Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God bedring :troest:

Er heldigvis ikke blitt syk. Klarte å holde det unna :):klem:

Håper formen er bedre!

Det er den! :jepp:

:klemmer:

:klem:

Flere som er syke? Har ligget på sofaen hele kvelden, tror influensaen har tatt meg :(

Jeg tror jeg klarte å jage den bort før den kom skikkelig :fnise:

:vinke::kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hos naprapaten min, og det gjorde vanvittig godt! Ja, og vondt selvsagt ;) Og så blir jeg så fullstendig utslått og trøtt etter de behandlingene. Så i kveld har jeg bare sløvet på sofaen, og tror jeg sovnet litt også.. Sitter nå med en kopp te og sløver enda mer.. Tror det skal bli tidlig kveld på meg ja.. Gleder meg alt til å krype under dyna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på bassengtrening og ble helt utslått.

Sovnet på sofaen til nyhetene. Nå drikker jeg :kaffekopp: for å våkne, også får jeg sikkert ikke sove i natt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. bassengtrening hørtes kjempe godt ut... Jeg elsker å svømme, men hater å skulle vise meg i bikini/badedrakt... :sukk:

Sitter og lurer på om jeg vil ha en appelsin til "kveldsgodt", eller om jeg virkelig er mett enda etter middagen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bassenget er deilig! Og varmt. :)

Men man blir veldig trøtt og sliten av det.

Appelsin er da bare sunt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassenget er deilig! Og varmt. :)

Men man blir veldig trøtt og sliten av det.

Appelsin er da bare sunt. :jepp:

Du sover vel god de nettene etter bassengtreningen da tenker jeg :)

Appelsin er sunt ja, men ingen vits i å spise om man egentlig ikke er sulten.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en gulrot jeg. Men den gjorde at jeg ble kjempesulten! Jeg var jo ikke det før jeg spiste den. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, appelsinene er knall gode om dagen. Men jeg er stapp mett etter middagen fremdeles, så får ha den appelsinen til gode til i morgen ;)

Jeg har fullstendig shoppedilla på bokklubben.no , Ateljé Margaretha og ellos.no/sparkjop.no om dagen. Men kontoen min skriker etter lønning (som jeg ikke får før den 20. denne måneden.. :sukk: ), så det er tungt å klikke bort sidene igjen, før jeg har fått bestilt meg noe som helst.... :fnise:

Nå skal jeg bare se ferdig en c.s.i episode jeg har tatt opp, og så skal jeg krype under dyna med en bok. Har så vidt begynt på Flaggermusmannen av Jo Nesbø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom for å ønske god helg :hug:

Godt å høre at formen er bedre også, pledd og te og avslapning var nok veldig lurt, det er ikke noe særlig å bli sånn gjennomfrossen. Ooh, når dere snakker om bassengtrening, fant ut at det finnes et treningstilbud ikke så langt unna meg (10 minutter med buss bare) og spurte sambo (litt på tull da) om vi ikke skulle gå på det - det var ikke så populært :fnise: Må nesten innrømme at jeg ser for meg at han i såfall ville blitt eneste mann, det hørtes ganske "damefokusert" ut i reklamen..Ganske dyrt var det også, så får vel heller satse på hjemmetrening og gåturer utover våren - vi er heldige sånn, med både fint nærområde og god plass i leiligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeelg!!! :bolledeig:

Nettopp spist biff med fløtesaus og pomme frites. :sikle: Og nå sitter jeg her og koser meg med et glass rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at appelsinene er gode om dagen! Jeg kjøpte meg en pose med 2 kilo igår:)

Jeg synes det er et herk å skrelle, så det har bare blitt til at jeg ikke har kjøpt det inn. Men så spiste jeg et par stykker hjemme i jula, og lurte på hvorfor ialle dager jeg ikke hadde kjøpt dette selv. Og nå har jeg i hus, men er fortsatt et ork å skrelle.. :fnise: jeg vanskelig?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fullstendig shoppedilla på bokklubben.no , Ateljé Margaretha og ellos.no/sparkjop.no om dagen...

Shoppedilla? Bare nevner at jeg var på sparkjøp i dag og kjøpte nye sko, og de var knallfine :jepp:

Så bra at formen holdt seg da, jeg regner med det var teen, det er så godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...