Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er egentlig en pysjelusk? :klø:

En som stortrives å tusle rundt i pysjen evt kosebukse hele dagen :fnise:

*som i skrivende stund har for lengst fått på seg pysjbuksa* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hehe, kjenner meg igjen der! Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra skola, er av med dongeribuksa og på med kosebuksa, eller husbuksa som jeg pleier å kalle den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og ha vaskehjelp :sukk:

:kose:

Hehe, kjenner meg igjen der! Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra skola, er av med dongeribuksa og på med kosebuksa, eller husbuksa som jeg pleier å kalle den :)

Du er nok alene om det nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg snart burde vurdere senga..?

Klarte forresten å få i meg noe mat for en stund siden.. Enda har det gått bra, så kanskje jeg kan håpe det verste er over... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg snart burde vurdere senga..?

Klarte forresten å få i meg noe mat for en stund siden.. Enda har det gått bra, så kanskje jeg kan håpe det verste er over... :sjenert:

Jeg håper at det ikke kommer hit jeg. Har beholdt det jeg har spist i dag, men hodepinen og kvalmen er på vei igjen nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det ikke kommer hit jeg. Har beholdt det jeg har spist i dag, men hodepinen og kvalmen er på vei igjen nå. :sukk:

Det håper jeg også for din del! Har du fått drukket nok væske i dag da? Jeg for ofte hodepine av for lite væske....

:klemmer:

Får håpe du får sove godt i natt da. Og at magen er helt fin igjen i morgen. :klemmer:

Takk for det Begonia! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også for din del! Har du fått drukket nok væske i dag da? Jeg for ofte hodepine av for lite væske....

:klemmer:

Ja da. Har drukket masse vann og neste en hel cola zero.

Får krype til sengs nå, og se hvordan formen er i morgen tidlig.

Natta. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei hei! :hallo:

Formen ja.. Det kan virke som diaré'en er borte, men jeg har noen vanvittige magesmerter.. Ikke hjelper smertestillende, ikke hjelper det å gå på do, ikke hjelper det å krølle seg sammen, og ikke hjelper det å strekke seg ut... så nå vet jeg snart ikke hva jeg ska gjøre... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...