Gå til innhold

Vodoo/forbannelse


Gjest Gjest_Charlotte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Charlotte_*

Jeg har fått vite om en formel som kan påføre andre lidelse i form av kreft og andre dødelige sykdommer.Generell nedgang i livet som arbeidsledighet,ulykker og lignende er også en konsekvens av formelen.

Jeg har kastet denne forbannelsen på flere andre kvinner som jeg regelrett hater.

Det er snakk om psykopatiske mennesker som virkelig har terrorisert meg.

Var da dette uetisk av meg?

Jeg ønsker ikke på noen måte å tilbakekalle forbannelsen og det er heller ikke mulig,det vet jeg sikkert for vedkommende som fortalte meg om formelen er ganske dreven innen faget.

Jeg vil bare vite andres synspunkter på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tanita

Mitt synspunkt på dette, er: Du er OND! Og du kaller andre kvinner psykopatisk? Hva er du selv da, som virkelig ønsker å ødelegge livene til folk. Ta en titt i speilet!

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa
Mitt synspunkt på dette, er: Du er OND! Og du kaller andre kvinner psykopatisk? Hva er du selv da, som virkelig ønsker å ødelegge livene til folk. Ta en titt i speilet!

Ja du er en slemming.

I tillegg så virker det ikke. Så da er du både slemming og dumming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker å gjøre andre vondt pga det de har gjort mot deg, synes jeg det er synd. Du kan være det større mennesket ved å heve deg over det, ellers er du ikke bedre enn dem.

Jeg ville også vært svært forsiktig med slike formeler - de har en tendens til å slå tilbake på den som sender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en regel som sier innen wicca og alt det der at alt du sender ut kommer tre ganger tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sativa
Det er vel en regel som sier innen wicca og alt det der at alt du sender ut kommer tre ganger tilbake..

Det stemmer. Så nå får snart TS smake sin egen herlige medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er et seriøst innlegg, så mener jeg det var dypt uetisk, ja. Jeg synes ikke din handling var stort bedre enn deres handlinger, og du har nå sunket ned til deres nivå. Faktisk enda lavere, siden - hvis dette fungerer - de ikke vet hvor dette kommer fra og ikke kan forsvare seg.

Når det er sagt, så tviler jeg på at det du har sendt ut har noen reell effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Charlotte_*

Til tross for uttalelser ifra dere om at dette var uetisk så er jeg faktisk glad for at jeg gjorde dette. :)

Jeg håper at disse menneskene får et liv fylt med sykdom og død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin Hood
Til tross for uttalelser ifra dere om at dette var uetisk så er jeg faktisk glad for at jeg gjorde dette. :)

Jeg håper at disse menneskene får et liv fylt med sykdom og død.

vel så lenge du husker på Wiccaen lov at det onde du gjør vil du få 3 ganger så hardt tilbake. Det er Karma baby.

uansett så virker det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TuttaCalcutta

Tror du på julenissen også? Uansett synes jeg du er slem selv om de har vært onde mot deg.

jeg må jo le litt av dette her også da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Til tross for uttalelser ifra dere om at dette var uetisk så er jeg faktisk glad for at jeg gjorde dette. :)

Jeg håper at disse menneskene får et liv fylt med sykdom og død.

Du er litt syk som skriver sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

I noen land er det veldig utbredt og folk tror på det, men selv tror jeg lite på det. Jeg tror ikke mennesker kan "styre" slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... påføre andre lidelse i form av kreft og andre dødelige sykdommer ...

Var da dette uetisk av meg?

Neida, klart du kan ta livet av folk hvis du har lyst! Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være uetisk. Etikk handler om sånne dumme og slemme ting som noen mennesker gjør mot andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg har fått vite om en formel som kan påføre andre lidelse i form av kreft og andre dødelige sykdommer.Generell nedgang i livet som arbeidsledighet,ulykker og lignende er også en konsekvens av formelen.

Jeg har kastet denne forbannelsen på flere andre kvinner som jeg regelrett hater.

Det er snakk om psykopatiske mennesker som virkelig har terrorisert meg.

Var da dette uetisk av meg?

Jeg ønsker ikke på noen måte å tilbakekalle forbannelsen og det er heller ikke mulig,det vet jeg sikkert for vedkommende som fortalte meg om formelen er ganske dreven innen faget.

Jeg vil bare vite andres synspunkter på dette..

Det eneste jeg reagerer på er tanken bak, du vil altså ødelegge for andre folk.. ?

En annen ting er selve forbannelsen.. slike ting er renskikka overtro, beklager å si det, men slikt virker ikke, du kan gjerne kaste en forbannelse over meg også, jeg ler av sånt ! :legrine:

Hvis det faktisk virker, hvorfor fins det ingen pålitelige beviser for det ?

Nei, takke meg til lottosystemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
vel så lenge du husker på Wiccaen lov at det onde du gjør vil du få 3 ganger så hardt tilbake. Det er Karma baby.

uansett så virker det ikke

Det ser da ut til at det funker på dere.. ? Dere tror det virker tilbake på avsenderen.. ?

Kan si en ting om sånt vodoo greier, det virker kanskje littegrann hvis mottakeren av en forbannelse får vite at vedkommende har fått den kastet over seg, og at mottakeren er lett påvirkelig og faktisk tror på sånt vås !

Hva man tror på/ikke tror på, påvirker immunforsvaret osv. Beste forsvaret mot sånt tull er fornuft og latterliggjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...