Gjest Trine Skrevet 19. juli 2011 #41 Skrevet 19. juli 2011 Er det noen som har mistet menstruasjonen på Loette ?
Gjest nnnnooo Skrevet 30. desember 2011 #42 Skrevet 30. desember 2011 hei.. ja og jeg fikk blodpropp av de!! kan hende jeg hadde fått det av hvilken somhelst p piller altså.. og etter at jeg fikk blodpropp så har jeg ikke lyst til å anbefale p piller til noen jeg. jeg spurte legen om og om igjen om p piller er farlig.. og det han svarte da var nei ikke for de fleste men det er alltids en risiko!! ja en risiko som det ikke er verdt å ta hvis du spør meg... (burde ikke vært så lett å få p piller, men det er pga at det skal være lett å få prev.) idiotisk! Hvilke bivirkinger fikk du før du fant ut at du hadde fått blodpropp???? eek, kroppen min har i det siste fått stikking i arm, bein, litt bryst. (ikke masse da) og hodepine/migrene ER livredd for at jeg har fått det uten at jeg vet det selv:S
Gjest Gjestis Skrevet 30. desember 2011 #43 Skrevet 30. desember 2011 hei! Jeg fikk resepten på loette for to uker siden jeg har nå hatt mensen i to uker i strekk og blør som en hest! Jeg er konstant deprisiv, gråter for ingen ting og har mistet matlysten! Noen som har dette? eller er det bare jeg som ikke tåler disse pillene? Jeg blødde aldri så mye når jeg selv begynte på loette. Har gått på de snart et år. Er egentlig ganske fornøyd med dem. Men i starten ble jeg også deprimert, gråt også for absolutt ingenting(slo opp med kjæresten min for ingenting, bare gråt og gråt og gråt) men dette var helt i starten da:P Litt flaut hehe. Men til tider har jeg fått stikking i arm, bein og bryst, men vet ikke om det er pga ppillene (blodpropp) eller noe:S litt skummelt, men ingen fare så langt:)
Gjest Lene85 Skrevet 28. februar 2012 #44 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har gått på de i 2 dager bare, er kvalm, kaster opp, vondt i hodet, har mistet matlysten og humøret mitt synker. Skjedde akkurat det samme forrige gang jeg prøvde de, skal slutte på de, men trengte de bare midlertidig
Gjest Cb Skrevet 12. juni 2012 #45 Skrevet 12. juni 2012 hei! Jeg fikk resepten på loette for to uker siden jeg har nå hatt mensen i to uker i strekk og blør som en hest! Jeg er konstant deprisiv, gråter for ingen ting og har mistet matlysten! Noen som har dette? eller er det bare jeg som ikke tåler disse pillene? Jeg har hatt loette i besten et år nå, begynte å hoppe over mensen for to mnd siden, har det på samme måte som deg bare at jeg ikke blør sååå mye
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2012 #46 Skrevet 24. august 2012 Hei! Jeg har gått på loette siden juni, og har vært ganske fornøyd bortsett fra at jeg har gått opp endel i vekt... og jeg som hadde lagt meg på et ganske stabilt tall. Hva kan dette skyldes? Er det noen andre som sliter med det?
Gjest sitj3 Skrevet 25. august 2012 #47 Skrevet 25. august 2012 Heisann. Jeg har gått på Loette uten stopp i 7 år nå, og ALDRI hatt problemer med de. Jeg har si på timen på dagen når min menstruasjon kommer, og på timen på dagen når den kommer til å stoppe.Ingen vektøkning, menssmerter eller andre bivirkninger i det hele tatt. Jeg er strålende fornøyd.
Gjest cathrine Skrevet 5. juni 2013 #48 Skrevet 5. juni 2013 Hei, fikk også disse pillene og har gått på de i 14 dager og kjenner meg veldig igjen etter det du sier her. Men lurer på når dette skal slutte kanskje begynne på et annet merke ? Mvh Cathrine :-)
svetelkeee Skrevet 17. juli 2022 #49 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Kjøp Yasmin - https://euroclinix.net Jeg har brukt Yasmin i snart to år, og er veldig fornøyd. Før jeg begynte på den hadde jeg sterke menssmerter, og var til tider så kvalm at jeg kastet opp. Dette er helt borte. I tillegg blør jeg mindre. Jeg tar alltid tre brett (21 piller) i slengen før jeg tar en ukes pause. Da slipper jeg å ha menstruasjon mer enn hver tredje måned, og det passer meg ypperlig. Har ikke merket noen bivirkninger. Endret 30. juli 2022 av svetelkeee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå