Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1061 Del Skrevet 5. januar 2008 Kjeeeeeeeeeeder meg!!!!!!!!! Er lei av å ikke orke noe annet enn bare å sløve i sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1062 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei, kanskje man skulle huske å spise litt igjen... Kan ikke bare leve på frukosten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2008 #1063 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei, kanskje man skulle huske å spise litt igjen... Kan ikke bare leve på frukosten... Det er ikke lurt å spise så sjelden...... Kom deg på kjøkkenet og spis mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1064 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er ikke lurt å spise så sjelden...... Kom deg på kjøkkenet og spis mat. Veit det ikke er lurt, men matlysten er ikke akkurat på topp om dagen.. Men det går seg nok til. Ble sen middag her på oss i kveld, men var godt med Bali kylling gryte. Nå skal vi slappe enda mer av på sofaen og titte film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1065 Del Skrevet 5. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2008 #1066 Del Skrevet 5. januar 2008 Gå og legg deg. Jeg skal også legge meg nå. Ny dag med nye utfordringer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1067 Del Skrevet 5. januar 2008 Gå og legg deg. Jeg skal også legge meg nå. Ny dag med nye utfordringer i morgen. Legge meg? Hva er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2008 #1068 Del Skrevet 5. januar 2008 Legge meg? Hva er det? :klø: *leter etter fremmedordboken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2008 #1069 Del Skrevet 5. januar 2008 Legge meg? Hva er det? :klø: *leter etter fremmedordboken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1070 Del Skrevet 5. januar 2008 Du vet ikke hva det betyr du heller nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. januar 2008 #1071 Del Skrevet 5. januar 2008 Et nytt fjes i boka mi!! :juhu: Takk for det! Så deg hos bl.a. Skravla, ble nysgjerrig og måtte inn å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1072 Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for det! Så deg hos bl.a. Skravla, ble nysgjerrig og måtte inn å hilse på. Har sett deg også litt her og litt der Skal komme innom dagboken din og "snoke" litt også, men tror jeg tar det i morgen når jeg er uthvilt Og du er hjertelig velkommen tilbake flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1073 Del Skrevet 5. januar 2008 Tror jeg logger meg av og tusler til sengs.. kanskje jeg får lest litt på senga før jeg sovner også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1074 Del Skrevet 6. januar 2008 Sovnet sent i natt, tror klokka ble godt over 2.. Så stod ikke opp før nå litt over 11. Skal prøve å få ryddet bort resten av jula her idag. Føler meg bittelitt kvikkere, så håper det ikke bare er kroppen min som lurer meg... Men først er det frukost og :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. januar 2008 #1075 Del Skrevet 6. januar 2008 Gooooood søndag til deg og deilig å sove litt lenge. Det gjorde jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1076 Del Skrevet 6. januar 2008 Gooooood søndag til deg og deilig å sove litt lenge. Det gjorde jeg og Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1077 Del Skrevet 6. januar 2008 *rydder og rydder* :-D Da har jeg nesten fått samlet all julepynten på spisebordet, og samlet alle juleduker som skal vaskes. Så får jeg stikke ned i kjelleren og finne kassene som tingene skal være i. Tror jeg skal få ryddet de skikkelig også.. Greit å ha ryddet det nå, så jeg vet hva jeg har til neste år Så må jeg jo tørke støv før jeg legger på nye duker rundtomkring.. Jaja.. får se hvor langt jeg rekker i dag Det kommer en dag i morgen også, har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 6. januar 2008 #1078 Del Skrevet 6. januar 2008 All julepynten var vekke på nyttårsaften her Syns det var deilig å få det vekk. Men så pleier vi å pynte til 1.des da så man kan fort bli lei av det. God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1079 Del Skrevet 6. januar 2008 All julepynten var vekke på nyttårsaften her Syns det var deilig å få det vekk. Men så pleier vi å pynte til 1.des da så man kan fort bli lei av det. God søndag Jeg har jo ligget syk her siden lille julaften.. så først idag jeg har orket å tenke tanken på å rydde det bort.. Hadde jeg vært frisk så hadde jeg nok tatt julepynten tidligere i uken. god søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. januar 2008 #1080 Del Skrevet 6. januar 2008 Vi er visst ganske like når det gjelder skravling... imli 02.08.2007 3.102 82 2.76% Helen Parr 15.10.2007 2.343 53 1.79% Loevinna 24.07.2006 5.304 47 1.58% Skravla 01.01.1970 8.320 47 1.58% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå