Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. juni 2007 #41 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Husker ikke alle, men her er noen: King James Prins Valiant Fox Mulder Corto Maltese jeg har aldri vært Prins Valiant jeg var Valiant Thor Uansetyt så poster jeg bare under det brukernavnet jeg har og aldri som gjest det var det som var poenget Endret 14. juni 2007 av Eugene Onegin
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2007 #42 Skrevet 14. juni 2007 Og hva mener du med brukernavnene jeg har aldri hatt andre en det jeg har nå. jeg har aldri vært Prins Valiant jeg var Valiant Thor
Gjest bada Skrevet 14. juni 2007 #43 Skrevet 14. juni 2007 jeg har aldri vært Prins Valiant jeg var Valiant Thor Ah! Jeg visste det var noe feil med det navnet.
Brunhilde Skrevet 14. juni 2007 #44 Skrevet 14. juni 2007 Jo, det har hendt at jeg har postet som gjest. Er det fra jobb bruker jeg "Brunhilde unplugged", er det fordi jeg ikke vil at innlegget skal assosieres med meg bruker jeg et annet gjestenick. Er som regel innlogget, men som sagt, av og til poster jeg som gjest.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 16. juni 2007 #45 Skrevet 16. juni 2007 Jeg poster aldri som gjest. Har jeg ikke mage til å stå for det jeg vil si med brukernavn, får jeg heller la være. Gjesteposting ser jeg på som i de aller fleste tilfeller feigt. Slutt å tull det er ikke feigt og de fleste her er enig i at det ikke er feigt http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry4625511
T.S Skrevet 16. juni 2007 #46 Skrevet 16. juni 2007 Slutt å tull det er ikke feigt og de fleste her er enig i at det ikke er feigt http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry4625511 Så du har fasiten på svaret? Med hvilket grunnlag? Jeg synes det er feigt.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 16. juni 2007 #47 Skrevet 16. juni 2007 Så du har fasiten på svaret? Med hvilket grunnlag? Jeg synes det er feigt. Det er ikke feigt å skrive som gjest enten om du er bruker som logger deg ut for å spørre om noe du ikke vil ha knyttet til din profil eller bare er gjest. Det er feigt å skrive som gjest for å slenge dritt, men det er noe annet.
T.S Skrevet 16. juni 2007 #48 Skrevet 16. juni 2007 Det er ikke feigt å skrive som gjest enten om du er bruker som logger deg ut for å spørre om noe du ikke vil ha knyttet til din profil eller bare er gjest. Det er feigt å skrive som gjest for å slenge dritt, men det er noe annet. Jeg synes det er feit jeg da. Ingen kan konkludere med at noe ER noe for andre enn dem selv.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 16. juni 2007 #49 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes det er feit jeg da. Ingen kan konkludere med at noe ER noe for andre enn dem selv. Feit er det vel knappest Derfor kan ingen påstå at det ER feigt heller da å poste som gjest om man føler for det.Vi gjør det som vi føler for og ferdig med det. Så enkelt er det bare-
Gjest lazuli Skrevet 16. juni 2007 #50 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes det er feit jeg da. Ingen kan konkludere med at noe ER noe for andre enn dem selv. Det er forskjell på subjektive synsinger og objektive fakta. En person kan f.eks mene at h*n ikke er deprimert, men alt h*n gjør (tanke og handling) forteller omgivelsene at h*n er det. Det er forøvrig et definisjonsspørsmål hva vi legger i de forskjellige begrepene, vi vurderer ofte ut fra veldig forskjellig grunnlag. Så jo, jeg mener definitivt det er mulig å konkludere med noe annet enn personen selv hevder at noe er.
Rosalie Skrevet 17. juni 2007 #51 Skrevet 17. juni 2007 Slutt å tull det er ikke feigt og de fleste her er enig i at det ikke er feigt http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry4625511 Jaha, jeg skal i framtiden alltid huske å spørre gjest-stine før jeg poster noe, siden du tydeligvis Gud og har fasiten. Jeg syns gjeste-posting er feigt, og klarer heller ikke å ta deg, gjeste-stine, alvorlig, før du logger deg inn.
Gjest lazuli Skrevet 17. juni 2007 #52 Skrevet 17. juni 2007 Jeg syns gjeste-posting er feigt, og klarer heller ikke å ta deg, gjeste-stine, alvorlig, før du logger deg inn. For meg spiller det ingen måte noen rolle om det er en gjest, eller en registrert bruker som poster. Vi er jo brukere alle sammen.... Skjønner ikke hvorfor du bryr deg om det i det hele tatt.
Rosalie Skrevet 17. juni 2007 #53 Skrevet 17. juni 2007 (endret) For meg spiller det ingen måte noen rolle om det er en gjest, eller en registrert bruker som poster. Vi er jo brukere alle sammen.... Skjønner ikke hvorfor du bryr deg om det i det hele tatt. Det bryr meg forsåvidt midt i ræva, men så lenge noen starter en debatt, så velger jeg om jeg vil svare eller ei. Denne ville jeg svare i. Noe galt i det? EDIT: helsikes skrivefeil... Endret 17. juni 2007 av Wadjet
Gjest lazuli Skrevet 17. juni 2007 #54 Skrevet 17. juni 2007 Det bryr meg forsåvidt midt i råva, men så lenge noen starter en debatt, så velger jeg om jeg vil svare eller ei. Denne ville jeg svare i. Noe galt i det? Nei...har jeg sagt det?
Gjest Elastica Skrevet 18. juni 2007 #55 Skrevet 18. juni 2007 For å svare på spørsmålet først: Ja, det hender jeg poster som gjest. Årsaken til dette er at det er enkelte ting jeg ikke ønsker skal forbindes med mitt nick. Det er alltid en viss sjanse for at man kan bli gjenkjent, og derfor er det naturlig å poste som gjest i visse emner. Som hovedregel skriver jeg kun det jeg kan stå inne for overfor mennesker i det virkelige liv, og det hender derfor at man vil kommentere eller stille spørsmål om ting man ikke ønsker skal knyttes til nicket sitt. Jeg ser ikke at dette i seg selv er feigt eller at man skal ta meg mindre alvorlig av den grunn - her er det andre kriterier som er avgjørende for mitt vedkommende. De jeg velger å overse, enten det er som gjester eller gjennom nick, er de som skriver usaklig, kommer med personangrep eller trekker forhastede slutninger (det siste er veldig vanlig her på kg). Imidlertid er det oftere slike innlegg postes av gjester, og det er det selvsagt en grunn til. Det er alltid lettere å være frekk når du ikke forbindes med et nick, og jeg antar at det er det Wadjet sikter til over meg. Likevel vil jeg påstå at det er mange fine og interessante svar fra gjester også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå