-Simba- Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har en venninne som med stor entusiasme ville demonstrere noen panner som hun hadde kjøpt seg. Hun ville ikke oppgi prisen til meg, noe jeg synes var utrolig merkelig. Videre messet hun om beholde vitaminer, koke uten vann osv. Maten smakte godt, men det som tiltalte meg mest var "rivjernet" som fulgte med. Jeg måtte bare google dette når jeg kom hjem fra besøket. Da fikk jeg opp ymse treff, bla en artikkel fra ett dansk forbrukerprogram, mener jeg det var. Denne artikkelen mente at Saladmaster bare var lureri. Jeg sendte henne mail, med linken i, og fikk svar at man skal ikke tro alt som man leser på nettet. Greit nok, men jeg var overbevist nok til å ikke kjøpe disse pannene til den skrekkelig høye prisen. I dag var det reprise av programmet FBI som går på Nrk, og da hadde de testet disse pannene. De konkluderte med at du kan gjøre akkurat det samme i en Ikea panne, som koster en ørliten del av det disse pannene gjør, og at det kirurgiske stålet som vist nok utgjør hele forskjellen koster under hundrelappen per kilo. Rett og slett at dette bare er svada, og at prisen er kriminelt høy.. Jeg tørr ikke sende henne ny link til Nrk programmen, da blir jeg vel bannlyst.. Tar nrk feil de også, slik som venninnen min mener at det danske forbrukerprogrammet gjør?
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 På FBI var det mesterkokken Bent Stiansen som testet grytene. Både de fra Salasmaster og de fra IKEA. Jeg tror nok ikke at han tar feil nei. Saladmaster har omsatt for flere millioner i Norge, så det er ingen tvil om at verden vil bedras.
Gjest bada Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg ville stolt mye mer på uavhengige forbrukerprogram pluss en mesterkokk enn en venninne som er opptatt av å få solgt så mye som mulig av et produkt.
-Simba- Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Det er nok absolutt ingen fare for at jeg kommer til å kjøpe disse pannene! Jeg ble fasinert i starten, helt til jeg så hvordan "bedriften" er lagt opp. Kunne man kjøpt de til en brøkdel av prisen, i butikk, så hadde jeg gjerne slått til. Men ikke når det er sånn lugubert som det fremstår som..
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Nettverksalg er en plage intet annet. Kan til nød godta tupperware, men de har jo i det minste gode produkter.
Grønt blad Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Jeg ville stolt mye mer på uavhengige forbrukerprogram pluss en mesterkokk enn en venninne som er opptatt av å få solgt så mye som mulig av et produkt. Jeg også. Selvfølgelig skal man være kritisk til undersøkelser, men jeg tror at uavhengige forbrukerprogram er seriøse og til å stole på. Ville forresten ikke sendt en link til venninnen din. Det holder vel at du vet det...
skrue Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Er et innslag om dette i Forbrukerinspektørene på Nrk akkurat nå. Jeg ler hele tiden.
Gjest simba07 Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har en venninne som med stor entusiasme ville demonstrere noen panner som hun hadde kjøpt seg. Hun ville ikke oppgi prisen til meg, noe jeg synes var utrolig merkelig. Videre messet hun om beholde vitaminer, koke uten vann osv. Maten smakte godt, men det som tiltalte meg mest var "rivjernet" som fulgte med. Jeg måtte bare google dette når jeg kom hjem fra besøket. Da fikk jeg opp ymse treff, bla en artikkel fra ett dansk forbrukerprogram, mener jeg det var. Denne artikkelen mente at Saladmaster bare var lureri. Jeg sendte henne mail, med linken i, og fikk svar at man skal ikke tro alt som man leser på nettet. Greit nok, men jeg var overbevist nok til å ikke kjøpe disse pannene til den skrekkelig høye prisen. I dag var det reprise av programmet FBI som går på Nrk, og da hadde de testet disse pannene. De konkluderte med at du kan gjøre akkurat det samme i en Ikea panne, som koster en ørliten del av det disse pannene gjør, og at det kirurgiske stålet som vist nok utgjør hele forskjellen koster under hundrelappen per kilo. Rett og slett at dette bare er svada, og at prisen er kriminelt høy.. Jeg tørr ikke sende henne ny link til Nrk programmen, da blir jeg vel bannlyst.. Tar nrk feil de også, slik som venninnen min mener at det danske forbrukerprogrammet gjør?
Gjest *Magica* Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Nettverkssalg av kjeler til titusner ettersom jeg har hørt.
-Simba- Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2007 Nettverkssalg av kjeler til titusner ettersom jeg har hørt. Nei, jeg tenkte på gjesten som hadde tatt mitt nick og bare kopiert det som jeg hadde skrevet..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 det er mlm. produkter som selges minst til tre ganger prisen de ville gått for i vanlige butikker. selges ofte med litt hallelujah stemning og at livet ditt skal bli så mye bedre nå. http://www.mlm-thetruth.com/FAQreMLM.htm
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har en venninne som med stor entusiasme ville demonstrere noen panner som hun hadde kjøpt seg. Hun ville ikke oppgi prisen til meg, noe jeg synes var utrolig merkelig. Videre messet hun om beholde vitaminer, koke uten vann osv. Maten smakte godt, men det som tiltalte meg mest var "rivjernet" som fulgte med. Jeg måtte bare google dette når jeg kom hjem fra besøket. Da fikk jeg opp ymse treff, bla en artikkel fra ett dansk forbrukerprogram, mener jeg det var. Denne artikkelen mente at Saladmaster bare var lureri. Jeg sendte henne mail, med linken i, og fikk svar at man skal ikke tro alt som man leser på nettet. Greit nok, men jeg var overbevist nok til å ikke kjøpe disse pannene til den skrekkelig høye prisen. I dag var det reprise av programmet FBI som går på Nrk, og da hadde de testet disse pannene. De konkluderte med at du kan gjøre akkurat det samme i en Ikea panne, som koster en ørliten del av det disse pannene gjør, og at det kirurgiske stålet som vist nok utgjør hele forskjellen koster under hundrelappen per kilo. Rett og slett at dette bare er svada, og at prisen er kriminelt høy.. Jeg tørr ikke sende henne ny link til Nrk programmen, da blir jeg vel bannlyst.. Tar nrk feil de også, slik som venninnen min mener at det danske forbrukerprogrammet gjør? ser det er en gammel tråd,men noen lar seg lure. dessuten var det ikke kirurgstål heller. de kostet flesk...noen biter på alt...at de ikke lærer snart
MAcy Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Vi takket ja til en demostrasjon av salatmesteren. Han kom hjem til oss og vi hadde besøk av to vennepar.som var endel av avtalen. Vi fikk en deilig middag og en lang forklaring og demostrasjon på grytene som ble solgt for 20.000 for 3 gryter ,eller større pakker med flere gryter i helt opp til 50.000. Jeg var student på den tiden så det var altfor mye for oss å bruke de grytene. Var også veldig fornøyd med de grytene vi hadde hjemme. Men vi fikk rivhjernet for demostrasjonen så det har vi her i skapet. Bruker det lite, men det er fordi det er enklere å dra fram en kniv enn hele det stativet... Men greit å ha. Å ha besøk av salatmesteren kostet oss ikke annet enn 3-5 timer på kjøkkenet med venner og en "kok" som kom hjem demostrerte og laget en herlig middag til oss Men gryene ville jeg ikke hatt. MYE MYE annet jeg heller ville brukt 20.000 kr på!!!
Gjest saladflopp Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Da var dere heldig hvis dere fikk en god middag. Var jo ikke mat nok til halvparten av oss som var med på et slikt opplegg nylig. Ble ikke noe salg av floppmaster på hun som var her, noe som gjor at hun var ganske sur da hun dro..
Gjest Saladmasterbruker Skrevet 26. september 2008 #18 Skrevet 26. september 2008 Jeg har vært dum nok til å kjøpe et kjelesett fra Saladmaster og jeg angrer ikke et sekund. Javel, det ER dyrt men du verden så deilig å bruke noe som er lettvint å gjøre rent igjen, for ikke å snakke om all den tiden jeg sparer. At jeg bruker max 10 til 15 minutter på å lage middag er ikke å overdrive, og det er inkludert skrelling av poteter.
Gjest Gjest_Gerd_* Skrevet 26. september 2008 #19 Skrevet 26. september 2008 Jeg har vært dum nok til å kjøpe et kjelesett fra Saladmaster og jeg angrer ikke et sekund. Javel, det ER dyrt men du verden så deilig å bruke noe som er lettvint å gjøre rent igjen, for ikke å snakke om all den tiden jeg sparer. At jeg bruker max 10 til 15 minutter på å lage middag er ikke å overdrive, og det er inkludert skrelling av poteter. Så med dette utstyret kan man halvere koketiden på poteter altså? :klø: interessant...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå