Gå til innhold

Sykkelauksjon for Oslo Politidistrikt


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på dette?

Ser at Auksjonshuset i Oslo skal ha neste sykkelauksjon 24.5 på vegne av Oslo Politidistrikt...

Man kan sikkert gjøre kupp her, men jeg som ikke har peiling på hvilken sykkel som er best for meg, kan kanskje gå litt vill i jungelen der...

Hvilken pris kan man få en OK sykkel for på auksjon? Er det HELT tilfeldig eller går de for cirka det samme hver gang?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dit har jeg tenkt meg en tur også!! :)

ingen som har vært på sykkelauksjon før og kan gi oss svar..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Googla litt, og leste et sted at nå på denne tiden av året, så er ikke sjansene for de helt store kuppene like store som på vinter/før sesong/etter sesong.

Og butikkene har en del bra tilbud faktisk, så jeg tror jeg kjøper en ny og ikke drar på auksjon...Får en helt ok sykkel til under 3000 ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Noen som har vært på dette?

Ser at Auksjonshuset i Oslo skal ha neste sykkelauksjon 24.5 på vegne av Oslo Politidistrikt...

Man kan sikkert gjøre kupp her, men jeg som ikke har peiling på hvilken sykkel som er best for meg, kan kanskje gå litt vill i jungelen der...

Hvilken pris kan man få en OK sykkel for på auksjon? Er det HELT tilfeldig eller går de for cirka det samme hver gang?

Takknemlig for svar :)

Jeg har vært der og det er ganske moro.Masse folk som tror de gjør kupp når de betaler mer for gamle utslitte sykler enn det de kostet nye.

Enkelte få kupp finnes, men de blir alltid kjøpt av folk som virkelig har peiling på sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der regelmessig en stund. Disse auksjonene preges av oppkjøpere som antakelig kjøper for videresalg eller for å få tak i deler for å sette sammen nye sykler. De "litt fetere" syklene gikk fort unna fordi disse satt og presset prisen.

Er du ute etter en gammel tregirs damesykkel eller liknende kan du imidlertid få gjort et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...