Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han jeg holder på med nå for tiden, sier "Oh, shit.." hver gang noe er ekstra godt o.l. Det er litt... merkelig. :fnise:

Anonym poster: 347ff84b04a0212fd285af62c30c4b81

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, mye morsomt her inne. Jeg kommer ikke på noe som har skjedd med meg men jeg husker første gang bestevenninnen min hadde seg:

han: er den inne nå?

hun: vet ikke...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

"Oi! Jeg må visst pisse!"

Og det plumpet ut av meg mens kølla var godt plassert i munnen på dama ;-)

Anonym poster: fc96d2b265da0637bfcaedaaaa59cac0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

To vennepar byttet partnere for en kveld. Hun ene synes visst det var fint med en avveksling for hun brøt ut "Jeg bytter deg ut, jeg bytter deg ut! Du må bli mannen min! Si ja!"

Anonymous poster hash: af67f...a1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skulle ha sex i dusjen, men med en ganske stor høydeforskjell ble det vanskelig å finne en stilling. Etterhvert endte det med at jeg la meg ned på gulvet og han på topp. Han flyttet på hodet og plutselig fikk jeg hele dusjstrålen i munnen. Hostet og harket, og kjæresten holdt nesten på å begynne med gjenoppliving . :P

Anonymous poster hash: af67f...a1f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Sist jeg hadde sex spurte han meg, rett før jeg fikk orgasme, om jeg kunne tent på at han hadde på seg mitt undertøy.

Nå ser jeg ikke noe galt i det sånn i utgangspunktet, selv om det ikke er noe jeg tenner på, men det var litt feil tidspunkt å spørre på :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg hadde kjøpt kondomer som lyser i mørket til kjæresten (han er veldig fan av star wars), slike som lyser i en fem-minutters tid etter det har vært lys på de. Når vi er ferdige, oppdager han at den er vekke, og vi finner fort ut at den ligger igjen inni meg.. Han reiser seg, går ut av rommet og kommer tilbake etter noen minutter. Stapper da en liten lommelykt opp i meg, slik at kondomen skal lyse hvor den er :fnise: Dette hjalp ikke, og vi måtte "grave" den ut på vanlig måte, men syns det var en utrolig morsom ide!

Ellers, andre gangen vi hadde sex (meget klumsete sex riktignok) gikk samtalen slik som dette"

"Er det godt?"
"mhmm"
"Lyger du nå?"
"mhmm"
"Det er ikke godt for meg heller"
"Skal vi gå å se senkveld og spise snop?"
"ÅHH, det hørtes FANTASTISK ut akkurat nå"

Har selvfølgelig blitt mye bedre med årene, men var meget klumsete i starten, selvom begge hadde hatt en del sex før :laugh:

Har ellers fått kommentarer som dette under hyrdestunden av min kjære:

"Du har lo i navlen, skal jeg ta det ut?"

"Jeg synger på stayin alive inni hodet mitt, vi er helt i takt med sangen"

En annen gang vi hadde oss, red jeg han, og jeg legger merke til at han har ett øyenbryn som er litt lengre enn de andre, dette irriterer meg noe sykt, og jeg sier "kommer snart" før jeg løper inn på badet for å finne pinsett.. DA var han ikke mye glad i meg :fnise:

EDIT: skrivefeil

Endret av svømmern
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg synger på stayin alive inni hodet mitt, vi er helt i takt med sangen"

:ler:

Anonymous poster hash: 99519...492

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ga exen en BJ.

Han: *snufs..hulk..snufs*

jeg: (stopper opp og ser tårene og snuen renne fra ansiktet hans) "eeh..går det bra eller?"

Han : *snufs* "ja..det er bare så *hulk* "de..he..ee.eeeiliiig. buhuhuuuu" :grine:

Jeg : "Okaiiiii....." :overrasket:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engelsk kjæreste, derfor språket.

Han: *mumle med lukkede øyne* I wanna fuck you like an animal...

Meg: ...that's nice, honey.

Han: I wanna feel you on the in-siiide!

Var da jeg skjønte at han sang på Nine Inch Nails - Closer :fnise:

Og en gang prøvde han seg på noe norsk han hadde funnet via google translate, sjarmøren:

"Blås min kokk, kjare!!!"

Anonymous poster hash: a4248...6d3
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- " Flink pike, flinke jenten min.."

- "Åh, jeg får alltid lyst på sjokoladekake etter sex"

- " Du, den begynner å bli halvslapp nå.. hva skal du gjøre med det?"

- "Tight ass, tight ass, tigh..... ttt ass.."

- ONS som likte rollespill - "Ri meg fortere, så er jobben din!"

En annen sa ingenting, men han gapte så fryktelig at jeg fikk rennende sikkel fra halsen og nedover til navlen..

Arkiverte hele gjengen.. :angry:

Anonymous poster hash: 2c4fd...af1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter skoa kom inni meg og begge pustet ut etter akten, så fikk jeg en "lys" ide.. Mens han fortsatt var inni meg og lå oppå meg, så begynte jeg å flakse med armene som en fugl og si "wack, wack, wack". Etter noen få sekunder begynte jammen meg skoa å herme etter. Da lå vi der begge to og flakset med armene som to svaner. Helt uten mål og mening. Dette er utvilsomt det mest bisarre vi begge har gjort, noensinne :P

Endret av Fashionistaen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...