Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Konservativ Mann

Sex skal jo være morsomt og ikke så dønn alvorlig hele tiden!

Sist jeg hadde sex fikk jeg jenta til å rope "jeg er den lille prinsessa di!" mens jeg slo henne på rumpa! Ropte hun det ikke høyt nok, så slo jeg hardere :)

Hun ropte og lo, og jeg slo og slo :rolleyes:

Selvhøytidelig sex, eventuelt sex i total taushet, virker møkka kjedelig :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Konservativ Mann
Plutselig sier han; Kainn æ ta dæ i toer`n?"

Venninna mi pakka sakene og dro hjem, hehe. Ble ikke no mer på han, hehe.

Hva er galt med å spørre om det? Alternativet er jo å kjøre den inn UTEN å spørre først, er det bedre? Helt kurrant spørsmål å stille, skjønner ikke hva hun (over)reagerte sånn for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse bra her! exen min skulle ta meg bakfra og var da så "hyggelig" å informere meg at den ene rumpeballen min var større enn den andre + at rumpesprekken var skjev... :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mange her som har analsex når de er fulle? jeg og typen var dritings på tequila og han tok meg i analen og kom i munnen min, da løp jeg på do for å spy. mest pga jeg var så full ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke en kommentar, men en hendelese da:

For et års tida havna jeg og en kamerat i senga sammen, og han lå på topp. Han prøvde å finne fram, men klarte ikke helt det og endte opp med å pule meg mellom rumpeballene mine..

Jeg dyttet han selvfølgelig ikke vekk og klarte ikke å fullføre. Ene grunnen var nok fordi det nettopp var slutt mellom meg og en annen og jeg hadde litt kjærlighetssorg, men en annen del av meg var veldig flau på hans vegne. Han lå jo der og jokka og var fornøyd med mellomrummet mellom rumpeballene mine, haha!

Men sant skal sies og det endte med at vi ble pulevenner, men alle de andre gangene fant han fram til riktig sted :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert tjuende sekund: "Do you like that? Ohhh yeahhhh I bet you like that. Tell me how much you like it! Tell me why you want me to do it more!"

Jeg likte det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en kompis av meg fortalte om sitt ONS, der kjerringa midt i akten plutselig gliser og sier "jeg går ikke på p-piller jeg, glemte jeg å nevne det?" rett før det går for ham, gjett om han løp redd ut og hjem, ikke helt pappaklar enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer egentlig ikke på noe veldig ille jeg har hørt akkurat nå, men husker spesielt en kommentar jeg selv kom med.

Hadde en ONS for en stund siden etter en fuktig natt på byn. Trodde det skulle bli med den natten bare, men dagen etter (fryktelig fyllesyk og trøtt) våknet jeg av at han plutselig kom han inn i meg, så jeg smækket til han og ropte "IKKE GJØR DET DER JEG SKVETTER!! ikke beveg deg!!" klarte å le av det ganske kort tid etterpå, men var grusomt pinlig der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"VIL DU sutte på den?" hørte jeg fra en fyr, man sier da ikke sutte+ man sier suge! og han sa også. vi brukte aldri kondom, men han presterte å si: under akten: du har ikke noen sykdommer? nå er det like før jeg kommer, skal jeg sprute inni deg+

Uff så mye rart. Ler så jeg griner! har nå lest igjennom 22 sider, og dette er mitt bidrag:

Den siste jeg ble med hjem (etter en forferdelig fuktig kveld på byen) var for to uker siden. Vi lå i senga og prata. Vi var nok mest fulle og trøtte, for vi hadde gått ganske lenge for å komme til han. Prøvde jo å ha sex, men det gikk ikke. Morgenen etter skulle vi begge tidlig opp og det ble ikke noe da heller. Han ser på meg og sier: "Hadde jeg visst at det ikke ble noe på meg, hadde jeg sendt deg hjem i taxi for lengst". jeg ble litt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si. Så sier han: "Men jeg kjører deg hjem nå:) Forresten: Når møtes vi igjen" HAHA, tror nok ikke jeg har så lyst til det nei, selv om det er kjipt for menn med luremus:P

Han som var med meg hjem før det, var også noe for seg selv. Vi hadde visstnok også prøvd oss litt på lørdagsnatta, uten hell, så om morran våkner jeg av at han ser på meg intenst og sier ivrig:

"Du lovte å voldta meg du. kom igjen da, bitch. Voldta meg hore. jeg vet du vil. Voldta meg!"

Han ble kastet ut med klærne etter seg for å si det sånn!

En annen gav meg et virkelig kompliment ved å si: "Du har det flinkeste rompehullet jeg noengang har møtt!" HVA??!:P

Så er det kompisen jeg har holdt på med en liten stund. Vi har vært kjempegode venner i en årrekke og pleier å spøke med hverandre i senga. Men første gang vi hadde seg, var i sommer. Da sa han først at dette måtte skje, siden vi tydeligvis hadde så mye historie at det ikke var til å unngå.. Men det som var virkelig creapy var at under hele akten ropte han ut navnet mitt og avsluttet med navnet mitt i alle setninger.

Han har også sagt:

"Sutt litt på meg da. Du er så god"

"Jeg må bare smake på deg": dette var en gang jeg hadde mensen. følte meg ikke så bra da ass.

han sier mye rart, men kommer ikke på alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg og ekskjæresten hadde sex spurte han: "Er dette riktig?"

Litt senere under samme akten spurte han: "Kjenner du noe?"

Jeg og venninnene mine var på byen. Så traff vi på en gutt som jeg hadde vært avstandsforelsket i lenge. Men egentlig var vi bare bekjente. Utover kvelden ble det snakk om at jeg kunne overnatte hos han, siden vi kunne gå hjem til han istedenfor at jeg måtte kjøre buss i en halvtime for å komme hjem. Så jeg ble jo med han hjem. Vi havnet i senga og da vi var ferdige spurte han: "Har ikke vi gjort dette før?" Jeg svarte nei som sant var. Og da sa han: "Hm. Men har du en søster da?"

Jeg dro hjem likevel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi havnet i senga og da vi var ferdige spurte han: "Har ikke vi gjort dette før?" Jeg svarte nei som sant var. Og da sa han: "Hm. Men har du en søster da?"

Nå ble jeg litt nysgjerrig, har du en søster da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nysgjerrig, har du en søster da?

Ja, jeg har en søster. Men jeg vet med sikkerhet at hun aldri har vært på han. Derimot er det ei som er veldig lik meg der jeg bodde da. Vi blir ofte forveksla. Så det kan godt hende at det er henne han mente, men det vil jeg nå egentlig ikke vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Gina_*

Sutt litt på meg?! Det forbinder jeg mer med amming. :blink:

Jeg hadde også en kar som hele tiden sa "kommer du, kommer du, kom igjen da, kom med meg, kom igjen" osv. Til slutt sa jeg "holdt kjeft og knull meg!". Da ble han fornærmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det er ikke spesielt tennene å sutte nei.

Kom på andre ting jeg har hørt:

Rett etter at det kom for han:

"Å jeg er daukjøtt. Eller kanskje en skutt ælj (elg). Hysj, jeg er død. Skikkelig død!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Jeg hadde også en kar som hele tiden sa "kommer du, kommer du, kom igjen da, kom med meg, kom igjen" osv. Til slutt sa jeg "holdt kjeft og knull meg!". Da ble han fornærmet..

Haha..klassiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jenny_*

"Nå er det slutt på at du er så prippen" sa kjæresten min til meg på fødselsdagen sin. Akkurat da hadde han penisen i rompa på meg. Føler ikke meg akkurat prippen når jeg lar han rævkjøre meg som bursdagspresang :fnise: Etter at han tømt seg i rompa og trukket seg ut kommer han med "Dette vil lære deg å være snill pike" Jaha?

En annen gang hadde vi vært på en langvarig hyttetur med mye sex. Jeg hadde latt typen dele meg med en kompis, og de hadde jevnlig tømt seg i musa uten at jeg hadde muligheten til å vaske meg. Er begrenset hvor mye man får ut ved å sitte på huk og tisse. Når typen skal slikke meg, sier han "Det lukter fisk av fitta" Istedet for å bli fornærmet fikk jeg ham til å slikke meg ren så jeg var klar til bruk. Han likte tydeligvis ikke å smake sølet fra kompisen sin :sengekos: Men det var jo hans forslag så da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...