Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Jeg får bare ikke sove!!!!!!!!!!!! :sur: Har ligget og vridd meg i sengen nå i nesten 45 min, og finnes ikke det spor trøtt! Så fant like godt frem laptopen og ligger nå godt under dyna :) Lå i sted og tenkte på alt jeg egentlig har å gjøre rundtomkring i leiligheten.. Ble jo i skikkelig ryddemodus egentlig, og det kan jeg heller få i morgen når jeg kommer hjem fra jobb.. Og det var nesten så jeg gikk ned i kjelleren for å male!! :overrasket: Men jeg kan jo ikke begynne med det kl. halv 12 når jeg skal på jobb i morgen... :sjenert: da er det bedre å ligge i senga og kose meg med kg :fnise:

Så spørsmålet er om jeg er begynt å bli frisk igjen nå, eller om jeg er bare blitt skikkelig sprø av å ha ligget i 2 uker :skratter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg kommer en dag.. Men ikke på noen år enda. Jeg er ung og har god tid, håper jeg ;)

Trodde du sov jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kline: Gjett om jeg gleder meg til jeg skal på besøk til deg :sjarmor:

Da er det ikke lang til meg og Mark Knopfler i april.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sover nå, selv om ikke jeg gjør det. :søvn:

Gjorde nok ikke de.. Da lå jeg fortsatt og vridde meg i senga.. Tror ikke jeg sovnet før rundt kl 2 i natt.. og våknet flere ganger i løpet av natten.. Urolig natt med andre ord, og jeg er helt skutt idag..

:kline: Gjett om jeg gleder meg til jeg skal på besøk til deg :sjarmor:

:hoppe: gleder jeg meg også til! Har du noen tanker om når det kan bli eller...? ;)

Da er det ikke lang til meg og Mark Knopfler i april.... :sjarmor:

Mark Knopfler?? Jeg skal forresten på Bruce Springsteen konsert til sommeren jeg :juhu: gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mark Knopfler?? Jeg skal forresten på Bruce Springsteen konsert til sommeren jeg :juhu: gleder meg :)

:jepp: Har to billetter og bare ne er foreløpig opptatt :sjarmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tilbake litt senere. Men har bortimot 7 maskiner med klær som bare mååå brettes sammen.. så jeg kan like godt begynne... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tilbake litt senere. Men har bortimot 7 maskiner med klær som bare mååå brettes sammen.. så jeg kan like godt begynne... :sukk:

Det skulle jeg gjøre ja.... har omtrent 2 maskiner bare jeg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er to maskiner brettet sammen :)

Og da ble det en bitteliten pause, hvor vi koset oss med den mango- og pasjonsfruktkrem tingen.. Og dommen er....:

*trommevirvel*

....

..............

UTROLIG GODT!!!!!!!!! :sikle: Kan virkelig anbefales! Og dette kommer til å bli laget flere ganger her hos oss iallefall :-D

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle
:hoppe: gleder jeg meg også til! Har du noen tanker om når det kan bli eller...? ;)

Njaei.. Må bare få litt peng inn i kassa, kanskje jeg rett og slett skulle ta turen på sparken en gang?! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Da er to maskiner brettet sammen :)

:hoho:

Jeg leste ikke det som stod over først så jeg lurte fælt på hvilke maskiner du har som er sammenbrettbare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaei.. Må bare få litt peng inn i kassa, kanskje jeg rett og slett skulle ta turen på sparken en gang?! :-D

:juhu: Bare pass på at jeg er hjemme da :fnise:

Jeg leste ikke det som stod over først så jeg lurte fælt på hvilke maskiner du har som er sammenbrettbare :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...og jeg leste tittelen på boka som Loevinnas nye sædhule.. :sjenert:

:overrasket:

DET er din hjerne som går på egen hånd, SVIMLE! :fnise:

:jepp: hun er ikke helt god, men det er jo derfor vi liker henne så godt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...