Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet
Hei! Jeg er ikke profilert- men jeg er utdannet kokk av yrke, har fagbrev. Jeg har kjøpt saladmaster`s produkter. Rett og slett fordi de IKKE avgir giftstoffer-som andre metaller gjør! Andre stekepanner/kasseroller har porer, hvor mat, fett osv setter seg fast. Etter noen dager i skapet harskner dette. Og dette serverer vi våre barn! I tillegg er det både forskning og beviser på, at steke os er skadelig og kreftfremkallende. Med saladmaster`s produkter er det faktisk ikke stek os og giftige gasser. Dampe grønnsaker i vanlige kjeler-ja selvfølgelig går det, og jada, det smaker ok. MEN- selv ved damp så mister maten mye av næring og vitaminer. Saladmaster har undertrykk og varme fra bunn til topp- noe som gjør at maten beholder ca 90% av vitaminer og næring. Man steker og koker ved lavere varme- ergo mindre energiforbruk. Dette er pga at stålet leder varme i hele kasserollen istede for kun i bunn. Dermed går det raskere også. Middagene blir seriøst laget på halve tiden med saladmaster kontra høyang ol. Jeg tror det ikke-jeg VET, fordi jeg har testet ut mye! Så det JEG reagerer på her, det er at folk som ikke engang har PRØVD, som ikke vet hva de snakker om, sitter og forteller andre at dette er "piss" og "fjas". Forskningsrapport av saladmasters produkter kommer- men de foreligger ikke pga at det tar 5 år å lage en slik rapport! Men det er gjort endel uoffisielle tester og forsøk, som viser at saladmaster holder hva de står for! I usa ser de allerede en økning i sunnere helse blandt de som bruker saladmaster.

Hvorfor foreligger ikke en seriøs forskningsrapport på et produkt før det slippes ut på markedet, når det er så fantastisk? Da hadde Saladmaster sluppet all denne kritikken og hatt sitt på det tørre. Det er nok en grunn til at den rapporten ikke er skrevet. Det er ikke brukt kirurgisk stål, men den samme betegnelsen som brukes på vanlig stål. Folk er uvitende, gidder ikke sette seg inn i ting sluker bare alt rått og det koster. Vil også ha en dokumentasjon på at næringsinnholdet er bedre enn ved vanlig matlaging. Og til slutt hvorfor kan man ikke få kjøpt bare en kjele dersom man ønsker det??? Dette produktet er ikke seriøst nok for den prisen de forlanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...