Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 19. juli 2007 Du er veldig flink til å dikte Svimlemora mi, men jeg tror du skal holde deg til tall go regneskap jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #322 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Nå synes jeg vi har fått nok uhell med oss!!! Inatt har den ene kattepusen falt ut av vinduet, og i verstefall har hun falt ned 3 etasjer.. og vi merket det med en gang vi stod opp at hun ikke var helt bra - enda hun fortsatt lå i senga. Hun halter på ene foten stakkars... hun klarer å gå på den, men hun belaster den minst mulig.. står på tre ben f.eks... stakkars lille nurket vårt... Så 13.30 må jeg til dyrlegen med henne... Endret 19. juli 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 19. juli 2007 #323 Del Skrevet 19. juli 2007 Uffda, stakkars pusen! Håper det går bra med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #324 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Uffda, stakkars pusen! Håper det går bra med den! Det håper jeg også.. Men jeg tror ikke hun har brukket noe... for da ville hun nok ikke klart å gå på den. Men siden hun er ganske så redusert, så er hun fryktelig skvetten for alle lyder.. Men nå har jeg klart å roe henne litt ned, så nå sover hun på sofaen... *sukk* Endret 19. juli 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. juli 2007 #325 Del Skrevet 19. juli 2007 Nå synes jeg vi har fått nok uhell med oss!!! Inatt har den ene kattepusen falt ut av vinduet, og i verstefall har hun falt ned 3 etasjer.. og vi merket det med en gang vi stod opp at hun ikke var helt bra - enda hun fortsatt lå i senga. Hun halter på ene foten stakkars... hun klarer å gå på den, men hun belaster den minst mulig.. står på tre ben f.eks... stakkars lille nurket vårt... Så 13.30 må jeg til dyrlegen med henne... :troest: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 19. juli 2007 :troest: Takk for mange klemmer, trenger det når jeg snart må gå ut døra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. juli 2007 #327 Del Skrevet 19. juli 2007 Takk for mange klemmer, trenger det når jeg snart må gå ut døra.... Lykke til, lille venn.. Som om dere ikke hadde nok fra før av.. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 19. juli 2007 Lykke til, lille venn.. Som om dere ikke hadde nok fra før av.. Huff. Ja du seier noe der.. det blir iallefall ikke lettere å reise ifra pusejentene når den ene er syk... Men får vente og høre hva dyrlegen har å si... Som sagt så tror jeg ikke det er noe veldig alvorlig.. håper det bare er en lett forstuing eller noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. juli 2007 #329 Del Skrevet 19. juli 2007 Uff ja, får håpe på det beste, men det er nok best å ta henne til dyrlegen for å sjekke uansett ja.. Stakkars pusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2007 #330 Del Skrevet 19. juli 2007 Uff, stakkar lille pusen. Oppdater oss når du kommer hjem da! Husker ene svarte pusen vi hadde, hun hadde knusningsskader i ene benet sitt, ingen brudd. Ble så fint bandasjert med hvit bandasje med blå potespor på Var så fin atte! Tok ikke mange dagene før hun løp rundt som en jojo igjen. Men uff så bekymret jeg var.. Har dere vinduene veldig åpne? Tør ikke å ha våre vinduer mer åpne enn "stormhakket", du vet - det innerste hakket som bare lager en liten gløtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #331 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Vel, dyrlegen trodde at hun hadde fått brukket ene tåa.. så hun ble dopet og forlatt hos dyrlegen.. de skulle ta røntgen og så kontakte meg når de finner ut hva som er galt. Gleder meg til å hente henne hjem igjen, for det føles tomt her uten henne. Og den andre pusen er nok litt forvirret over at hun ikke finner søsteren sin.. Har dere vinduene veldig åpne? Tør ikke å ha våre vinduer mer åpne enn "stormhakket", du vet - det innerste hakket som bare lager en liten gløtt.. Vi har nok vinduene mye mer åpent enn stormhakket vi.. og pusene har falt ut flere ganger, men har ikke blitt skadet av det før. Men denne gangen tror jeg katten har falt ned ifra verandaen, og da er det plutselig litt høyere ned... Endret 19. juli 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. juli 2007 #332 Del Skrevet 19. juli 2007 Vel, dyrlegen trodde at hun hadde fått brukket ene tåa.. så hun ble dopet og forlatt hos durlegen.. de skulle ta røntgen og så kontakte meg når de finner ut hva som er galt. Gleder meg til å hente henne hjem igjen, for det føles tomt her uten henne. Og den andre pusen er nok litt forvirret over at hun ikke finner søsteren sin.. Vi har nok vinduene mye mer åpent enn stormhakket vi.. og pusene har falt ut flere ganger, men har ikke blitt skadet av det før. Men denne gangen tror jeg katten har falt ned ifra verandaen, og da er det plutselig litt høyere ned... Stakkars pus.. Får håpe hun blir bra igjen snart. Hun kommer nok snart hjem igjen så du får dullet med henne før du drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 19. juli 2007 Stakkars pus.. Får håpe hun blir bra igjen snart. Hun kommer nok snart hjem igjen så du får dullet med henne før du drar Dulle er bare fornavnet.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. juli 2007 #334 Del Skrevet 19. juli 2007 Dulle er bare fornavnet.... :rødme: Nåmmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2007 #335 Del Skrevet 19. juli 2007 Håper det er et rent brudd hun i så fall har pådratt seg da, sånn at de bare kan legge en gips på om nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #336 Del Skrevet 19. juli 2007 Nåmmin Håper det er et rent brudd hun i så fall har pådratt seg da, sånn at de bare kan legge en gips på om nødvendig. Dyrlegen sa at katter er enkle slik, og at slike brudd var enkle å få orden på. Så vi satser på at hun har rett. *venter utålmodig på tlf fra dyrlegen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2007 #337 Del Skrevet 19. juli 2007 Håper hun bare er forslått da! At bildene ikke viser noen tegn til brudd. Det hadde jo vært det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #338 Del Skrevet 19. juli 2007 Og når man snakker om tlf.. så ringte dyrlegen akkurat idet jeg hadde fått postet siste innlegg. Pusejenta hadde pådratt seg brudd i ene tåa, men det var et fint brudd og ting lå som de skulle. Så hun skal få en bandasje på foten, for å holde ting rolig, selv om det ikke er sååå nødvendig. Og så må jeg innom med henne på lørdag for å få skiftet bandasjen. Og hun som driver kattepensjonatet jobber hos den dyrlegen vi bruker, så de skal ha løpende kontakt seg imellom om hvordan ting går. Og så er bruddet sikkert grodd om 3-4 uker. Men jeg kan hente henne rundt kl. 17 !!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #339 Del Skrevet 19. juli 2007 Håper hun bare er forslått da! At bildene ikke viser noen tegn til brudd. Det hadde jo vært det beste! Det var nok brudd ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2007 #340 Del Skrevet 19. juli 2007 Så bra! Godt det ikke var noe verre når ulykken først var ute. Nå blir verandadøra spikret igjen og vinduene barrikadert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå