Gud Skrevet 2. september 2012 #1861 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg sa feil navn en gang. Navnet på en mannlig kompis (er mann selv)... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 2. september 2012 #1862 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg sa feil navn en gang. Navnet på en mannlig kompis (er mann selv)... Jesus? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1863 Del Skrevet 3. september 2012 Hadde sex med en og midt under akten bryter han ut "du går på pillen ja?", noe jeg ikke gjorde så jeg svarte nei. Han begynte å gråte ( ) og jeg måtte bruke lang tid på å overbevise han om at jeg skulle ta angrepille. Ble ikke noe mer en den ene gangen. Å ta angrepille er langt fra sikkert, og det er absolutt ikke en gangbar prevensjonsmetode. Anonym poster: e112c61c8efd4aa57841bc571ac12781 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. september 2012 #1864 Del Skrevet 3. september 2012 Å ta angrepille er langt fra sikkert, og det er absolutt ikke en gangbar prevensjonsmetode. foruten at det heller ikke sikrer mot smittsomme sykdommer. Jeg sa feil navn en gang. Navnet på en mannlig kompis (er mann selv)... ser for meg det var ganske kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 3. september 2012 #1865 Del Skrevet 3. september 2012 ser for meg det var ganske kjipt. Det var egentlig ustyrtelig morsomt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 3. september 2012 #1866 Del Skrevet 3. september 2012 Kombinasjon av handling og snakk: Han gikk ned på meg. Jeg var hans første (og han min, selv om vi aldri consumpated) så da han startet å fikle der nede tenkte jeg jaja. Plutselig tar han tak i den ene indre kjønnsleppen min med to fingre, drar litt i den og spør "Føler du dette?". Jeg lar han vite at ja, ja det gjør jeg. Han svarer med å klype skikkelig i den og samme spørsmål "Merker du det nå da?". Forøvrig samme som lurte på hvorfor jeg hadde menstruasjon, og ja - han hadde hatt seksualundervisning. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1867 Del Skrevet 3. september 2012 Kjæresten min i natt: "jeg elsker puppene dine, DE ER DE VAKRESTE jeg har sett, og tro meg,jeg har sett endel (strike 1...), det er ingenting sommer vakrere enn puppenedine, ingenting på hele deg!" Jeg spør litt ironisk og lattermildt "ikke en gang ansiktet mitt?" "nei! Jo,jo da, ansiktet ditt er nydelig! Men de puppene...." Må sies at han delvis sov og delvis hang og sugde på brystvortene mine <br /><br /> Anonym poster: 638f27fe8c9463db2dddc7ab79a1dced 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2012 #1868 Del Skrevet 3. september 2012 Jesus? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 3. september 2012 #1869 Del Skrevet 3. september 2012 Å ta angrepille er langt fra sikkert, og det er absolutt ikke en gangbar prevensjonsmetode. Anonym poster: e112c61c8efd4aa57841bc571ac12781 Jeg vet det var dumt, bruker/brukte ikke det som prevensjon heller - med unntak av den ene gangen. Det er lenge siden, skylder på at jeg var en del yngre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #1870 Del Skrevet 3. september 2012 Han: Dette var jo faktisk litt morro. Anonym poster: c0c43d1e724c31e2f35e9b6ca057128b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 3. september 2012 #1871 Del Skrevet 3. september 2012 Håper virkelig han brukte kondom! Stakkars jenter... Jeg og en venninne var å besøkte en fyr i leiligheten hans. Vi var unge og usikre, og han var ute etter grov, grov sex. Tilslutt fikk han overtalt oss til å stå bøyd over et bord med buksa ned på knærne. Han dytter de nakne rumpene våre sammen og sier: "Stå stille, så skal dette gå bra." Rett etter kommer lyden av en glidelås som går ned. Når han skulle inn var det: "Ikke knip!" Selvfølgelig knep vi hardt sammen. Etter to samleier ville han ta bilde, men der gikk grensen ... Han fikk det han var ute etter, og kan ikke akkurat klage. Anonym poster: 5d3d6d291fa96d6093781de627166503 Den her har jeg lest før.. lite vits i å dikte opp sånne historier vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. september 2012 #1872 Del Skrevet 3. september 2012 Den her har jeg lest før.. lite vits i å dikte opp sånne historier vel? Jeg har også lest den, men det her på KG så jeg gikk utifra at det var samme forfatter. Om jeg ikke husker feil var fyren kampsporttreneren til disse jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartofagirl Skrevet 5. september 2012 #1873 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg var 15, og ganske lite selvsikker. Han stoppet opp under hyrdestunden og sa "Du er ikke akkurat noe fruktfat, men du har deilige pupper da, det skal du ha!" Jo, takk for den... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernekikkert Skrevet 6. september 2012 #1874 Del Skrevet 6. september 2012 Åhh..*han stønnet med femenine pipelyder*og sa.. nydelige lille jenta..(jeg var midt i 20 årene, han var to år yngre enn meg ) Etterpå: hirr hirr, men du var ikke noe villkatt du! Hva f.. tenkte jeg bare, skulle jeg bli tent av den..Han burde være glad jeg ikke bare brøyt midt i så inspirerende som det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #1875 Del Skrevet 7. september 2012 Min kjære kom med en litt slaskete en forleden da vi hadde sex, det hadde gått for ham i buksene under oppvarming, så utbryter han: "Faen, nå er buksa full av ballekrem igjen!" Fikk litt ekkelt bilde i hodet. :gjeiper: Sugde en kompis i dag, han sprutet så det holdt, så sier han: "Jeg kom visst....." No shit! XD Skal si det går fort unna. For min del er det ikke en kommentar som har vært uforglemmelig, men mangel på sådan. Han jeg hadde sex med stoppet plutselig akten og når jeg reiste på meg kjente jeg det ble veldig vått i trusa. "Kom du?" spurte jeg siden jeg ble litt forvirret. "Ja" sier han. Ble ganske fortumlet egentlig, aldri opplevd en som ikke endrer mønster eller lyd når han spruter. Anonym poster: e2edb9a99a2d21009f6562ace069aded 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #1876 Del Skrevet 7. september 2012 Min kjære kom med en litt slaskete en forleden da vi hadde sex, det hadde gått for ham i buksene under oppvarming, så utbryter han: "Faen, nå er buksa full av ballekrem igjen!" Fikk litt ekkelt bilde i hodet. :gjeiper: Sugde en kompis i dag, han sprutet så det holdt, så sier han: "Jeg kom visst....." No shit! XD Skal si det går fort unna. For min del er det ikke en kommentar som har vært uforglemmelig, men mangel på sådan. Han jeg hadde sex med stoppet plutselig akten og når jeg reiste på meg kjente jeg det ble veldig vått i trusa. "Kom du?" spurte jeg siden jeg ble litt forvirret. "Ja" sier han. Ble ganske fortumlet egentlig, aldri opplevd en som ikke endrer mønster eller lyd når han spruter. Anonym poster: e2edb9a99a2d21009f6562ace069aded 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 11. september 2012 #1877 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Nevermind :D Endret 18. januar 2016 av WalkerTexas . 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flicka Skrevet 13. september 2012 #1878 Del Skrevet 13. september 2012 Vel, presterte å kalle kjæresten min for læreren min sitt navn under forspill en gang. Uheldig episode, ble ikke tatt så veldig godt imot... Har virkelig ikke peiling på hvorfor, men gikk heldigvis bra, haha. Så var det en gang for en stund siden at jeg hadde et fuckfriend-forhold med en av de sløvere knivene i skuffa. Nå i ettertid lurer jeg på om det grenser til overgrep fra min side, ettersom han virker lettere tilbakestående... Men uansett. I full gang med sexen, og midt i akten tar han opp telefonen. Vi hadde et veldig slack forhold til sex men selv jeg hadde grenser, så jeg spurte hvafaen han holdt på med. Fikk som svar at han sendte sms. Jeg ble småsur, men lot være å si noe på det(dette er lenge siden, jeg ante ikke hva jeg holdt på med). Når vi etter to minutter så er ferdige (merk: HAN var ferdig), utbryter han: "HAHA SE, jeg filma deg!!" .........Kanskje unødvendig å legge til men da ble det jævlig dårlig stemning. Samme fyren, en annen gang, rett etter sex: "Døh kan ikke du gi nr mitt til hun venninna di? Hun er så jævlig fin og jeg vil mye heller knulle henne" Tuuusen takk, asshole. Under sex, med samme fyr, igjen: "Døh hun andre venninna di da, tror du ikke hun vil være med? Eller noen som helst andre??" Denne karen var som dere kanskje skjønner, en fangst av en annen verden. La meg legge til at han var 1.60 høy og hadde 10 cm å rutte med i underbuksa. Fin fyr. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 14. september 2012 #1879 Del Skrevet 14. september 2012 Vel, presterte å kalle kjæresten min for læreren min sitt navn under forspill en gang. Uheldig episode, ble ikke tatt så veldig godt imot... Har virkelig ikke peiling på hvorfor, men gikk heldigvis bra, haha. Så var det en gang for en stund siden at jeg hadde et fuckfriend-forhold med en av de sløvere knivene i skuffa. Nå i ettertid lurer jeg på om det grenser til overgrep fra min side, ettersom han virker lettere tilbakestående... Men uansett. I full gang med sexen, og midt i akten tar han opp telefonen. Vi hadde et veldig slack forhold til sex men selv jeg hadde grenser, så jeg spurte hvafaen han holdt på med. Fikk som svar at han sendte sms. Jeg ble småsur, men lot være å si noe på det(dette er lenge siden, jeg ante ikke hva jeg holdt på med). Når vi etter to minutter så er ferdige (merk: HAN var ferdig), utbryter han: "HAHA SE, jeg filma deg!!" .........Kanskje unødvendig å legge til men da ble det jævlig dårlig stemning. Samme fyren, en annen gang, rett etter sex: "Døh kan ikke du gi nr mitt til hun venninna di? Hun er så jævlig fin og jeg vil mye heller knulle henne" Tuuusen takk, asshole. Under sex, med samme fyr, igjen: "Døh hun andre venninna di da, tror du ikke hun vil være med? Eller noen som helst andre??" Denne karen var som dere kanskje skjønner, en fangst av en annen verden. La meg legge til at han var 1.60 høy og hadde 10 cm å rutte med i underbuksa. Fin fyr. Allikevel lå du med han over tid .. ? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. september 2012 #1880 Del Skrevet 14. september 2012 Skal si det går fort unna. For min del er det ikke en kommentar som har vært uforglemmelig, men mangel på sådan. Han jeg hadde sex med stoppet plutselig akten og når jeg reiste på meg kjente jeg det ble veldig vått i trusa. "Kom du?" spurte jeg siden jeg ble litt forvirret. "Ja" sier han. Ble ganske fortumlet egentlig, aldri opplevd en som ikke endrer mønster eller lyd når han spruter. Anonym poster: e2edb9a99a2d21009f6562ace069aded Har du samleie med trusa på? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå