Gå til innhold

Til alle brukere av KG

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet

Har dere som er registrerte brukere også noen faste "gjestenavn" her inne?

Akuratt nå skriver jeg kun som gjest men jeg har egen profil også ;)

Er det flere som har det?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

neh, har ingenting å poste som jeg må gjøre under ett gjestenick, og om jeg har noe slikt, så deler jeg det ikke på nett.. så et brukernavn er nok for meg =D

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Poster jeg som gjest så bruker jeg forskjellige kallenavn.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jeg har postet som gjest her mange ganger!

Ikke alene om det her inne, og det er mange grunner for at man både poster og svarer som gjest.

Endret av Silmarill
Skrevet

Poster alltid pålogget -så nei ingen gjeste nick.

Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet

:legrine: Noen ærlige sjeler her men det vakke mange gitt ;)

Vedder for at de fleste her har postet spørsmål og svar som gjest men ikke tørr å si det :ler: Så barnslig å ikke innrømme det!

Moderatorene kan nok se hvem av dere som juger :klappe:

Skrevet

Jeg poster aldri som gjest. Har jeg ikke mage til å stå for det jeg vil si med brukernavn, får jeg heller la være. Gjesteposting ser jeg på som i de aller fleste tilfeller feigt.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Jeg poster aldri som gjest. Har jeg ikke mage til å stå for det jeg vil si med brukernavn, får jeg heller la være. Gjesteposting ser jeg på som i de aller fleste tilfeller feigt.

Det er ikke alltid det er derfor man poster som gjest fordi man ikke kan stå for noe!

Det kan jo tenkes man vil spørre om noe som er litt pinlig, ikke fordi man er feig, men fordi man har muligheten til å være enda mere anonym enn man er ellers!

Dette har ingenting med feighet å gjøre.

Endret av Silmarill
Skrevet
:legrine: Noen ærlige sjeler her men det vakke mange gitt ;)

Vedder for at de fleste her har postet spørsmål og svar som gjest men ikke tørr å si det :ler: Så barnslig å ikke innrømme det!

Moderatorene kan nok se hvem av dere som juger :klappe:

Antar du at alle som svarer at de ikke skriver som gjester lyver?

:sur:

Jeg svarer aldri i særlig kontroversielle tråder og deltar sjelden i krangler på nett - føler ikke at jeg trenger å logge meg ut for å si at jeg mener en brudekjole ikke er pen, eller at man bør ha x ant kcal for å gå ned i vekt....

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jeg svarer aldri i særlig kontroversielle tråder og deltar sjelden i krangler på nett - føler ikke at jeg trenger å logge meg ut for å si at jeg mener en brudekjole ikke er pen, eller at man bør ha x ant kcal for å gå ned i vekt....

Jeg svarer alltid det jeg mener enten jeg er enig eller uenig, men å stille et spørsmål som gjest eller svare som gjest har med andre ting å gjøre! (jeg er snill gjest, bare for å ha det på det rene)

Tviler på at de som sier dem ikke poster som gjest gjør det!

Da hadde dem faktisk bare jugd for seg selv, og det ville vært litt....teit og ja, feigt, så det tror ikke jeg!

Men jeg har skrevet som gjest, men som sagt ikke pga. feighet men evt. hvis spørsmålet i seg selv kanskje var litt pinlig....og det er det mange, mange her innne som gjør....

Endret av Silmarill
Gjest #Spidergirl#
Skrevet

poster bare som gjest viss eg glemmer å logge inn.

Skrevet

Nei, poster aldri som gjest. ;) Gjorde det litt før, men ikke nå lenger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet

Angrep er beste forsvar når spikern treffer rett på hue :ler:

Hvorfor blir du :sur: om din samvittighet er god for at du snakker sant?

Skrevet
Det er ikke alltid det er derfor man poster som gjest fordi man ikke kan stå for noe!

Det kan jo tenkes man vil spørre om noe som er litt pinlig, ikke fordi man er feig, men fordi man har muligheten til å være enda mere anonym enn man er ellers!

Dette har ingenting med feighet å gjøre.

Det er veldig sjelden man har behov for det. Jeg kan se behovet på Kropp og helse, da man kanskje ikke har lyst å utbasuner for hele forumet at man har kreft, f.eks., men i meste av resten av forumet er det ikke behov for å logge seg ut, med mindre man er feig.

Skrevet
Det er veldig sjelden man har behov for det. Jeg kan se behovet på Kropp og helse, da man kanskje ikke har lyst å utbasuner for hele forumet at man har kreft, f.eks., men i meste av resten av forumet er det ikke behov for å logge seg ut, med mindre man er feig.

Enig! :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Ja, det er jo gjerne der man også skriver inn som gjest, eller svarer som gjest, for det er på de forumene samt seksualitet man av og til ønsker å være anonym!

Jeg svarer eks. ikke som gjest på dyreforum, aktuelt, velvære, ris og ros o.l. som gjest da ;)

Gjest lazuli
Skrevet
Har dere som er registrerte brukere også noen faste "gjestenavn" her inne?

Akuratt nå skriver jeg kun som gjest men jeg har egen profil også ;)

Er det flere som har det?

Hvorfor spør du om dette når du lengre nede i tråden stiller svarene du får i tvil?

Jeg har aldri postet noe som gjest, men ser ikke bort i fra at jeg ville gjort det om jeg så det som nødvendig.

Skrevet

Har aldri postet som gjest, etter at jeg registrerte meg, for mange år siden.

Brukte også dengang (før registrering) å kalle meg "Ugla".

Gjest Gjest
Skrevet

Mange av grunnene til at brukerne ville ha flere forum åpne for gjester var fordi dem ville skrive inn uten at andre skulle vite at det var deres profil som skrev inn. Sykdommer, sørging,sex,samliv,jobb etc.

Det var mest derfor brukerne ville at det skulle bli større spillerom for gjester og ikke bare fordi det var døft uten gjestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...