Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på frukt og grønt i måneden?


Gjest Pax

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer altså på hvor mye det er vanlig å bruke på frukt og grønt i måneden.

Kan begynne med meg selv: Jeg er en person og bruker 700 - 1000 kr i måneden på frukt og grønt, inkludert linser og bønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blanca

Jeg er også en person, og bruker vel i overkant av 1000 kr på frukt/grønt. Kjøper en del økologisk, og det koster litt mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi er to, og abonnerer på økologiske grønnsaker, får en stor pakke til ca 500 kr hver fjerde uke. I praksis blir det vel regning på 1000 pr måned, er jommen ikke sikker jeg, vi har ikke abonnert så lenge... I tillegg kjøper vi litt av ting som ikke er med i pakka; bønner, kikerter, salat, tomater, poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi abonnerer også på økologisk frukt og grønt, og det blir vel tilsammen ca. 400-500 kroner i måneden, hvis jeg regner med at vi også kjøper noe utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Det aner jeg faktisk ikke, men antar at det er ganske mye. Vi spiser salat og/eller grønnsaker til middag hver dag, likedan spiser vi alle frukt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SuperMoo

Vi er to og bruker ca 600-700 kr på frukt. Handler en gang i uken og kommer hjem med 3-4 fulle bæreposer! Muligens litt billigere her i England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...