Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Gjest *kosejoker*

Så bra at du kan hente henne - og at de har litt kontakt de som skal ha henne de neste ukene også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Godt det ikke var noe verre når ulykken først var ute. Nå blir verandadøra spikret igjen og vinduene barrikadert? ;)

:overrasket:

Nei, burde de det..? :sjenert:

Jeg håper hun har lært noe av det hele..

Men både jeg og samboeren har tenkt tanken om at dersom hun har falt ned fra verandaen.. så burde vel noe mer (eller noe annet) enn EN TÅ være brukket... :sjenert: så vi mistenker at hun kan ha sett tåa fast i noe, og "røsket" den løs... men vi kan jo ikke vite slike ting sikkert egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kan hente henne - og at de har litt kontakt de som skal ha henne de neste ukene også! :kose:

Bare en time til jeg kan hente henne nå!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
:overrasket:

Nei, burde de det..? :sjenert:

Jeg håper hun har lært noe av det hele..

Men både jeg og samboeren har tenkt tanken om at dersom hun har falt ned fra verandaen.. så burde vel noe mer (eller noe annet) enn EN TÅ være brukket... :sjenert: så vi mistenker at hun kan ha sett tåa fast i noe, og "røsket" den løs... men vi kan jo ikke vite slike ting sikkert egentlig...

Hehe, nei, jeg tenker bare på meg selv, jeg. Har bare vinduene på "stormhakk", og det hadde vi der vi bodde før også etter at Amalie hoppet ned fra verandaen i 3. etg.

Min erfaring er at pusene ikke lærer om de tryner ned - da hadde vel dine lært når de allerede har ramlet ut? Både Amalie og Smokey har vært på vei ut av vindu som står i vanlig luftestilling, så er i huset er det forbudt med åpne vinduer så lenge pusene ikke er i bånd eller lukket inne.

Puser er artige skapninger :ler:

Det kan være at foten hennes har sittet fast i noe, eller at hun rett og slett har landet litt for kjært. Pusene lander jo på beina. Med mindre noe har falt oppå henne (tatt med seg en blomsterkrukke i fallet eller noe), men da hadde dere jo sett om det lå noe utenfor.

Det viktigste er i alle fall at det hele gikk bra, og dere får henne med hjem nå!

Og så bra med kjennskapet, da vet du i alle fall at pusene er i trygge hender mens dere er på ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimle: Jeg føler igrunnen ikke at jeg kan skalke alle vinduer og dører.. Vi er igrunnen blitt veldig avhengig av skikkelig gjennomlufting.. Så jeg lever i det uendelige håpet om at kattene en gang lærer... :sjenert:

Og hun har ikke dratt noe med seg i fallet, så jeg haller heller mot at hun enten landet feil eller har sittet fast i noe mens hun var ute...

Kayli: Hyggelig at du stakk innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: nei, idag har det vært nok action, så jeg tror jeg går og finner senga jeg nå.... :sjenert:

Det kommer en ny dag i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med pusen i dag?

Og deg også da? ;)

:klem:

Her er det liv og stormende jubel :ler: Vel, den bandasjen som katten fikk på seg var grei nok så lenge ho var neddopa. Men allerede i 8-tida i går kveld så hadde hun sparket den av seg. Så jeg skal ringe dyrlegen i løpet av dagen og høre om hun trenger å gå med den... I så fall må de finne på noe annet enn den bandasjen de hadde... :sjenert: Men idag så halter hun ikke da. Og det virker som hun har det bra. Så bra at hun glemmer seg og skal kvesse klørne på klorestativet, men det gir hun fort opp. Og hun har ligget i sengen sammen med meg i hele natt. Først på plassen til min samboer, helt til han kom hjem fra jobb. Og etter det så har hun ligget oppå brystkassa på meg, og vært fryktelig kosete og suttete :rødme: Og nå tusler hun rundt her i stua, men kommer sånn av og til bortom meg for å få kos. God jenta vår!! :-D

Og hvordan jeg har det?! Jo, det gjør godt å se at det går bedre med pusen. Men jeg har fryktelig vondt i musklaturen på ene skulderen min, etter å ha ligget i omtrent en og samme stilling i mange mange timer.... :sprettoy:

Gooood mooooooorgen!!! :kline::sol:

Morn morn! Bedre sent enn aldri ;) Kl. 12 idag fant katten ut at hun skulle stå opp, og da sa ryggen min det samme :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :sol:

Så godt å lese at pusen er bedre i dag.. jeg satser også på at de holder seg inne til tross for vinduer i luftestilling. Mine kan heldigvis åpnes øverst, så de må klatre opp for å prøve å komme seg ut, men så langt har det gått bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :sol:

Så godt å lese at pusen er bedre i dag.. jeg satser også på at de holder seg inne til tross for vinduer i luftestilling. Mine kan heldigvis åpnes øverst, så de må klatre opp for å prøve å komme seg ut, men så langt har det gått bare bra :)

God morgen! :)

Jeg har også to store vinduer som kan åpnes øverst, men så klart kommer det mer luft inn gjennom en åpen verandadør, enn et lite gløtt på et vindu.. :sjenert: Men etterhver så lurer vi på om vi skal la de bli litt utepuser.. men vi er ikke sikker enda.. Men uansett blir ikke det før om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes at jeg sover mye om dagen.... De to "nesten-tenåringene" vi har i huset, har akkurat stått opp :overrasket:

Husker da jeg selv var tenåring.. (ikke at det er så veldig lenge siden akkurat :ler:) Ufattelig mye søvn man føler behov for da! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... jeg har igrunnen lurt litt på hvorfor den sorte katten holder seg litt på avstand til søsteren som er skadet.. Jeg hadde igrunnen forestilt meg at hun ville ta vare på søsteren sin, så tett knyttet som de er.. Men tittet nettopp i en kattebok jeg har, og da ble jeg faktisk mye mer klokere :-D

Der står det nemlig at det er vanlig at om en katt som har vært hos dyrlegen, kan lukte annerledes, og bli behandlet som en fremmed av katter som kjenner ham... :idesmil: Så da er det heldigvis ikke noe å bekymre seg over :)

Har forresten ringt og prøvd å få snakke med dyrlegen ang den bandasjen. Men hun var opptatt, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente på at hun ringer meg tilbake.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Di hønemor. tenk hvordan du blir når du får egne barn! :ler:

HA! hønemor du.. mine barn skal få klatre i trær og få mange blåmerker! :ler:

Men når man ser på hvordan jeg behandler de "barna" jeg har nå, så kan man jo begynne å lure ja... :sjenert: :rødme:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...