Gjest Mayamor Skrevet 13. september 2007 #141 Del Skrevet 13. september 2007 Bare husk at innen du ha tørket dine tårer, har lillegutt lekt fornøyd - lenge - i barnehagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 13. september 2007 #142 Del Skrevet 13. september 2007 Håper det går bedre nå med gullet i barnehagen. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2007 #143 Del Skrevet 14. september 2007 Kjenner igjen det med gråting i bhg ved levering ja... Ikke noe gøy, men går nok fort over! Men sååå koselig når de stråler opp når vi henter dem! A begynner å vinke med en gang jeg kommer inn porten og skal hente han, da vil han hjem med mammaen sin! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 18. september 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 18. september 2007 Madden har blitt mamma!!!! :juhu: Endelig!! Fikk helt tårer i øynene!! En skikelig etterlengtet gutt!! Og jeg føler meg som verdens verste mamma akkurat nå. Hadde akkurat kommet hjem i sted etter å levert Gullet i barnehagen, og fikk telefon om at han har feber.. Han hadde i natt, men var fin i morges, og herjet som vanlig før vi dro. Og så måler de tempen på ham i barnehagen og da hadde han feber... Dakkar.. Føler meg SÅ dum som ikke merket det, liksom.. Så sambo henter ham igjen nå. Vi er forkjølet alle tre... Slitsomt.. Jeg har feriedag i dag, så jeg er nå hjemme, men sambo har eksamen i morrgen, så det passer dårllig med syke små nå! Men det passer vel aldri Vi får gjøre det beste utav det! Idag skal jeg hente genseren jeg har strikket til Gullet, leverte den til montering, og er så spent på om den passer! Nå har jeg begynt på ullbukse. Greit å ha under vinterdressen i vinter. Han har fått nye vintersko, og vinterdress, så nå er han klar for kuldegrader. Som allerede har satt inn, forsåvidt. Var -3,3 i morges. Og på søndag snødde det.... Men forsvant vekk i regn samme dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. september 2007 #145 Del Skrevet 18. september 2007 God bedring! Og du er ikke noe dårlig mamma, han var jo fin i dag morges! Hadde gjort det samme jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 18. september 2007 #146 Del Skrevet 18. september 2007 God bedring vennen. Håper dere snart blir friske alle tre. Som det allerede er skrevet her, så er du ingen dårlig mor. Han var jo fin i dag tidlig. Ønsk samboeren din lykke til med eksamen. Her var det sludd i luften på søndag. Det kaldeste her har vært 0,4. Ikke lenge før den kryper under minustegnet. Ikke noe forandring her. Men vi har det veldig bra sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. september 2007 #147 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis alle som må hente et sykt barn i barnehagen eller på skolen er dårlige foreldre - tviler jeg på at det er noen gode igjen... Flott at du sladret for Madden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 19. september 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 19. september 2007 MissS, Morgensol og Mayamor: Takk for hilsener fra dere! Koselig å få besøk i dagboken! Neida, jeg vet at jeg ikke er noen dårlig mor, men jeg følte meg sånn som hadde oversett at tempen var på oppadgående i går morges, følte meg bare så dum når de ringte kort tid etter jeg leverte ham. Men tempen gikk opp og ned i hele går, og formen hans også. Utover kvelden steg den jevnt, og han hadde feber da han skulle legge seg, og fikk Paracet, men likevel var tempen steget til 39 grader noen timer senere. Da fikk han en Paracet til, og etter det stabiliserte det seg litt. Men gutten var kjempeurolig, overaktiv, glovarm, sutrete og utrolig masete. Han fant ikke roen på soverommet, så jeg tok ham med inn i stuen hvor vi satte oss til rette i sofakroken. Der sovnet han, og etter hvert også jeg. Jeg våknet igjen kl fire i natt, og tuslet oss begge i seng igjen. Men opp og hopp litt før syv likevel Gullet er ikke bra i dag heller. Har fått legetime til ham idag, for jeg vil ha en sjekk. Og gitt beskjed at jeg ikke kommer på jobb i kveld. Jeg er sliten selv etter natten, og får ikke hvilt idag når jeg har Gullet hjemme. Nei, må ha meg litt mat nå mens GUllet tok seg en blund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. september 2007 #149 Del Skrevet 19. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 20. september 2007 #150 Del Skrevet 20. september 2007 Innom som snarest en tur for å legge igjen en hilsen til deg Ikke godt når gullet er syk nei. Håper han er på bedringens vei nå. Mange gode klemmer til deg og gullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 20. september 2007 Forfatter #151 Del Skrevet 20. september 2007 God klem til Pi@ og Shatika! Koselig at dere stakk innom! Og ferske mammaen Pi@ da, har du tid til å nette? Hadde ikke jeg den første tiden, men du er sikkert mye mer avslappet enn jeg var... Gullet sover morgenduppen sin. Ikke feber i dag, og natten har gått greit. Var hos legen igår, var litt rød i ørene og litt rød i halsen, ellers bare forkjølet, ingen forhøyet CRP. Bedre med en legesjekk for mye enn for lite, i hvertfall mens vi (les: jeg) enda er litt uerfaren med sykdom hos den lille tassen vår. Men har ham hjemme fra barnehagen idag likevel, så han kan bli ordentlig frisk. Har litt løs mage også, stakkar.. Men i morgen blir det nok full rulle i barnehagen igjen Blir stort sett innedag idag, men tenkte å ta en liten luftetur med Gullet litt senere. Nå våknet han igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. september 2007 #152 Del Skrevet 20. september 2007 Så koselig at du fant dagboken min. Jeg savnet rett og slett det å ha dagbok, men er samtidig glad for at jeg slettet de andre jeg har hatt da en aldri vet hvem som leser hva og gjenkjenner det en skriver om... Det var synd det ikke klaffet i sommer for et lite treff, men det tar vi garantert igjen når bostedsadressen er mer permanent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 22. september 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 22. september 2007 Til sommeren skal vi nok få det til, Mayamor! Gleder meg til å flytte hjem igjen, men gruer meg også, for det betyr også at vi skal flytte fra venner vi har fått her... Jeg har en prikkete og misfornøyd liten gutt... Han er prikketti-prikketi-prikk på hele seg, unntatt armer, bein og ansikt... Og han klenger og sutrer, og "gjør seg" veldig hjelpeløs. I går gråt han og bar seg sammenhengende fra i bilen hjem fra barnehagen og helt til han sovnet for kvelden, og da overdriver jeg ikke... Måtte bæres, holdes, strykes på, ingenting annet var noe tess. Dakkars.. Og for sikkerhetsskyld våknet han i natt på samme måten, vred seg i ubehag og skrek og skrek, var helt utrøstelig. Ingenting annet hjalp, vi klødde i oss hodet. Var det prikkene? Var det tenner? Var det magen? Var det halsen? Var det ørene? Vi gav ham en paracet, for den hadde mirakulæs effekt på tanngjennombrudd sist, og den tok i bort ubehag/verk/smerter og han sovnet igjen. Ikke lett å være liten tass og ikke kunne si hva som plager... Har snakket med "familiedoktoren" som mente det er et virusutslett, type fjerde barnesykdom. Får følge litt med. Dakkar lille prikken min! Etterlengtet helg. Godt med fri. Kjenner jeg er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 22. september 2007 #154 Del Skrevet 22. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2007 #155 Del Skrevet 22. september 2007 Hørtes kanskje litt ut som tredagersfeberen ja... Håper dere straks er friske og rakse og i full vigør igjen hele gjengen! KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. september 2007 #156 Del Skrevet 23. september 2007 Stakkars syke Gullet! HAdde vært koselig med et treff igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 24. september 2007 #157 Del Skrevet 24. september 2007 Innom for å ønske deg ei koselig uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. september 2007 #158 Del Skrevet 24. september 2007 Tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. september 2007 #159 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. september 2007 #160 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå