Netten Skrevet 1. juli 2008 #341 Del Skrevet 1. juli 2008 Så utrolig mye bra!!!! Ler meg ihjel!! Jeg hadde selv en fin en for et års tid siden: Jeg hadde vært på byn og var rimelig full da jeg kom hjem, mens mannen min var helt edru. Faktisk husker jeg ikke selv at jeg har sagt og gjort følgende, men joda: Vi ligger i misjonæren og i det han er i ferd med å nå klimaks, trekker jeg opp beina, setter føttene på magen hans, skyver han ut av meg og sier med et meget høflig tonefall: "Tusen takk skal du ha, takk for denne gang", snur meg over på siden - og sovner! Han fortalte det til meg dagen derpå - heldigvis med godt humør! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 1. juli 2008 #342 Del Skrevet 1. juli 2008 Vel en elsker jeg hadde brukte iblant å si omtrent følgende: -høh.. skikkelig bra kuk, ikke sant, den er bra ja.. skikkelig god kuk ja! Hvilket jeg alltid svarte.. øh..ja, den er så deeeeiiilig.. .... mens jeg holdt på å få latteranfall.. jeg kom selvfølgelig til å tenke på hva som ville skjedd dersom jeg plutselig sa meg uenig eller sa: vel.. men den er ikke så bra som eksen min sin, egentlig er den omtrent som 90% av de jeg har vært til sengs med. Det var egentlig ikke stilt som et spørsmål synes jeg, mest som en konstantering fra hans side... det var igrunn det som var mest morsomt. Han var altså skikkelig fornøyd med saken sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten sin, det! Skrevet 3. juli 2008 #343 Del Skrevet 3. juli 2008 Stillingen er misjonær og med meg, pojken, på topp. Etter noen minutter har jeg følgende spørsmål: "Får du noe utbytte av dette?" Det er vel som man sier; en god latter forlenger livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. juli 2008 #344 Del Skrevet 3. juli 2008 Så utrolig mye bra!!!! Ler meg ihjel!! Jeg hadde selv en fin en for et års tid siden: Jeg hadde vært på byn og var rimelig full da jeg kom hjem, mens mannen min var helt edru. Faktisk husker jeg ikke selv at jeg har sagt og gjort følgende, men joda: Vi ligger i misjonæren og i det han er i ferd med å nå klimaks, trekker jeg opp beina, setter føttene på magen hans, skyver han ut av meg og sier med et meget høflig tonefall: "Tusen takk skal du ha, takk for denne gang", snur meg over på siden - og sovner! Han fortalte det til meg dagen derpå - heldigvis med godt humør! Hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei hei Skrevet 21. juli 2008 #345 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei. Har en uskyldig artig episode. Jeg og mannen min skulle midt i akten gå fra stua til soverommet. Han satt i en stol og når jeg skulle ta han i armen for å få han opp sier han: "Det tar sin tid men jeg kommer". Vi datt da begge om i et latterbrøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaha Skrevet 21. juli 2008 #346 Del Skrevet 21. juli 2008 For noen år siden drev jeg og samboern på sofaen. Jeg satt over han og var godt i gang. Plutselig roper han "Toget!". Lettere forbauset stoppet jeg aktivitetene og så på han. Og joda, forklaring fikk jeg. Han hadde glemt en tv serie han fulgte med på (det handlet om et løpsk tog), og det var på tv akkurat da. (Tv`n var avslått...) javel, jeg gikk nå av, og han rigget seg forran tv`n. Ikke noe mer sex på han den dagen nei. Noen som husker serien? Det gjør jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 21. juli 2008 #347 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) " Næmen! Dette var ikke så verst! Du er ganske god du..." Tok den som en komplimang jeg Også var det en i mine tidligere ungdomsår.. Var vel kanskje ikke hva han sa, men vi var begge unge og hadde drukket, han var noe eldre enn meg og jeg regnet med litt erfaring.. Og han somlet og somlet.. Og somlet, til slutt orket jeg ikke mer (Jeg hadde drukket endel) Og ble irritert på stakkaren dyttet han unna og sa at hvis han skulle bruke så lang tid så klarte jeg det bedre selv... ... Stakkaren fikk sikkert ikke bedre selvtillit av det, og jeg hadde litt dårlig samvittighet neste dag. *Abonnere* Endret 21. juli 2008 av flYflax 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snartenkt Skrevet 21. juli 2008 #348 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg var i et langt forhold med en jente for en stund siden. Vi brukte å kødde endel med hverandre. Faktisk så mye at det begynte å bli en stygg uvane. Jeg kalte henne f. eks "hora mi" ca 10 ganger i døgnet. Vel... Dette forholdet tok slutt, og jeg fant meg ei ny snuppe på byn... Vi var vel ut i akten, så glipper det ut av meg "kom igjen hora mi"...... Jeg fikk meg en kraftig smekk over kjeften (forstå det den som kan), og jeg så aldri noe mer til henne. Jeg har blitt noe mer påpasselig hvilke vaner jeg legger meg til etter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 21. juli 2008 #349 Del Skrevet 21. juli 2008 jeg og min mann kom hjem etter en tur på byen, jeg var ganske full mens min mann var edru... Jeg legger meg inntil han og hvisker "****** jeg er så jævlig full, ikke utnytt meg nå!" Jeg husker igrunn ingenting av dette, men min mann fortalte meg det morgenen etter 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest cwazy Skrevet 21. juli 2008 #350 Del Skrevet 21. juli 2008 Her var det utrolig mange geniale gullkorn!:D Ler godt!:D Har en historie selv,riktignok ikke sagt under sex,men under et desperat forsøk fra en tidligere sommerflørt på å FÅ sex Det var sommeren jeg var 16 år og hadde en sommerflørt på 20 år,som trodde at han var Don Juan gange 1000 og kunne få HVEM SOM HELST til sengs.. Needless to say,stort ego Under en fest satt vi på en seng og pratet,da han fikk for seg at han skulle sjarmere meg til å ha sex me han. Plutselig ranget han av seg alle klærne og satte seg med ryggen mot meg i fanget mitt,med dyna over seg og ba me titte over skulderen mens han sa stolt "SE HER!". Jeg tittet så klart over skulderen hans,men pga voldsom hårvekst nedentil på han og et utrolig lite utstyr så klarte jeg rett og slett ikke å se den,og jeg utbrøt "KOR E HAN??":D Enden på visa var at han ble så klart blodig fornærmet mens jeg lå å vridde meg i senga av latterkrampe da det gikk opp for meg hva jeg hadde sagt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #351 Del Skrevet 22. juli 2008 vi hadde det ganske heftig, og jeg stakk en finger forsiktig opp i rumpa på han.. Etter en stund ropte han ut:"ÅÅÅÅ, du kommer til å gjøre meg til homo!!" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. juli 2008 #352 Del Skrevet 22. juli 2008 Her var det utrolig mange geniale gullkorn!:D Ler godt!:D Har en historie selv,riktignok ikke sagt under sex,men under et desperat forsøk fra en tidligere sommerflørt på å FÅ sex Det var sommeren jeg var 16 år og hadde en sommerflørt på 20 år,som trodde at han var Don Juan gange 1000 og kunne få HVEM SOM HELST til sengs.. Needless to say,stort ego Under en fest satt vi på en seng og pratet,da han fikk for seg at han skulle sjarmere meg til å ha sex me han. Plutselig ranget han av seg alle klærne og satte seg med ryggen mot meg i fanget mitt,med dyna over seg og ba me titte over skulderen mens han sa stolt "SE HER!". Jeg tittet så klart over skulderen hans,men pga voldsom hårvekst nedentil på han og et utrolig lite utstyr så klarte jeg rett og slett ikke å se den,og jeg utbrøt "KOR E HAN??":D Enden på visa var at han ble så klart blodig fornærmet mens jeg lå å vridde meg i senga av latterkrampe da det gikk opp for meg hva jeg hadde sagt Ouch 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 27. juli 2008 #353 Del Skrevet 27. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 28. juli 2008 #354 Del Skrevet 28. juli 2008 Ikke under akten, men rett etterpå... han ruller seg over i senga, svett, smilende og pesende mens han ser på meg med et fornøyd blikk.. You`re fucked! .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Wind Skrevet 21. september 2008 #355 Del Skrevet 21. september 2008 "Åh, så deilig. Åh, så deilig! Har du det deilig? Har du det deilig??" Jeg hadde det ikke særlig deilig. Han var nemlig ikke inne i meg i det hele tatt. Han lå med minikuken (seriøst såvidt den stakk frem av kjønnshåra, men jeg skulle jo liksom gi det en sjanse..) mellom sengetøyet under meg. Han ante ikke at han ikke var "inne" og da jeg oppdaget at han allerede var godt på vei til å bli ferdig (tok ham noen få jokk) så gav jeg opp å gjøre ham oppmerksom på situasjonen. Jeg vet fortsatt ikke om det "teller" som en sexpartner når man skal oppgi det magiske antallet partnere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snytt.. Skrevet 21. september 2008 #356 Del Skrevet 21. september 2008 Noen helger siden, har vært med en ung elsker 2 ganger før, og dette er den tredje gangen. Jeg var ikke særlig beruset, i motsetning til han, og har aldri hatt store problemer med å komme... Vel, denne gangen var det godt og vel ei uke siden jeg hadde hatt orgasme - så når vi var godt i gang, og hadde verdens beste sex i misjonærstilling - kjente jeg at det bygde seg opp. Jeg var like ved å nå toppen, når han stoppet opp og sa: Veeeent litt, veeeeent nå litt - æ vil jo du skal være meeeeeed!!!" Hallo... liksom ikke jeg var med, var jo like ved å få orgasme... Slik fortsatte han, i en evighet- hver gang jeg var like ved å få orgasme, så stoppet han opp, så meg dypt inn i øynene og sa: Veeeeeent liiiittt... veeeeent... æ vil jooo duuu skal væææære heeeelt meeeed...." Jeg fikk ikke orgasme den natta... ikke han heller.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 22. september 2008 #357 Del Skrevet 22. september 2008 Oh yes, take my dick...take my dick!!! Uæææ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 22. september 2008 #358 Del Skrevet 22. september 2008 ååååå... siri,siri.... = er det verste jeg har hørt .. serlig når jeg heter Janne Skal si han kom fort ut av sengen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 23. september 2008 #359 Del Skrevet 23. september 2008 En ting som slår meg: Ikke mye humor eller takhøyde i sexlivet selv til de som er "faste" (ikke ons). Forresten så er det verste jeg har hørt et ubeskrivelig høyt hyl... Så høyt at naboene banket i veggen og orgasmen uteble... Takk "frøken". Jeg liker litt kosestønning men når det høres ut som om jeg tar livet av deg da er det ikke moro lenger... :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gunda_* Skrevet 23. september 2008 #360 Del Skrevet 23. september 2008 Traff en fyr ute på byen en gang, og det endte jo i sengen utpå kvelden. Godt i gang med akten, begynte jeg som vanlig å stønne litt, noe som vel ikke er så uvanlig, tror jeg. Hver gang jeg ga litt lyd fra meg, stoppet han opp og sa HÆ? Er det noe? Skikkelig irriterede og ikke så rent lite turn off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå