Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #21 Del Skrevet 19. juni 2007 Hehe... Ja, det hadde vært en fin ordning på problemet. Men jeg blir faktisk irritert hvis jeg blir sittende rett bak en som er så høy at han sperrer utsikten min. Skjønner at han ikke kan noe for det, og at et sted må han jo sitte, men hvorfor alltid foran meg!!!! Akkurat DET skyldes nok bare Murphys lov, på samme måte som man alltid stiller seg i feil kø på butikken (den som går saktest) eller at datamaskinen krasjer akkurat når man har tenkt å lagre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 19. juni 2007 #22 Del Skrevet 19. juni 2007 Akkurat DET skyldes nok bare Murphys lov, på samme måte som man alltid stiller seg i feil kø på butikken (den som går saktest) eller at datamaskinen krasjer akkurat når man har tenkt å lagre Det er sant... Liker ikke han derre Murphy jeg asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 20. juni 2007 #23 Del Skrevet 20. juni 2007 Akkurat DET skyldes nok bare Murphys lov, på samme måte som man alltid stiller seg i feil kø på butikken (den som går saktest) eller at datamaskinen krasjer akkurat når man har tenkt å lagre Jeg har hørt denne versjonen av Murphy: 1. Alt som kan gå gal, vil gå galt. 2. Også det som ikke kan gå galt, vil gå galt. 3. Murphy var optimist (tilføyd i ettertid). Forøvrig vil jeg si at Murphys lov også slår til ved filskifte på Ringveien i rushtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå