Gå til innhold

Vil ha jostein tilbake til grand prix!


Gjest Vinduskarmen

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra

Jeg synes det er kjempesynd at ikke Jostein Pedersen kommenterer i Grand Prix lenger! Så lenge jeg kan huske er det han som har kommentert, og det er han som er Grand prix for meg :sur: Han de har nå er foreløpig kjedelig og monoton å høre på :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei og nei, dette likte jeg ikke. Var slitsom og amattørmessig å høre på. Jeg vil ha Jostein tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! :hoppe: Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli
Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! :hoppe: Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss*

Jammen er jeg enig med deg...han var da ikke noe å høre på!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Vampyra, denne kunne du postet på Skråblikk, i tråden min om alt som var mye bedre før!!!

Og ja, jeg er enig; Jostein eier Melodi Grand Prix! Nå man elsker å se på MGP fordi man egentlig hater det, så er han sarkasme og vittigheter totalt uunnværlige... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided
Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! :hoppe: Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss*

Da er vi to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided
Vampyra, denne kunne du postet på Skråblikk, i tråden min om alt som var mye bedre før!!!

Og ja, jeg er enig; Jostein eier Melodi Grand Prix! Nå man elsker å se på MGP fordi man egentlig hater det, så er han sarkasme og vittigheter totalt uunnværlige...  :sjarmor:

For meg spiller det ingen rolle hvem som kommenterer MGP, det er lenge siden jeg mistet interessen der. Så mye fin musikk det lages i verden ellers og så klarer man så dårlig i en konkurranse, forundrer meg stadig vekk og det er også en av grunnene til at jeg ikke ser MGP. I går ble jeg helt tilfeldig sittende og se semifinalen, bare for å gi den en sjans og den eneste sangen jeg falt for var Ungarn. Ellers så har jeg hørt den tyske sangen og den var også i min gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! :hoppe: Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss*

Helt enig.

Meeeeeeeen etter semifinalen så kan jeg si nøyaktig det samme om Per S. Han er jo nesten hakket verre. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per er jo så søt at han flyter på sjarmen. :)

Jeg lar meg heller sjarmere av innhold enn et pent yttre. ;)

Nei gi oss Jostein tilbake. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...