Gå til innhold

Hva er en feminin kvinne i dine øyne?


Gjest su querida

Anbefalte innlegg

Gjest Spring Hermit

Inspirert av trådene som har blitt laget i det siste om norske vs. utenlandske kvinner. Ble nysgjerrig på hva dere mener, men ville ikke spore av de andre diskusjonene. Hva er en feminin kvinne? Mener både i utseende og personlighet.

(Men helst ikke gjør dette om til en diskusjon om norske vs. utenlandske kvinner, jeg mener generelt. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naturlig slank med normale former, langt hår, diskré sminket. Ettersittende klær som står i stil til resten av damen, med en sexy vri.

Av personlighet så er hun smilende, vennlig og rolig.

Så har vi helt på den andre sida, det brautende og bryske ferme kvinnfolket med tømmerstokklegger og fotformsko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å beskrive en feminin kvinne er ikke så enkelt. Men jeg vet hva det er når jeg ser det. Jeg mener at det ikke har noe med utseende, hår, kroppsform, nasjonalitet eller hudfarge å gjøre.

Det har med class, eleganse, utstråling, og selvstendighet å gjøre. Om hun har kort eller langt hår, går i jeans eller kjole, så skinner det alltid igjennom at hun er en ordentlig kvinne. Men hun bør alltid gjøre det beste ut av det hun er. Jeg tror at femininiteten ligger dypt inne i kvinnen og hun må selv velge hvordan hun lar dette farge utseendet og stilen hennes. Jeg tror mange kvinner kun definerer seg selv, stil og fremtoning ut i fra venninner og andre kvinnefigurer. Da kan mye av det menn drømmer om forsvinne uten at kvinnen vet at noe mangler. Her må menn bli flinkere til å si ifra hva de liker med jentene sine slik at der vet. Men spør gjerne selv også. Kanskje dere vil få svar som vil overaske…

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

En femi = en erkehomo...

Kvinner er naturlige femi, selv om de har sine meninger. Dette var vanskelig å svare på, men kjenner ikke noen damer som ikke er feminime, men kjenner noen som er macho i holdningene og meninger, men det tilsier ikke at de ikke er pene (kjenner bare pene damer jeg...)

:overrasket:

Men det er øynene som ser, ikke sant? KJenner lubne damer, tynne, alle er vakre, men noen (og det har ikke noe med femi å gjøre) er så skadeskutt, at de nesten hater alt.

Kjenner også lesber, de er femi og pene. Ikke traktortypen, som noen menn tror at lesbiske damer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann brann
Naturlig slank med normale former, langt hår, diskré sminket. Ettersittende klær som står i stil til resten av damen, med en sexy vri.

Av personlighet så er hun smilende, vennlig og rolig.

Så har vi helt på den andre sida, det brautende og bryske ferme kvinnfolket med tømmerstokklegger og fotformsko ;)

Enkelt.

En feminin kvinne, er en som er fornøyd med seg selv og har selvtillit til å vise dette..

Trenger ikke ha kjempe pupper eller være syl slank..

Men liker å vise at hun er kvinne.. gjerne med sminke, klær og holdninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Enkelt og greit er det helheten som er avgjørende.

Enkelte måter å kle seg på kan være positive, men holding og væremåte betyr mest for det å fremstå som feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...