg. Funderte på om jeg hadde fått feber. Men det rare var liksom at jeg følte meg så bra, ikke febersyk. Så det må ha vært melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hei :klem: Får du kost deg i påsken? Hva har du slags planer for de siste dagene av årets påske? Deilig med fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...