loffen Skrevet 3. mars 2012 #6881 Del Skrevet 3. mars 2012 Der var du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #6882 Del Skrevet 3. mars 2012 Der var du jo! Har alltid vært her jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2012 #6883 Del Skrevet 3. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2012 #6884 Del Skrevet 3. mars 2012 Nå fant jeg deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #6885 Del Skrevet 3. mars 2012 Liker å bli funnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2012 #6886 Del Skrevet 3. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #6887 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er blitt så mange nye brukere her inne de siste årene... Jeg kjenner så og si ingen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #6888 Del Skrevet 4. mars 2012 Lukten av nybakt brød er ikke så verst den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #6889 Del Skrevet 5. mars 2012 Prøver meg på å lage fiskemiddag. Fisk er ikke det jeg er flinkes med, men øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2012 #6890 Del Skrevet 6. mars 2012 Det ble sikkert godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #6891 Del Skrevet 6. mars 2012 Det ble sikkert godt? Ble stekt sei med stekt løk og kokte poteter til. var veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #6892 Del Skrevet 7. mars 2012 Ååååh, jeg er støøøøl!!! Jeg kommer nok aldri til å bli noen treningsnarkoman, men litt trening har jeg startet med det siste året. Jeg har i en del måneder holdt på med rockering som trening (den som veier noen kilo), men søker nå litt mer utfordring og variasjon. Så har begynt å trene litt styrke ved siden av. Jeg trives ikke på treningssentere, så baserer meg bare på hjemmetrening. Idag skal kroppen få hvile, men skal ikke gi meg så fort. Det er så deilig å se at klærne blir for store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 7. mars 2012 #6893 Del Skrevet 7. mars 2012 Næmmen så kjekt å se deg igjen her. Jeg er ikke så aktiv selv lenger, men mer aktiv enn deg Har byttet brukernavn siden din tid. Men det var iallefall kjekt å få livstegn her fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #6894 Del Skrevet 7. mars 2012 Næmmen så kjekt å se deg igjen her. Jeg er ikke så aktiv selv lenger, men mer aktiv enn deg Har byttet brukernavn siden din tid. Men det var iallefall kjekt å få livstegn her fra deg! Hmm.. sikkert veldig kjekt å se deg igjen her inne også.. men jeg tror jeg trenger litt hint til hvem du var før du byttet brukernavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2012 #6895 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er digg å være støl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #6896 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er digg å være støl! synes egentlig ikke det er så kult når jeg valtrer meg bortover som en pingvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mars 2012 #6897 Del Skrevet 7. mars 2012 Det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mars 2012 #6898 Del Skrevet 7. mars 2012 Sannelig der var dagboka di ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #6899 Del Skrevet 7. mars 2012 Det går over. Det håper jeg virkelig!! Sannelig der var dagboka di ja... har vært her hele tiden hyggelig at du tok turen innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6900 Del Skrevet 8. mars 2012 Da ble det en liten treningsøkt på meg i dag også. Lurer på om jeg kommer meg ut av sengen i morgen... Kjenner at jeg begynner å stivne til igjen i kroppen... Kanskje bare bittelitt utrent...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå