Gå til innhold

Pirates of the Caribbean - Dead Man's chest


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nå har det seg sånn at jeg ikke har sett 1'er og 2'ern før i går og i dag. Bedre sent enn aldri ;)

For hvilken grunn vil Jack Sparrow spare hjertet til havmonsteret, og ikke ødelegge det?

Og hvilken hevn er det havmonsteret ønsker å gi Jack? Det snakkes hele tiden om hevnen.. Men hvilken hevn?

Kan noen oppdatere meg? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Jack Sparrow ikke vil ødelegge hjerte slik at han kan drive utpressing når han møter havmonsteret. Han satser nok på at han kan true havmonsteret til å frigi ham fra å bli med båten til monsteret, mot at Jack Sparrow ikke ødelegger hjertet.

Kan ikke huske noe om noen hevn. Sikker på at det ikke er løftet om at Jack Sparrow skal "sone" 100 år hos havmonsteret det er snakk om? Han skal jo være på båten i 100 år, men har så langt klart å sno seg unna. (Og vil altså kjøpe seg fri ved å la være å ødelegge hjertet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Jack Sparrow ikke vil ødelegge hjerte slik at han kan drive utpressing når han møter havmonsteret. Han satser nok på at han kan true havmonsteret til å frigi ham fra å bli med båten til monsteret, mot at Jack Sparrow ikke ødelegger hjertet.

Kan ikke huske noe om noen hevn. Sikker på at det ikke er løftet om at Jack Sparrow skal "sone" 100 år hos havmonsteret det er snakk om? Han skal jo være på båten i 100 år, men har så langt klart å sno seg unna. (Og vil altså kjøpe seg fri ved å la være å ødelegge hjertet.)

Med hjertet skal han true hanmånsteret til å ikke sende "Krakan" etter ham mer ja og la "han slipppe å sone straffen sin. Dersom han bare hadde øgelagt hjertet var jo enda Krakan" etter ham for den var allerede sendt ut, men havmonsteret kan kommandere det til å ikke jage Jack lenger.

Jack fikk båten sin The Black Peral i 13 år mot at han skulle sone 100 år (eller evig? er vel snakk om 100 sjeler for Jacks ene skjel om jeg ikke tar feil) for havmonsteret ja, og det er dette havmonsteret nå vil ha betaling for siden de 13 årene er ferdige. Det er dette de mener med "payback time".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...