Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, kanskje man skulle huske å spise litt igjen... Kan ikke bare leve på frukosten... :sjenert:

Det er ikke lurt å spise så sjelden...... Kom deg på kjøkkenet og spis mat. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lurt å spise så sjelden...... Kom deg på kjøkkenet og spis mat. :klem:

Veit det ikke er lurt, men matlysten er ikke akkurat på topp om dagen.. Men det går seg nok til. Ble sen middag her på oss i kveld, men var godt med Bali kylling gryte. Nå skal vi slappe enda mer av på sofaen og titte film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå og legg deg.

Jeg skal også legge meg nå. Ny dag med nye utfordringer i morgen.

:klem:

Legge meg? :overrasket: Hva er det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt fjes i boka mi!! :juhu:

:velkommen:

Takk for det! Så deg hos bl.a. Skravla, ble nysgjerrig og måtte inn å hilse på. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Så deg hos bl.a. Skravla, ble nysgjerrig og måtte inn å hilse på. :klemmer:

Har sett deg også litt her og litt der :)

Skal komme innom dagboken din og "snoke" litt også, men tror jeg tar det i morgen når jeg er uthvilt :)

Og du er hjertelig velkommen tilbake flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg logger meg av og tusler til sengs.. kanskje jeg får lest litt på senga før jeg sovner også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovnet sent i natt, tror klokka ble godt over 2.. :overrasket: Så stod ikke opp før nå litt over 11. Skal prøve å få ryddet bort resten av jula her idag. Føler meg bittelitt kvikkere, så håper det ikke bare er kroppen min som lurer meg... :sjenert:

Men først er det frukost og :kaffe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rydder og rydder* :-D

Da har jeg nesten fått samlet all julepynten på spisebordet, og samlet alle juleduker som skal vaskes. Så får jeg stikke ned i kjelleren og finne kassene som tingene skal være i. Tror jeg skal få ryddet de skikkelig også.. Greit å ha ryddet det nå, så jeg vet hva jeg har til neste år :)

Så må jeg jo tørke støv før jeg legger på nye duker rundtomkring.. Jaja.. får se hvor langt jeg rekker i dag :) Det kommer en dag i morgen også, har jeg hørt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All julepynten var vekke på nyttårsaften her :fnise:

Syns det var deilig å få det vekk. Men så pleier vi å pynte til 1.des da så man kan fort bli lei av det.

God søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All julepynten var vekke på nyttårsaften her :fnise:

Syns det var deilig å få det vekk. Men så pleier vi å pynte til 1.des da så man kan fort bli lei av det.

God søndag :klemmer:

Jeg har jo ligget syk her siden lille julaften.. så først idag jeg har orket å tenke tanken på å rydde det bort.. Hadde jeg vært frisk så hadde jeg nok tatt julepynten tidligere i uken.

god søndag til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst ganske like når det gjelder skravling...

imli 02.08.2007 3.102 82 2.76%

Helen Parr 15.10.2007 2.343 53 1.79%

Loevinna 24.07.2006 5.304 47 1.58%

Skravla 01.01.1970 8.320 47 1.58%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...