Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Endelig! Der var det bestemt - jeg vil også lage meg en dagbok! :hallo:

Jeg aner virkelig ikke om jeg klarer å følge opp så veldig, det er vel derfor jeg har drøyd såpass lenge med å opprette en også - men nå er jeg da i gang!

Jeg har travle dager for tida, vi holder på å flytte - og det er utrolig mye jobb! Jeg synes til tider det er utrolig mye pes, men samtidig gleder jeg meg veldig til å få det unnagjort og at jeg kan innrede nytt hjem!

Våren er vel generellt en travel tid - og fram mot sommeren er det dugnader/avslutninger og masse annet å følge opp. Jeg merker at jeg blir sliten av dette kjøret, men som sagt så er det jo veldig gøy også.

Jeg har benyttet anledningen til å kaste en del jeg ALDRI bruker, og bruktbutikkene har hatt gode dager på meg en stund nå.. ;)

Samtidig ser jeg mye nytt jeg har lyst på til huset! Kjøpte senest i dag ny spagettioppbevarer (eller hva det nå heter) og ny krukke til kaffen. Kjempestilig!

Har dessuten pakket masse klær i dag. Alle skapene må jo tømmes. Kjørte en liten tur oppom huset med et lass. Der ser det for øyeblikket utrolig kaotisk ut! :dåne:

Deilig med fri på mandag også. Lever i håpet om å få gjort MASSE førstkommende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kayli! Koselig at du oppdaget meg!

Jeg klarer ikke å lime inn adr.feltet i signaturfeltet i profilen min... :sur:

Jeg får kopiert, men får ikke limt inn... Så jeg sitter her og lurer litt. Noen som har noen tips der ute, kanskje?

I mellomtiden må jeg innom Kayli en tur...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg har fått til linken min nå...?

:velkommen: Jeg fikk forresten ikke opp linken til dagboka di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Jeg fikk forresten ikke opp linken til dagboka di

Hei på deg også! Koselig at du stakk innom!!

Men NÅÅÅ fungerer vel linken.??? Ellers blir jeg sprø snart! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, linken din funker fint nå! :-D

Hei forresten. :vinke: Jeg fikk lyst til å legge igjen en hilsen hos deg - jeg skal snart i gang med en flytte sjau snart, selv. Hvis dere er flere kan jeg tenke meg det er mye styr fremover nå, ja. Lykke til med flyttingen, blir nok deilig når alt er på plass!

Alou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen!

Ahh, endelig fikk jeg til linken min!! *Stolt*. Jeg sitter ikke og "fikler" så mye med data, eller egentlig gjør jeg det litt også, men jeg merker jeg har sakket litt akterut det siste året...! Har ikke hatt tid til å drive så mye med det.

Ja, Alou - velkommen i flyttesjau-klubben! :tommel: Det er mye styr, ja... Vi har to små barn på 1 1/2 og 4 så YESS; det er mye "årnings". Bare TANKEN på kaoset i huset vi flytter til gir meg hodepine på forhånd. :icon_neutral: MEN : Geniet behersker kaoset, vet dere! :idesmil:

I dag har POPIN 30% på alle varer!! Jeg kom helt tilfeldig forbi...og ble bare SUGD INN i butikken. Det var såå mye fint der nå (synes jeg, da...) - og så ble det ny tunika på meg! Måtte bare ta meg råd til det. Skulle gjerne ha kjøpt masse. Det er lenge siden jeg har sett så mye fint der som nå. Helt typisk- lommeboka er temmelig slunken.

Barna har visst hatt en topp dag i barnehagen. De er møkkete fra topp til tå. Priser meg lykkelig for at de er friske og raske og at jeg kan hente to møkkete unger hver dag. :hjerter_rundt:

Nå må jeg slå meg hard å begynne med mer pakking. Skal ta fatt på soverommet i kveld og pakke en del klær. Gleder meg til roen senker seg...I kveld er det "24" - den må jeg få med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :sol:

Det er alltid kjekt med nye klær, men det er jo bare såå typisk at når det er salg eller man finner akkuratt de klærne man har lyst på så er man blakk... :ler:

Lykke til med pakkingen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna har visst hatt en topp dag i barnehagen. De er møkkete fra topp til tå. Priser meg lykkelig for at de er friske og raske og at jeg kan hente to møkkete unger hver dag. :hjerter_rundt:

Møkkete unger er et sunnhetstegn - da har det vært en flott dag, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt:

Ha en fin pinse- helg, Ottine. Blir det flytting i helgen også?

Alou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh - nå er jeg så vidt innom!

Takk for hilsener linky, Alou og Kayli! :blomst:

Jeg har vel ikke hatt verdens mest AVSLAPPENDE pinsehelg...! Vi har flyttet og flyttet og sjauet. Og nå: Kaotisk, rotete og masete!! Men LITT bra, også! :-D Det er jo morsomt også.

Vi var heldige med været, det ble heldigvis ikke så mye regn lørdag og søndag. Barna har fått nye rom og det ser ut til å gå bra, men eldstemann synes nok det er litt rart. Han har vært litt urolig om natta og savner det forrige huset, sier han.. Vi får tro det går seg til.

I dag har det vært full fres på jobben - vi har hatt aktivitetsdag på skolen og unga har virkelig kost seg! Slike dager går veldig fort.

Jeg skal ha med sønnen min på turning i ettermiddag. Det pleier å være stas. Vi har ikke fått koblet til Internett i det nye huset ennå, så jeg får dessverre ikke kommet innom andre sine dagbøker ennå...

Skal komme sterkere tilbake. :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest _Leela_

:hallo:

Hei hei, ferdig med flyttinga? Tenker litt med skrekk på at neste gang jeg skal flytte (bor litt midlertidig for tiden), men er alltid så godt når man er ferdig utpakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei hei, ferdig med flyttinga? Tenker litt med skrekk på at neste gang jeg skal flytte (bor litt midlertidig for tiden), men er alltid så godt når man er ferdig utpakket.

Hei du!

Ferdig og ferdig...! Vi har iallfall fått pakket ut en del... Men jeg føler jo at jeg bor litt i en pappeske foreløpig. Slik blir det nok ei stund framover. Det må liksom gå seg til. Det mest irriterende nå er at jeg ikke har tilgang på nettet hjemme... Må snike meg innom her av og til på jobb..Ups. Men nå har jeg faktisk fått helga! :danse:

Tror neppe det blir så avslappende nå heller, det er masse som skal gjøres.. Godt med helg allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...