Gå til innhold

Vil ha jostein tilbake til grand prix!


Gjest Vinduskarmen

Anbefalte innlegg

Gjest lazuli
For oss som har et ironisk-distansert forhold til GP er det herlig med Jostein P sine skråblikk. Men veldig mange (eldre og homser?) tar GP alvorlig og ble visstnok veldig forvirret av all ironien og sarkasmen hans. For dem ødela det. Det var derfor de byttet ham ut, og jeg kan til en viss grad skjønne det, selv om jeg syns han var utrolig morsom og kul!

Jeg elsker vanligvis vanligvis ironi og sarkasme, men jeg syns ikke Jostein P`s kommentarer var så veldig treffende. Mer enn en gang syns jeg han bare ble slett, og direkte usaklig. Skal det være morsomt må man kunne kunsten å balansere hårfint på kanten, ikke ramle uti "med hele ræva".

Men ellers så har jeg tro på at han vil vokse inn i rollen. Han hopper jo på en måte etter Wirkola, for å bruke en klisje.

Jeg blir litt lei av denne klagingen på at alt var bedre før krigen..

Helt enig med deg i det. Syns det ofte er sånn når noe kjent skal erstattes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det ofte er sånn når noe kjent skal erstattes.

Poenget er vel at det er en haug med folk som slett ikke ønsket at han skulle erstattes. Ble jo byttet ut pga stilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli
Poenget er vel at det er en haug med folk som slett ikke ønsket at han skulle erstattes. Ble jo byttet ut pga stilen sin.

Joda skjønner det. Det jeg mente var at Per S sikkert er usikker på sin nye rolle, og hos de som gjerne vil beholde Jostein P vil dette bli ekstra godt lagt merke til. Ingen ukjent sak at vi er kritiske til forandring. Husker runde 2 av Idol. Programlederene her brukte jo absolutt litt tid på å finne sin stil, og usikkerheten de hadde kunne absolutt merkes. Det var mange som ville ha Thomas og Harald tilbake, og påpekte usikkerheten til de to nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...