Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Morsdag ja - det hadde jeg, med skam å melde, nesten glemt...

Heldig du er som har fri i morgen - kos deg, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helg alt du! Så deilig! Jeg er nødt å ha møte med jobben i morgen :( så blir sen helg på meg...

Ha en trivelig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka, Ottine!

Lenge siden jeg har vært her også! Ønsker deg god helg, så stikker jeg vel innom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

En stund siden jeg var her nå...! Jeg synes tida- og særdeles ukene- går så fort! Nå hadde jeg vinterferie sist uke, og da ble det lite tid foran PC`n..

Jeg tilbrakte mesteparten av tiden på hytta. Mannen min hadde også fri halve uka, så da ble det hytteferie på oss alle sammen! Veldig trivelig. Vesla var ute på sin første skitur. :) LITT tålmodighet må man jo ha.. Eller, egentlig ganske MYE :fnise:

Ellers har det vært rene vårværet her - og dèt liker jeg! Oh yess. :briller: Det er merkelig; jeg er veldig lei av snø og vinter, men i påska lokker fjellet igjen! Da bare MÅ jeg ha fjellpåske på hytta. Det blir nok ikke hele uka, men noen dager der oppe må jeg ha.

I dag har jeg vært hjemme med vesla. Hun er slett ikke i form. Er ganske forkjølet og har generellt dårlig appetitt. Får se an hvordan det blir i morgen. Må nok få unna en del skolearbeid nå i kveld; litt lei av å ha slikt hengende over meg..

Skal prøve å komme innom oftere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minsten her har også prøvd skia, men er ikke like ivrig som søsteren...

Skolearbeid som henger over en er ikke kjekt, nei. Jeg begynner med samtaler i neste uke, så har litt å drive med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Innom å legger igjen et lite spor jeg, lenge siden jeg har vært innom nå, men håper alt står bra til. Snart påske nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med vinterferie! Og nå er det snart påske!!

Ja - nå står feriene nærmest i kø! Jeg innbiller meg også at tidlig påske gir tidlig vår! Det er lov å være optimist! :)

Innom å legger igjen et lite spor jeg, lenge siden jeg har vært innom nå, men håper alt står bra til. Snart påske nå...

Koselig at du stakk innom! :)

Hvordan står det til her da?

Hei på deg! :)

Her står det ganske så bra til - med unntak av at de søte små krangler akkurat nå... * går og megler*

I dag har vi vært på ymse butikker, det blir mindre og mindre pes å ha med unga, så nå blir det en liten "familie-happening".

Gjorde dette med stor suksess også forrige lørdag, da avsluttet vi med lunsj på Mc Donald`s og unga var SÅ greie. Synes det er litt ok, for det har i en perioden vært jeg alene som har dratt på butikkrunde på lørdager - litt hyggelig å gjøre det sammen alle fire.

I morgen er vi bedt bort til svigers på middag. Deilig å få mat servert på søndager. :)

Ellers går tida fort - jeg er ikke er inne her så ofte som jeg skulle ønske - men tida strekker ikke helt til for meg.

Ønsker alle GOD HELG! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travle tider, ja, kjenner meg igjen i det!

Håper du får en fin lørdagskveld og en koselig middag hos svigers i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Kayli!

Da er helga på det nærmeste over...Det har vært ei fin helg :) I dag har vi kost oss en del ute i det overraskende bra været. Far i huset har hogget litt ved, mens unga og jeg koste oss ute. Unger + vann = suksess. :)

Vi har vært på middag hos svigers i ettermiddag, og det var koselig. Hun disket opp med kalkunbryst og det er mat for Mons.. :wow:

Nå er unga i seng, og det var nok godt å få kvelden nå.

Skal på fjelltur i morgen med skolen, så vi får håpe på bra vær. :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skidag eller? Håper dere får bra vær!

Tilbake fra skidag! Det var det været da... Det snødde HELE TIDEN!! Men det var deilig temp, og ungene blåser jo i været, de bare storkoser seg på slike dager - så det var igrunnen en fin dag! :)

Nå skal jeg hoppe i dusjen. Skal til ei venninne i kveld sammen med ei annen venninne jeg ikke har pratet med på leeenge - så det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som pynter litt til påske, forresten?

Jeg har noe pynt som ungene kommer hjem med fra barnehagen-det må selvsagt opp. Så har jeg noen påskeduker, og jeg har da litt pynt ellers også jeg.. :fnise: Ungene synes det er koselig, så.. Og så har jeg kjøpt noen påskeliljer i potter som jeg har rundt omkring.

På trappa har jeg påskeliljer samt oransje lys i lyktene. Hm - det ble faktisk litt!

Men jeg tar det fram nå, da - for vi er jo en del borte i påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu hei for et vår vær; regn og atter regn! :regn: Men jeg trøster meg med at snøen blir borte..; det tines døgnet rundt heldigvis.

Dagen i dag har ellers vært masete; masete for å rekke jobben etter å ha levert i barnehagen- masete FØR skolen startet for jeg skulle sette deig vi skulle bruke..Litt masete med små elever på kjøkkenet; men veldig gøy da! :kokk:

På hjemmefronten fikk vi heldigvis en rolig ettermiddag. Nå er ungene nydusjet og i seng.. Skal bare slappe av i kveld. Det frister ikke å gå tur i dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom å leser litt :)

Jeg pleier å pynte litt til påske, må ivertfall ha noen flotte påskeblomster. Blir vel tider der barn kommer hjem med ting dem har laga i barnehage og på skole. Koselig det.

Her har det vært skikkelig vårlig i dag, :sol: og 10 grader. Det er herlig etter så mye regn selv om jeg liker det også.

Ønsker deg en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det går i ett hos deg også!

Jeg pleier å pynte litt til påske, men tar ikke helt av (sånn som til jul.. :ler: ). Kjøper noen blomster, legger på noen duker i friske vårfarger og selvsagt må ungenes pynt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske alle som leser i dagboka :kaklehone: mi GOD PÅSKE!

Vi er nede igjen fra fjellet etter noen dager på hytta. Været har vært helt supert! Vi har fått gått LITT på ski, men unga har lekt og kost seg masse i snøen. Og snø, dèt er det nok av, kan man si. Lenge siden jeg har sett så mye snø ved hytta.

Deilig med en dusj i dag igjen, gitt! Har dessuten fått handlet inn til resten av påska, vasket klær og ordnet litt i heimen.

Blir bare hjemme i morgen - og så bærer det til fjells igjen!

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...