Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Wrææl! Idag klarte jeg å vrikke foten min på jobb... :sur: Tror den på et visst tidspunkt faktisk stod i en 90 graders vinkel.. Gikk greit å gå på den etter et par minutter.. men i kveld kjenner jeg at den er litt øm. Men kan ikke se at den er hoven eller noe.. Håper bare den ikke blir verre... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wrææl! Idag klarte jeg å vrikke foten min på jobb... :sur: Tror den på et visst tidspunkt faktisk stod i en 90 graders vinkel.. Gikk greit å gå på den etter et par minutter.. men i kveld kjenner jeg at den er litt øm. Men kan ikke se at den er hoven eller noe.. Håper bare den ikke blir verre... :sukk:

:troest:

*gir livstegn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh.. i kveld er det enda en slik teit kveld med ekle tanker... :tristbla: Lurer på om jeg bare skal prøve å finne senga snart, og håpe på å få sovne fort.. for når jeg sover, så er jeg ikke bevisst på hva jeg tenker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Innom med god :klem: ! MSN-en min er litt klikk, så det virka ikke som om du fikk det jeg prøvde å svare til deg i stad :roll: Tenker på deg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med god :klem: ! MSN-en min er litt klikk, så det virka ikke som om du fikk det jeg prøvde å svare til deg i stad :roll: Tenker på deg :kyss:

Fikk ikke noe svar nei, så gikk ut ifra du var opptatt. Men takk for klem og tanker. :klem:

Innom å gir deg en :klem:

Ser du trenger det :tristbla:

:klem:

Takk for det. :klem: Trengte det nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

bare innom med en hilsen! Ingen ekle tanker i helgen, vel?

Dessverre er det mange av de om dagen.... :sjenert:

Næmen, du kan jo ikke være på side 2! *dytte*

Hei schnuppa mi! :kyss:

Takk.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for klemmene Amalie_85, Svimle og linky. Har trengt de i det siste.. Er innom her av og til, men orker ikke skrive så veldig mye her for tiden.. men kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke alltid det passer å blottlegge seg ;)

Så kan være godt med litt KG fri innimellom :)

En en fin dag da løvepusen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt veldig fraværende for tiden.. Er innom og titter litt i dagbøker, men orker ikke skrive noe særlig.. Ting ordner seg etterhvert, men akkurat nå trenger jeg å distandsere (eller hva det nå heter..) meg litt fra KG.. Men jeg blir aldri helt borte ;)

På lørdag reiser jeg og kjæresten en uke på ferie til Island. Skal bli deilig å komme seg bort litt, og bare kose oss vi to alene. :rødme:

Så da kommer det iallefall å bli en ukes stillhet ifra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har vi levert kattene på kattepensjonatet.. :grine: jeg hater det like mye hver gang jeg "må" levere ifra meg babyane mine... :sukk: Jeg vet jo at de har det bra, og at det blir kjeeeempe koselig å hente de hjem igjen neste lørdag. Men jeg er blitt så vant med å ha de rundt meg, og nå er det bare tomt her... :gråte:

Men egentlig så burde jeg begynne å pakke nå... har enda ikke åpnet kofferten enda.. Og i morgen tidlig reiser vi.. :sukk:

Akkurat nå er alt bare stress, men det blir nok bedre når vi har kommet oss tilrette på hotellet i morgen ettermiddag... Det skal iallefall bli deilig med en ukes ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...