Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok

Sympatia

Anbefalte innlegg

Så gøy med mye bryllupsting som skjer! :juhu:

Ja,ikke sant? :) Vi var som sagt vært å snakket med presten...han ligner på Trond-Viggo Torgersen, men ikke halvparten så morsom. Men kjempekoselig. Så det ser bra ut...vi fikk beskjed om at det meste kunne vi bestemme dagen før bryllupet under generalprøven. Musikken må vi snakkke med organisten om.

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er invitasjonene ferdiglaget. Og vi takker de som oppfant datamaskinen i samme slengen.. :fnise: Så forhåpentligvis får vi postet dem imorgen eller lørdag! Jippi!!! :) :) Og visst de som mottar invitasjonen lurer på det, så var det min kjære som har gjort absolutt alt.... Og jeg har bare godkjent... hihi... :)

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende.

Så dere hadde lagt ut ønskeliste på websiden deres: men dere skal vel legge den ut i en eller annen kjedebutikk også? Hvis ikke risikerer dere å ende opp med 14 like vaser og 24 glass av en type men bare 3 av den andre liksom.....

Veldig praktisk som gjest å kunne gå i en butikk å vite at man ikke kjøper det som 4 andre har kjøpt.....og praktisk for dere å slippe å reise i butikken ørten ganger å bytte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende.

Så dere hadde lagt ut ønskeliste på websiden deres: men dere skal vel legge den ut i en eller annen kjedebutikk også? Hvis ikke risikerer dere å ende opp med 14 like vaser og 24 glass av en type men bare 3 av den andre liksom.....

Veldig praktisk som gjest å kunne gå i en butikk å vite at man ikke kjøper det som 4 andre har kjøpt.....og praktisk for dere å slippe å reise i butikken ørten ganger å bytte....

Kan du prøve å si det til den stae broren din??? Han mener at folk bør få muligheten til å handle ting hvor de vil, og mener det er bare stress for folk å ha flere lister å forholde seg til.

Så da sa jeg til han at han får bare ta å bytte alle tingene vi får fem dobbelt av selv.... Jeg gidder ikke, når han absolutt bare vil ha det på en liste.... :kjefte: Som gjest selv så hadde jeg foretrekt en slik kjedebutikkliste... om så det er en på tilbords, en på glassmagasinet og en på jernia... og alle disse er dyrere enn å kjøpe det et anna sted... Men slik blir det ikke for han har tenkt seg noe anna, og jeg skal bare være glad han engasjerer seg..... men irriterende ja... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du fortelle broren min (som vel ALDRI har vært gjest i bryllup) at der tar han faktisk feil.

Du kan jo lage en poll her inne å spørre hvor mange som ønsker ønskeliste i butikk hvis de er gjester i bryllup og hvor mange som syns det er bedre med en liste på en webside på nett. Tipper den blir ganske klarttalende ;)

Gamle tanter og besteforeldre etc bruker ikke nettsiden (garantert) og skal jeg printe ut lista da og ta med meg i butikken? Det går jo ikke ann å huske det i hodet?

Ligger den hos TilBords og/eller Glassmagasinet får man utskrift av listen når man kommer til butikken også står det hva som er igjen og hva som er kjøpt....

Det er ikke PES å måtte gå i en bestemt butikk...de fleste handler hos TilBords og Glassmagasinet uansett - det ER derimot pes å ikke legge ut noen liste.

Flott at han engasjerer deg - men her bør du stå på ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vits at jeg sier noe til han - da skal han garantert ikke legge ut bare fordi jeg har fortalt han det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboeren din laget invitasjonene altså? Så gøy at han engasjerer seg såpass mye da! Er nok ikke mange menn som lager invitasjonene kan jeg tenke meg! Jeg vil også gjerne se bilder om jeg får lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry at jeg blander meg.

Blir bare litt oppgitt over broren min av og til :)

Som sagt i den andre tråden....at den legges i butikk betyr jo ikke at den ikke kan ligge på websiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ballerina

Som gjest er det absolutt å foretrekke at brudeparet legger ut ønskeliste i en butikk! Greit nok for oss som er mye på nett og bare kan skrive ut lista, men det er mange gjester som ikke gjør det! Mange av våre gjester som synes det er TOPP! :) Du får bare si til din kjære at sånn er det bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nyhet: Det skal lages butikkliste. Men det er jeg som må gjøre det...juhuu... :sukk:

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Siste nyhet: Det skal lages butikkliste. Men det er jeg som må gjøre det...juhuu... :sukk:

God helg til dere alle!

Men det er jo gøy å lage sånn liste! ;)

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre sei meg enig med deg på den store gavelistedebatten. Når det gjelder ting som bestikk og servise er det jo tredobbelt stress for dere å få 4 sett med kakespade :ler: E.. som må bytte da, hehe. Du har mi stemme her S... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...