Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

:vinke:

Ha en fin uke du også da ottine.

Den sjalusien vil nok legge seg om en stund tenker jeg :) men det er litt kos med litt egentid for ham kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått lagd læreplan i matte for neste år. :klappe: Må bare klappe for meg sjøl, synes det er godt gjort å ha igjen såpass motivasjon nå på tampen av skoleåret. Skal jammen meg slå meg hard å ta norskplanen denne uka også, så er det gjort. Ahhh!

I morgen skal jeg ut på tur med elevene. Håper været blir nogenlunde. Litt surt og kaldt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en flott uke, og så får vi jo håpe at dere får en fin tur i morgen og at været er med dere :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Så flink du er som allerede planlegger skolestarten i august, men kjekt med alt som er gjort. Kunne ønske jeg var like flink, men jeg har nok med å planlegge uka jeg er i. Men imorgen skal jeg virkelig prøve og få unnagjort noe som har hengt over meg på jobb en stund. Så kan jeg :klappe: litt for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så effektiv du er! Godt å ha noe klart til skolestart - det er travelt nok i begynnelsen av skoleåret. Må si jeg beundrer deg; nå på tampen har lufta gått litt ut av meg må jeg innrømme :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Godt med alt en kan bli ferdig med. Da kan du ta sommerferie med god samvittighet.

:vinke:

Hei-hei! Koselig at du stakk innom igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en flott uke, og så får vi jo håpe at dere får en fin tur i morgen og at været er med dere :sol:

Vi hadde en fin tur - men da vi kom fram til målet; en gapahuk lengst inni granskauen - ble vi omtrent oppspist av mygg... Takk for meg, sa jeg da...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv du er! Godt å ha noe klart til skolestart - det er travelt nok i begynnelsen av skoleåret. Må si jeg beundrer deg; nå på tampen har lufta gått litt ut av meg må jeg innrømme :ler: .

Pifff.... lufta gikk vel ut derr.... :sprettoy: Orker nok ikke ta den norskplanen før ferien allikevel.. Siste dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en kald øl, jeg nå! I morgen er altså siste dag på jobb for ei stund, så jeg er vel ikke direkte lei meg og trist for dèt..! Men det blir litt å gjøre på meg i ferien; har en norskplan som skal være ferdig innen skolestart...Det ordner seg.

Herlig temperatur ute i dag, så unga og jeg har holdt på en del ute. Regner med det blir IKEA tur på meg snart! :) Mannen betaler. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bare en dag igjen også. Spennende nok - vi får timeplanen for neste år i morgen!

Ønsker deg en herlig sommerferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin avslutning da, og kanskje vi sees på Ikea, skal nemlig dit jeg også...På lørdag :)

Lista er lagd for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelige hilsener! Alltid koselig når noen titter innom. :)

Helga har gått fort som vanlig. Nå tyvstartet jeg den litt allerede fredag- og jeg brukte laaang tid på IKEA; enda jeg hadde planlagt i bøtter og spann før jeg kom dit... Men ting tar tid der, altså. Fikk med masse av det jeg hadde tenkt-men det ble ikke plass til alt! :sur: Og jeg bare MÅ ha en del av det andre også, så da blir det vel en tur til i nærmeste framtid.

Tror mannen syntes det bar rene over seg der jeg kom med den ene flatpakka etter den andre! :ler: Han har jo DEN jobben med å skru nå. Synes det blir ganske bra her etterhvert nå. Tror jeg har fått planlagt ganske b ra interiøret denne gangen.

Ellers har det REGNET MASSE denne helga. Det ble ikke direkte midtsommerfeststemning i går.. Litt synd, for vi var flere familier som skulle feire sammen. Det ble en noe amputert feiring, emn vi koste oss for det. :)

I dag har mannen jobbet så jeg og unga har slappet av og kost oss og lekt hjemme. Deilig å tenke på at jeg har ferie i morgen. Unga skal i barnehage så da skal jeg benytte anledningen til å holde på i huset! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mannen syntes det bar rene over seg der jeg kom med den ene flatpakka etter den andre! :ler: Han har jo DEN jobben med å skru nå.

:ler: ja slik ble det med kjæresten min også :ler: han hjalp til med å putte alt i bilen og det var bare så vidt vi fikk plass, han så vel helst at jeg leverte tilbake skapet jeg hadde kjøpt for det var litt for langt, men det gikk til slutt :ler: med vilje går alt ;)

Ja det var ikke akkurat den største feiringen av St.hans noen steder tror jeg, regn for det meste over alt....

Men vi satser på bedre vær fremover, med ferie og alt ting :sol:

Ha en fin uke da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om kvaliteten på IKEA varer? Jeg vurderer å kjøpe ny seng, bokhylle og arbeidspult derfra, skjønner du.

Her har det også regnet(og tordnet) i helgen. Ikke akkurat særlig sommer stemning, nei.

Go`ferie da! Jeg har vel også strengt tatt ferie nå, men siden jeg er student så går mesteparten av ferien med til jobbing. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er unga hjemme med meg, og da får jeg ikke gjort så veldigmye i huset. Har fått vasket og ordnet litt klær, men det er stort sett det. Vi gikk oss en liten tur i stad og kjøpte is. Alltid populært! :is:

Mindre morsomt prosjekt i ettermiddag: Husvask i huset vi har solgt.

Begynte der i går, men slike ting tar tid... Jeg spm synes det var ganske fint der til visning... Uff, det er litt jobb allikevel. Må vente til mannen kommer hjem så drar jeg og tar fatt. Orker ikke ta med unga - da tar det dobbelt så lang tid. Mor har sagt seg villig til å være med, så da håper jeg vi blir ferdige i kveld.

Barnehagedag på ungene igjen i morgen - og da har jeg tenkt å ha en ego-dag! :) Tror jeg skal ta det helt med ro. Håper sola kommer! :sol:

Ang. IKEA møbler, Alou, så har jeg ikke masse erfaring - men jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt, iallfall! :) Har bla. garderobeskap fra før, og de er greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...