Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #21 Skrevet 13. juni 2007 Det er veldig sjelden man har behov for det. Jeg kan se behovet på Kropp og helse, da man kanskje ikke har lyst å utbasuner for hele forumet at man har kreft, f.eks., men i meste av resten av forumet er det ikke behov for å logge seg ut, med mindre man er feig. Nei, men på Samlivforumet går det greit å skrive at man er uføretrygdet og på Generell debatt går det greit å skrive at man er sosialpengemottaker. Skjønner du ikke at det kan være personlige ting man ikke vil fortelle om med eget nick også i andre foraer enn Kropp/helse? De gangene jeg har skrevet som gjest har det selvsagt ikke vært fordi jeg ikke tør å skrive det jeg mener, men det er ikke alt jeg har lyst til å fortelle folk her. Om jeg har inkontinens eller dusjer sjeldent er det min sak, men jeg mener jeg har full ret til å skrive om private ting her uten at folk skal knytte det til nicket mitt. Da det var stengt for gjester hadde jeg et ekstranick for opplysninger jeg så på som private og om jeg skriver det som gjest eller med et ekstranick er min sak.
Rosalie Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 Jo, jeg ser den, Bella, men jeg er ikke enig. Jeg har mange ting i skapet mitt som folk kan plukke opp om meg, også, men jeg velger selv om jeg vil være anonym her eller blåse min virkelige identitet for andre brukere. Og blir det jeg skriver brukt mot meg, så får det være. Jeg er meg, ed hud og hår, og er ikke det spiselig for alle så driter jeg strengt tatt i det. Dette er tross alt bare et forum. Jeg har for øvrig mer sans for et andre nick enn alle som poster som "gjest". Men mener at det heller ikke er nødvendig.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #23 Skrevet 13. juni 2007 Deg om det. Jeg fått erfare litt for mye "alt du skriver kan og vil bli brukt mot deg" så jeg skriver mindre private ting her nå enn jeg gjorde før.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #24 Skrevet 13. juni 2007 Jo, jeg ser den, Bella, men jeg er ikke enig. Jeg har mange ting i skapet mitt som folk kan plukke opp om meg, også, men jeg velger selv om jeg vil være anonym her eller blåse min virkelige identitet for andre brukere. Og blir det jeg skriver brukt mot meg, så får det være. Jeg er meg, ed hud og hår, og er ikke det spiselig for alle så driter jeg strengt tatt i det. Dette er tross alt bare et forum. Jeg har for øvrig mer sans for et andre nick enn alle som poster som "gjest". Men mener at det heller ikke er nødvendig. Herregud er du dum eller spiller du dum.Det er klart folk har mye på hjertet som dem ikke vil spørre om gjennom profilen sin.Du som sier at andre er så feige er vel den som oftest skriver som gjest selv tenker jeg.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #25 Skrevet 13. juni 2007 Men det er greit at du synes jeg er feig, altså. Jeg vil heller være feig enn å skrive ting jeg der og da ikke føler at jeg vil skal knyttes til profilen min.
Rosalie Skrevet 13. juni 2007 #26 Skrevet 13. juni 2007 Men da foretrekker jeg at du bruker din profil nr 2. Å poste som "Gjest" er bare helt idiotisk teit.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2007 #27 Skrevet 13. juni 2007 Men da foretrekker jeg at du bruker din profil nr 2. Å poste som "Gjest" er bare helt idiotisk teit. Hvis det gleder deg kan jeg gjøre det neste gang.
Gjest Gjest_Eve_* Skrevet 14. juni 2007 #28 Skrevet 14. juni 2007 Det er veldig sjelden man har behov for det. Jeg kan se behovet på Kropp og helse, da man kanskje ikke har lyst å utbasuner for hele forumet at man har kreft, f.eks., men i meste av resten av forumet er det ikke behov for å logge seg ut, med mindre man er feig. Det er jo det det er snakk om. Å skrive som gjest om det er noe pinlig og ikke fordi man ikke tørr å stå for noe
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 14. juni 2007 #29 Skrevet 14. juni 2007 Men da foretrekker jeg at du bruker din profil nr 2. Å poste som "Gjest" er bare helt idiotisk teit. Når du poster som gjest for å spørre om noe er det ikke teit.Om du svarer som gjest er ikke det teit.Om du poster som utlogga nå for å spørre om noe er det ikke teit. Det er teit om du poster som gjest for å svare stygt til andre men det er ikke det poenget som alle prøver å fortelle deg går ut på. Prøv å tenke litt
Gjest bada Skrevet 14. juni 2007 #30 Skrevet 14. juni 2007 Det er jo det det er snakk om. Å skrive som gjest om det er noe pinlig og ikke fordi man ikke tørr å stå for noe Eller kanskje også når man vil skrive et surt innlegg og ikke tør å stå for det?
Gjest Miss Guided Skrevet 14. juni 2007 #32 Skrevet 14. juni 2007 Det er ikke alltid det er derfor man poster som gjest fordi man ikke kan stå for noe! Det kan jo tenkes man vil spørre om noe som er litt pinlig, ikke fordi man er feig, men fordi man har muligheten til å være enda mere anonym enn man er ellers! Dette har ingenting med feighet å gjøre. Helt enig. Jeg har postet som gjest, enten bruker jeg brukernavnet mitt eller så finner jeg på noe annet. Ikke for at jeg ikke kan stå for det jeg sier men fordi det ikke spiller noen rolle om de vet hvem jeg er eller ikke. Har hatt problemer med noen ganger at jeg blir kastet ut hele tiden og da har det blitt gjesteinnlegg. Men stort sett er jeg innlogget.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #33 Skrevet 14. juni 2007 Helt enig. Jeg har postet som gjest, enten bruker jeg brukernavnet mitt eller så finner jeg på noe annet. Ikke for at jeg ikke kan stå for det jeg sier men fordi det ikke spiller noen rolle om de vet hvem jeg er eller ikke. Har hatt problemer med noen ganger at jeg blir kastet ut hele tiden og da har det blitt gjesteinnlegg. Men stort sett er jeg innlogget. Det er derfor det er fint at vi kan poste som gjest her på KG. Om noen sier at det er feigt skjønner jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #35 Skrevet 14. juni 2007 jeg poster bare med brukernavnet brukernavnene mener du vel
Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. juni 2007 #36 Skrevet 14. juni 2007 brukernavnene mener du vel jeg poster aldri som gjest det er det som er poenget da. Og hva mener du med brukernavnene jeg har aldri hatt andre en det jeg har nå.
Gjest bada Skrevet 14. juni 2007 #37 Skrevet 14. juni 2007 jeg poster aldri som gjest det er det som er poenget da. Og hva mener du med brukernavnene jeg har aldri hatt andre en det jeg har nå. Yeah right.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. juni 2007 #38 Skrevet 14. juni 2007 Yeah right. og hva er de andre brukernavn som jeg skal ha hatt om jeg tør spørre ?
Gjest bada Skrevet 14. juni 2007 #39 Skrevet 14. juni 2007 Husker ikke alle, men her er noen: King James Prins Valiant Fox Mulder Corto Maltese
Gjest Silmarill Skrevet 14. juni 2007 #40 Skrevet 14. juni 2007 Husker ikke alle, men her er noen: King James Prins Valiant Fox Mulder Corto Maltese Stemmer det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå