Ottine Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 19. mars 2008 Da har jeg hentet inn to usedvanlig møkkete unger! De har lagd sølekaker og små bekker ute. Nå er det slæpp åff med film.. OH MY GOD!! Da må jeg avslutte!! Vesla har most banan all over i stua - over hele bordet, seg selv, nedi teppet...Da går jeg for å vaske litt, kan man si.. Vet ikke helt om jeg skal le eller bli sint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 19. mars 2008 #262 Del Skrevet 19. mars 2008 Typisk episode som er morsomst når det er andres unger og andres hjem det dreier seg om... Bare innom en snartur for å ønske deg god påske! Håper du får noen fine dager . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 20. mars 2008 #263 Del Skrevet 20. mars 2008 God påske Ottine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 21. mars 2008 #264 Del Skrevet 21. mars 2008 God påske, håper du har noen fine dager på hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. mars 2008 #265 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja da er påska snart over og hverdagen starter om noen få dager... Most banan over hele stua , sant som du sier da, om man skal le eller bli sint... Men det er noe man legger seg på minne i hvertfall :gjeiper: Håper du har hatt en fin påskeferie da Ottine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. mars 2008 #266 Del Skrevet 25. mars 2008 Innom å leser litt Håper du har det fint Ottine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 4. april 2008 #267 Del Skrevet 4. april 2008 Hei! Håper du har hatt en flott påske! Ønsker deg en strålende helg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. april 2008 #268 Del Skrevet 9. april 2008 Hvor er du hen??? Håper alt er bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 11. april 2008 #269 Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan står det til? Travle dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 20. mai 2008 #270 Del Skrevet 20. mai 2008 Inne og leter etter livstegn...*tusler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 25. mai 2008 HER ER JEG!!! Så hyggelig at en del av dere ikke har gitt meg helt opp!! Skulle ønske jeg kunne skrive at jeg har vært borte på ferie et par måneder og bare surra rundt - men neida; jeg har bare vært litt åff nett ei stund...! Det har vært mye å gjøre, og tida har ikke strukket til for KG. Jeg og familien frøs oss gjennom en kald 17.mai. Vi var sikkert ikke alene om dèt den dagen? Ellers har vi det bra alle sammen I morgen er det atter mandag og ny uke. Jeg merker at det nærmer seg innspurt på skoleåret, det er masse ekstra som skjer - og ungene blir ofte mer urolige enn ellers. Det blir helt allright med sommerferie!! Planene er ikke HELT lagt for ferien, men det blir en tur til Sverige. I tillegg skal vi bare slappe av på hytta. Det er egentlig deilig å ikke ha så masse planer også! MEN kveldens plan er å ta et glass hvitvin på terassen etter at unga er i seng! Jeg eeelsker jo min lille veranda...Jeg håper virkelig jeg får mange fine kvelder der i sommer! Vel - det var bare et lite livstegn fra meg..Nå må jeg bruke uka til å surfe gjennom diverse dagbøker på KG og se hva som diskuteres!! Tuddelluu, alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor er du hen??? Håper alt er bra med deg? Koselig at du husker på meg..! Skal titte innom deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #273 Del Skrevet 25. mai 2008 Inne og leter etter livstegn...*tusler ut igjen* Har vært innom deg nå, Kayli..! Trofast, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 25. mai 2008 #274 Del Skrevet 25. mai 2008 Koselig at du er her igjen! Har hatt en litt sløv periode selv, jeg - har ikke samme dragningen mot PC'n når sommer er på vei. Godt å høre at alt står bra til i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 26. mai 2008 Koselig at du er her igjen! Har hatt en litt sløv periode selv, jeg - har ikke samme dragningen mot PC'n når sommer er på vei. Godt å høre at alt står bra til i alle fall! Nei, enig med deg- jeg prioriterer uteliv og andre gjøremål enn PC når våren og sommeren er her..! MEN nå spørs det hvordan det blir med meg og PC i det hele tatt framover, for det virker som om PC`n min rett og slett streiker. Den har surra veldig med å plutselig gå i ventemodus - skjønner ikke helt hvorfor, jeg har ikke rørt noen innstillinger - og da jeg skulle slå den på igjen i daag etter etter at den hadde satt seg selv i ventemodus fikk jeg ikke slått den på igjen.. Den er helt død - intet fungerer! Merkelig.. Harddisken crasha i høst, så jeg tror jeg har fått utdelt ei skikkelig mandagsmaskin...Irriterende!! Ellers i dag har jeg vært gjennom en frustrerende shoppingrunde..Prøver å få tak i bukse, men det er omtrent håpløst å finne bukser som passer. Gir snart opp hele jakten! Men nå skal jeg komme meg i seng. Tar med et ukeblad og leser litt..Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 29. mai 2008 #276 Del Skrevet 29. mai 2008 KJipt med slike hengende pc`er Men som du sier så blir det noe annet med pc når sol og sommer kommer... Men jeg kan jo bare sitte foran skjermen her jeg, her er det bare :regn: og atter ... Men skal sørover i mudten av juni da, så satser på at været blir bra da ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 30. mai 2008 #277 Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke alltid bare, bare med teknologien, nei. Heldigvis har samboeren peiling, ellers hadde det sikkert blitt noe trøbbel her også. Håper du har like herlig vær som meg, og ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #278 Del Skrevet 1. juni 2008 KJipt med slike hengende pc`er Men som du sier så blir det noe annet med pc når sol og sommer kommer... Men jeg kan jo bare sitte foran skjermen her jeg, her er det bare :regn: og atter ... Men skal sørover i mudten av juni da, så satser på at været blir bra da ja:) Å nei, har du bare regnvær..! Det er så kjett! Her har været vært kjempebra i helga (ja, akkuratt det du ville høre.. ) og vi har kost oss alle sammen. Du får ha god tur nedover, håper du har hellet med deg og at været ikke forfølger deg..! Ønsker deg ei god uke - uansett værforhold!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 1. juni 2008 Ikke alltid bare, bare med teknologien, nei. Heldigvis har samboeren peiling, ellers hadde det sikkert blitt noe trøbbel her også. Håper du har like herlig vær som meg, og ønsker deg ei fin helg! Her har været vært helt knall,vet du Kayli!! Det er helt fantastisk at det er slik såpass tidlig på sommeren som det tross alt er. Håper det varer og varer. Det skal jo ikke så mye til for å slå fjorårets sommer, for å si det slik! Håper du også har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 1. juni 2008 Yesss! Selvbruningskrem funker!! Nå har jeg spradet rundt i skjørt i helga - og det med solbrune legger! ! Fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå