Loevinna Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6461 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til deg også, koselig at du fortsatt husker på meg, selv om jeg "aldri" er innom KG lenger Da er det jo ekstra hyggelig når du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6462 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) For noen sløvedager jeg har... Blir nok hardt å begynne på jobb igjen på mandag.. Denne uka har jeg ikke stått opp før 10.30 - 11 tiden, og så sløver jeg stort sett i en stol med teppe og en bok. Men ååå så deilig det også er! Det ble mye stress i høst, og jeg begynte å bli sliten. så har vært godt med nå to uker fri - ikke minst skikkelig fri! Nå har jeg fått i meg litt frukost, og skal lage meg litt kaffe før jeg går ut og måker snø. :snø: Her er det stille og rolig i huset, for både søsteren min og mamma er på jobb. I kveld er planen å se en film eller noe, og kanskje kaster jeg meg over kartongen min med rødvin. Kanskje får jeg "lurt" i mamma et glass også Endret 2. januar 2009 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. januar 2009 #6463 Del Skrevet 2. januar 2009 Deilig med sånne sløvedager også da Trenger det noen ganger Har ikke akkurat mest energi om dagen jeg heller...men tror jeg må samle litt energi å få tatt et tak her i huset i dag...frister ikke, men må... Ha en strålende dag og kos deg med snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6464 Del Skrevet 2. januar 2009 Snø er snodige greier. Fra jeg stod opp til jeg gikk ut for å måke så var det opphold. Så begynte det å snø mens jeg måket, og da jeg kom inn igjen - da sluttet det selvsagt å snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. januar 2009 #6465 Del Skrevet 2. januar 2009 Snø er snodige greier. Fra jeg stod opp til jeg gikk ut for å måke så var det opphold. Så begynte det å snø mens jeg måket, og da jeg kom inn igjen - da sluttet det selvsagt å snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. januar 2009 #6466 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Misunnelig på deg som har snø... Vi har ikkeno. Men på den lyse siden så har vi for en gangs skyld skøyteføre, så nå tørker jeg støvet av skøytene og skal ha med Minimoyen på hans første skøytetur til helga Men godt at det sluttet å snø da du gikk inn igjen, tenk om det hadde lavet ned masse og så måtte du ut og måke om igjen :gjeiper: Edit: plutselig var jeg innom to ganger på to dager, kanskje jeg blir KG'er igjen Endret 2. januar 2009 av Tinúviel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6467 Del Skrevet 2. januar 2009 Misunnelig på deg som har snø... Vi har ikkeno. Men på den lyse siden så har vi for en gangs skyld skøyteføre, så nå tørker jeg støvet av skøytene og skal ha med Minimoyen på hans første skøytetur til helga Men godt at det sluttet å snø da du gikk inn igjen, tenk om det hadde lavet ned masse og så måtte du ut og måke om igjen :gjeiper: Edit: plutselig var jeg innom to ganger på to dager, kanskje jeg blir KG'er igjen Minimoyen på hans første skøytetur?! Hvor gammen har han blitt egentlig?! Det har faktisk snøet mer etter at jeg kom inn... Men ikke så mye at det er snødd igjen heldigvis. Bare bilen jeg har som er fullstendig innesnødd.. men den sorgen graver jeg frem i morgen Du må gjerne bli KG'er igjen altså! det er bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6468 Del Skrevet 2. januar 2009 Kanskje på tide at jeg tar av meg nisselua nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. januar 2009 #6469 Del Skrevet 2. januar 2009 Næsj, det er jul enda vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. januar 2009 #6470 Del Skrevet 2. januar 2009 Da vurderer jeg å fornye mitt KG-medlemskap Minimoyen skal ikke stå på skøyter, han er bare nesten 14 måneder stor Men jeg funderte på å ta med akebrettet hans (sånt med høye kanter og mulighet for å binde ham fast) sånn at vi kan trekke han med oss og gi ham litt fart. Heheh, innesnødd bil hadde iallefall vi for et par vintre siden. Det var bare antenna som stod opp av snøen, og dét er sinnsykt uvanlig der vi bor! Men angående nisselua, varer ikke jula helt til påske da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6471 Del Skrevet 2. januar 2009 Næsj, det er jul enda vel. Joa... Men orket ikke ha lua på meg lenger. Det ble så varmt at jeg begynte å klø i hodet Da vurderer jeg å fornye mitt KG-medlemskap Minimoyen skal ikke stå på skøyter, han er bare nesten 14 måneder stor Men jeg funderte på å ta med akebrettet hans (sånt med høye kanter og mulighet for å binde ham fast) sånn at vi kan trekke han med oss og gi ham litt fart. Heheh, innesnødd bil hadde iallefall vi for et par vintre siden. Det var bare antenna som stod opp av snøen, og dét er sinnsykt uvanlig der vi bor! Men angående nisselua, varer ikke jula helt til påske da? Bare 14 mnd?! så tiden flyr... synes ikke det er lenge siden du oppdaget at du var gravid.. Men det med akebrett ut hørtes gøy ut da. Nesten så jeg fikk lyst til å gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 2. januar 2009 #6472 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann! Kanskje på tide at jeg lirer fra meg noen ord her også, og ikke bare er innom og "sniker" Ser ut til at du nyter juleferien du også. Ingenting er så deilig som å våkne når man selv vil, krølle seg under et mykt teppe og kose seg med en bok Akkurat nå sitter jeg selv sammenkrøllet under et teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. januar 2009 #6473 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan du ikke ta deg en tur med akebrett da kanskje? Du har jo snø og greier Vi har familietradisjon på å ake utfor en laaaaaaang bakke i nærheten av der mamma bor så fort det kommer litt ordentlig snø (ca 1 gang pr vinter for tida). Vi har til og med truet med lillesøster et par ganger. Det er slett ikke kult for en fjortis å pakke seg inn i snødress og ut og ake sammen med familien, men vi sa hun kunne velge. Enten så kom hun "frivillig" eller så kom vi til å bære henne kicking and screaming hele veien bort Da kom hun seg fort oppi dressen gitt Og jammen meg koste hun seg ikke minst like godt som resten av oss også... Altså, summa summarum, det anbefales å ta seg bryet med å finne seg en akebakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6474 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann! Kanskje på tide at jeg lirer fra meg noen ord her også, og ikke bare er innom og "sniker" Ser ut til at du nyter juleferien du også. Ingenting er så deilig som å våkne når man selv vil, krølle seg under et mykt teppe og kose seg med en bok Akkurat nå sitter jeg selv sammenkrøllet under et teppe Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen noen ord også Nei, ingenting er som å krølle seg under et mykt teppe med en bok. Og akkurat nå leser jeg "luftslottet som sprengtes" av Stieg Larsson, og den er sååååå spennende!!! Har bare 200 sider igjen Kan du ikke ta deg en tur med akebrett da kanskje? Du har jo snø og greier Vi har familietradisjon på å ake utfor en laaaaaaang bakke i nærheten av der mamma bor så fort det kommer litt ordentlig snø (ca 1 gang pr vinter for tida). Vi har til og med truet med lillesøster et par ganger. Det er slett ikke kult for en fjortis å pakke seg inn i snødress og ut og ake sammen med familien, men vi sa hun kunne velge. Enten så kom hun "frivillig" eller så kom vi til å bære henne kicking and screaming hele veien bort Da kom hun seg fort oppi dressen gitt Og jammen meg koste hun seg ikke minst like godt som resten av oss også... Altså, summa summarum, det anbefales å ta seg bryet med å finne seg en akebakke Jeg bruker å ake mye hver vinter jeg Jeg får jo betalt for å kose meg ute i snøen på vinteren, ake og bare ha det morro på jobben min Det morsomste er jo å ake på slike stooore madrasser! Men her hjemme hos mamma så har jeg sluttet å ake *hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. januar 2009 #6475 Del Skrevet 2. januar 2009 Enda mer misunnelig. Leser gode bøker og greier. Jeg er på jobb. Med øreverk. Og en kaffekopp Som du ser har jeg det altså ikke altfor verst Synes du skal ta med deg mammaen din (kanskje etter et par glass av tidligere nevnte rødvin) ut på aketur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6476 Del Skrevet 2. januar 2009 Enda mer misunnelig. Leser gode bøker og greier. Jeg er på jobb. Med øreverk. Og en kaffekopp Som du ser har jeg det altså ikke altfor verst Synes du skal ta med deg mammaen din (kanskje etter et par glass av tidligere nevnte rødvin) ut på aketur jeg Jeg er ikke misunnelig på deg som er på jobb iallefall Men du... jeg og mamma på aketur!?!? Ja, det hadde vel blitt litt av et syn Idag har du virkelig tatt a vpå kg syns jeg utrolig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. januar 2009 #6477 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, jeg er helt KG i dag . Jeg skal egentlig oversette en sak til engelsk her, men jeg er så forkjøla og tett i huet (som egentlig gjør litt vondt også), så arbeidsmoralen er dessverre på bånn. Har vært syk hele jula, så jeg fikk liksom ikke den avslappingen det skulle ha vært. Men skal ikke klage, har det fint jeg Står fast ved at du skal prøve deg på den aketuren jeg, hvorfor skal bare barna ha all moroa? Jeg har veldig god erfaring med å ta med mamma i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6478 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, jeg er helt KG i dag . Jeg skal egentlig oversette en sak til engelsk her, men jeg er så forkjøla og tett i huet (som egentlig gjør litt vondt også), så arbeidsmoralen er dessverre på bånn. Har vært syk hele jula, så jeg fikk liksom ikke den avslappingen det skulle ha vært. Men skal ikke klage, har det fint jeg Står fast ved at du skal prøve deg på den aketuren jeg, hvorfor skal bare barna ha all moroa? Jeg har veldig god erfaring med å ta med mamma i alle fall Jeg har iallefall fått mamma til å drikke rødvin med meg Tror jeg sier meg fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 2. januar 2009 #6479 Del Skrevet 2. januar 2009 Se det, ikke dårlig Kunne godt tenkt meg et glass rødvin ja... Kanskje i morgen... Forresten, er ellers alt i orden? Jeg har jo ikke vært så aktiv i det siste, så jeg må innrømme at jeg ikke har fått med meg om det har skjedd noe de senere månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6480 Del Skrevet 2. januar 2009 Se det, ikke dårlig Kunne godt tenkt meg et glass rødvin ja... Kanskje i morgen... Forresten, er ellers alt i orden? Jeg har jo ikke vært så aktiv i det siste, så jeg må innrømme at jeg ikke har fått med meg om det har skjedd noe de senere månedene. Jeg stemmer for at du tar et glass rødvin i morgen ja Ellers så er alt igrunnen som vanlig hos meg. Synes ikke at det har skjedd så veldig mye med meg i det siste, samtidig som det har skjedd mye.. Det som har forandret seg mest med meg i det siste, er at jeg har blitt mer sosial av meg. Det er både spennende, gøy og skremmende - alt på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå